Pani Wiesia - nasza blogowa buisness woman :)

Droga Pani Wiesiu, całe szczęście zdążę jeszcze w Starym Roku z rozkładem dla pani.
Trochę się u pani nagmatwało, dużo energii przeplata się u pani w rozkładzie, tych dobrych, ale również i tych złych. Własna działalność niesie ze sobą spore ryzyko. Ale cieszę się, że pani wciąż walczy o siebie, wciąż się rozwija i nie poddaje się.

Pani Wiesiu, te złe rzeczy całe szczęście zostawimy w roku 2017. Pare rzeczy się przeciągnie i mimowolnie przewlecze do Nowego Roku, ale na horyzoncie widać polepszenie sytuacji.

Rozkład: WŁSNA DZIAŁALNOŚĆ

1. Własna działalność - Rycerz Buław
2. Obecna sytuacja - 10 Mieczy
3. Nowy Rok - Rydwan
4. Dalsza przyszłość - Paź Mieczy
5. Przeszkody/ blokady - Paź Kielichów
6. Niespodzianki - Qrólowa Mieczy
7. Wpływ otoczenia - 5 Buław
8. Finanse - 4 Mieczy
9. To się uda osiągnąć - 10 Kielichów
10. Rada od Tarota - 2 Monet



Pani Wiesiu, no karty tak różnorodne, że nie trudno się domyśleć, że działa pani na najwyższych obrotach.
Własną działalność ma pani pod pozytywną kartą dla zawodowo wolnych strzelców. Bo to nie tylko karta ognia, ale również wszelakich impulsów z zewnątrz. Jeśli w rozkładzie pojawia się Rycerz Buław, to oznacza to, że czeka nas gorący okres. To niespodziewane obowiązki, nowe zlecenia, ruch, obrót. Ta karta nie daje pani odetchnąć, więc jeśli zdaje się pani tkwić w miejscu, to proszę się z tego miejsca ruszyć. Nie chcę tutaj pani łudzić i mamić, pisząc, że zlecenia przyjdą same, bo szczęściu też trzeba pomóc i praca sama się nie zrobi. Ale może być właśnie tak, że wpadnie pani na biurko parę lukratywnych kontraktów.
Karta ma też trochę minusów, równowaga w przyrodzie musi być, inaczej bym was tutaj zasłodziła ;)
Rycerz Buław to karta ognia, on gna na tym swoim rumaku. No właśnie, gna i gna i miejsca nie może zagrzać. Dlatego może być tak, że krowa, która muczy, mało mleka daje. I tak te zlecenia się posypią, ale w efekcie końcowym zrealizuje pani tylko kila.
Rycerz Buław to również słomiany zapał. I tutaj ta karta mówi pani, że nie może pani przysiąść na laurach. Proszę samej szukać klientów, wyjść im na przeciw. Proszę inwestować w nowe firmy, podjąć współpracę z młodymi ludźmi.
Więc kartę przewodnią mamy dla pani dobrą - oj będzie się działo.

Więc jak odkryłam kolejną kartę, pomyślałam od razu, oj coś tutaj się porobiło... Całkiem możliwe, że to wydarzenie leży jakiś miesiąc wstecz, bo rozkład zrobiłam 2 tygodnie temu.
Ja mogę pani powiedzieć, że to, co złe, zostawia właśnie pani za sobą. Może właśnie teraz odczuwa pani spokój i ma wrażenie, że właśnie kamień spadł pani z serca. Wydaje mi się, że odzyskuje pani wiarę w siebie i widzi iskrę nadziei na przyszłość. Jeżeli sytuacja nadal jest niekorzystna, trzeba jeszcze trochę zacisnąć zęby. Niedługo będzie po bólu. Nic nie trwa wiecznie, ból i rozczarowanie też. Jeżeli firma ma problemy, to sytuacja na teraz wydaje się być beznadziejna, ale przy odrobinie szczęścia uda się wyjść z kłopotów.

Nowy Rok zapowiada się obiecująco - Rydwan to świetna prognoza dla interesów. W końcu ruszy z miejsca, co ugrzęzło. Już czuć powiew nowego wiatru. Ma pani szansę rozwinąć skrzydła. Mogą to też być klienci zagraniczni, mogą to być częste wyjazdy. Tylko nie może się pani pogubić w tym wszystkim, bo w kartach widać też roztargnienie i ogólny bałagan, w papierach też. Więc proszę też nie zapominać o stronie biurowej i jeżeli ma pani również pracowników, to lepiej traktować ich naturalnie z miłością, ale czasem też tupnąć nogą.

Dalsza przyszłość - Paź Mieczy. Właśnie tutaj tą kartę mam na myśli. Paź Mieczy to karta komunikacji medialnej, ale przede wszystkim międzyludzkiej. Mogą nastąpić małe napięcia i nieporozumienia. Proszę również uważać na komunikację drogą mailową. Generalnie proszę skrupulatnie prowadzić rachunki i wszystkie sprawy papierkowe. Wtedy na pewno nie będzie stresu ze skarbówką, że jakiś paragon się zapodział. Będzie pani dużo pisała, dużo telefonowała i na pewno dużo czasu spędzała przed komputerem. W pracy nie będzie pani miała zbytnio ochoty na poufałości i raczej będzie pani definitywnie dzieliła pracę od życia prywatnego.

Przeszkody - Paź Kielichów - jeśli będą jakieś przeszkody, to będą one niewielkie. W sumie to jeszcze raz to samo, co pokazały karty powyżej. Proszę uważać na roztargnienie, nie rozdrabniać się we wszystkim. U pani pożądane jest działanie, raczej nie będzie pani miała czasu na bujanie w obłokach.

Niespodzianki - Qrólowa Mieczy. Może sama będzie pani zaskoczona nową rolą. Nie była pani przyzwyczajona do wydania poleceń, a powoli to stanie się koniecznością. Może to panią zdziwić, ale poradzi sobie pani świetnie. Wyrasta mi pani na osobę konkretną, która potrafi postawić na swoim. Więc brawo, oby tak dalej. Qrólowa Mieczy nie należy do najłatwiejszych kart, ale czasem nam kobietom robi ona też całkiem dobrze. Nie chcę, żeby powiało tutaj feminizmem, ale czy zawsze musimy być kolejnym wcieleniem Matki Teresy? Może pani być trochę pozostawiona sobie i to może panią ranić. Bo mąż zajęty swoimi sprawami, a na dodatek ma pretensje, że nie ugotowane itp. Ale mi osobiście się wydaje, że polubi pani siebie w nowej skórze.

Wpływ otoczenia - 5 Buław. Wieczne pretensje i roszczenia. Może dlatego tutaj postawa Qrólowej Mieczy. 5 Buław to też konkurencja. A więc będzie musiała się pani wykazać siłą przebicia. Ducha walki pani ma, tylko proszę go częściej spuszczać ze smyczy, a wynik będzie bardzo dobry.

Finanse - 4 Mieczy. Karta nijaka jak na finanse. Ostatnio często się pojawiała u mnie, choć właściwie nic takiego w tej dziedzinie nie wnosiła. To jeszcze nie jest czas, kiedy firma będzie przynosiła złote jajka. Więc bardziej niż na zarobku proszę się skupić na innych pozytywnych rzeczach, które daje pani ta praca. Nowe wyzwania, rozwijanie siebie. Ten okres w 4 Mieczy trzeba po prostu przeczekać. Jak dla mnie ma ona coś z Zawieszonego. No cóż Tarot jak lekarz mówi rekonwalescencja, dać sobie na wstrzymanie, pozwolić sytuacji się rozwijać. Chcę podkreślić, że nie będzie miała pani długów, tylko, że zarobek nie będzie adekwatny do pani oczekiwań.

Co się uda Pani osiągnąć - 10 Kielichów. Bardzo przyjazna karta. Może uda się pani stworzyć prawdziwy rodzinny interes, zarobić troszkę grosza na przyszłość. W gruncie jest pani całkiem zadowolona ze swojego dzieła.

Rada od Tarota - 2 Monet. Jeszcze raz pani Wiesiu, proszę się nie kołatać, nie miotać, ważna jest koncentracja i klarowne działanie. Może to teraz wyglądać, że troszkę grosza kapie z paru źródełek. Ale ani to nie daje satysfakcji, ani zawrotnej fortuny. Ale z tego, co pokazują karty, ten marazm powoli mija, a Nowy Rok może przynieść całkiem nowe energie. Proszę nie zapominać o Rydwanie - ruszy pani w drogę. A ja na tej drodze życzę pani samych sukcesów.

Serdeczne pozdrowienia od lawendowej wiedźmy

Komentarze

  1. Dzień dobry Pani Moniko, nawet nie wie Pani ile radości mi sprawiła ten rozkład od Pani.Pisząc to nawet nie popatrzyłam o co pytałam ale zaraz opowiem co się dzieje w tej chwili faktycznie zastój ale taki wymuszony. Mimo że moja intuicja mówiła nie zawiązuj spółki będzie źle to jednak po namowie męża podpisałam umowę z której teraz po tak krótkim czasie działalności mąż pomaga mi z niej wyjść niestety mąż pomylił się co do wspólnika.Zacznę działać sama i faktycznie mam zamiar nawiązać kontakty zagraniczne. Trudno będzie pogodzić moją pracę z obowiązkami w firmie męża ale mam nadzieję że jak do teraz dawałam rady to w przyszłym roku będzie tylko lepiej. Jest Pani cudowną osobą że przy wszystkich swoich obowiązkach i kłopotach znajduje Pani czas dla nas.Marzyłam o czymś własnym będzie mi trudno ale mam nadzieję że to "moje dziecko" da mi powody do zadowolenia i dumy :)Pozdrawiam serdecznie mam nadzieję że za pół roku Pani przepowiednia dla mnie będzie jeszcze bardziej optymistyczna:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada