Historia Łukasza i Karoliny - resume

Droga Karolinko, dziękuję ci bardzo, że pozostałaś mi wierna i jeszcze od czasu do czasu podczytujesz mojego bloga :)

Chyba się ze mną zgodzicie drogie dziewczyny, że nasz babski świat jest strasznie zawirowany. Czasem nam samym jest trudno zrozumieć te dziwne stany emocjonalne, w których się czasem znajdujemy. Dobrze, że możemy wszystko zrzucić na hormony :) Ale wracając do tych dziwnych niezrozumianych stanów, w które od czasu do czasu popadamy .... Bywa tak, że związki się kończą, z różnych przyczyn, nasze drogi się rozchodzą i czas leci swoim tempem. A tu nagle, całkiem niespodziewanie pojawia się myśl, a co u niego słychać...? A czy on jeszcze o mnie myśli, a jeśli myśli, to co myśli i jak myśli.
U naszej uroczej Karolinki jest podobnie i troszkę inaczej, bo związek zakończony niedawno i na pewno gdzieś tam pozostały strzępki uczuć i pytanie, czy byłam dla niego ważna?

Oto rozkład dla ciebie:

1. wspólna karta - 8 Buław
2. Uczucia Łukasza do Karoliny - Król Buław
3. Jak postrzega związek teraz - 6 Mieczy
4. Chęć powrotu - 10 Buław
5. Obecne życie uczuciowe - Rycerz Buław
6. Jego uczucia do żony - 6 Buław
7. Jego relacje z kobietami - Rycerz Kielichów
8. Obecne życie uczuciowe Karoliny - As Buław
9. Uczucia do Łukasza - 9 Mieczy
10. Uczucia w przyszłości - Paź Monet
11. Podsumowanie - 8 Monet

Droga Karolino, "twój Łukasz" to typ zdobywcy, łowcy, pana i władcy i Potrusia Pana w jednym. Tak było wcześniej i tak jest teraz, to się na pewno nie zmieniło i nie zmieni. Ten człowiek jest niezmiernie przekonany o swojej wartości, w jego otoczeniu pojawiają się same karty Buław. On zdaje się wyznawać zasadę - "ja chcę i ja to mam" i przenosi to na wszystkie szczeble życia, zarówno jeśli chodzi o jego karierę, jak i relacje z kobietami.

Starałam się skrupulatnie odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania i ten rozkład jest specjalnie ułożony pod ciebie.
8 Buław - to karta informacji. Mam wrażenie, że ciągle macie ze sobą kontakt. Wydaje mi się, że jednak czysto zawodowy, bo z tego co pamiętam, pracujecie razem. Ja tutaj widzę mijanie się, bo widzicie się dosyć często. Ostatnio jakby ten kontakt był nieco bardziej ożywiony. Może po okresie unikania siebie nawzajem, wasze relacje stały się znowu normalne, a rozmowy niewymuszone.
Jeśli jednak z tego mijania się, znowu zaczyna sie tworzyć coś więcej, to ja ciebie bardzo proszę, poślij go do diabła. Bo to tylko złudzenie, czarowanie z jego strony i łechtanie ego.

Jego uczucia do ciebie to Król Buław - Pan Zdobywca - bo on siebie w takiej roli właśnie widzi. Karolina, proszę nie daj mu tej satysfakcji, żeby on się łudził, że może mieć ciebie kiedy i wszędzie mu się zechce. Boże, niech ten facet spuści z siebie trochę powietrza, bo jego ego jest tak nadmuchane, że zaraz pęknie!!!!

6 Mieczy - dla niego wasz związek jest zakończony. On już odbił od twojego brzegu i gdzieś tam sobie płynie dalej. Ale ta karta mówi też, że on emocjonalnie odciął się od tej relacji. Oczyścił swoje sumienie, posprzątał po bałaganie, który narobił i czuje sie usprawiedliwiony i oczyszczony ze wszystkich roszczeń i zarzutów.

10 Buław - tutaj też widać, że on nie myśli o ponownej relacji z tobą. Kosztowało go to za dużo. I za dużo by go to też teraz kosztowało. Karola, ty jesteś poważną osobą, a on to bawi damek. Relacja z tobą oznacza pewne zasady, a to go przerasta. On nie jest w stanie się zdecydować.

Rycerz Buław - jego obecne życie uczuciowe. Wszystkie karty mówią właściwie o tym samym. Jeżeli on nie ma teraz kolejnego romansu, to na pewno flirtuje z każdą, którą napotka w polu widzenia. Oh Karola, aż sama jestem ciekawa, czy ten Łukasz to rzeczywiście taki typ... 

6 Buław - ten pan wydaje mi się takim reprezentantem naszego pokolenia po 30-stce. Wypisz wymaluj, pan z reklamy młodzi bogowie. Garniturek, parę złoty więcej na koncie i przerost ambicji nad treścią. W każdym bądź razie żona pasuje naturalnie do jego pokazowego życia. Taka niedzielna rodzina. W sobotę do galerii na zakupy, wieczorem sztuczne spotkanie ze sztucznymi znajomymi. Byle my sie tam czymś pochwalić. Żona pasuje do wizerunku pana i niech tak zostanie.

Rycerz Kielichów - kobiety lubią pana Łukasza. Taki miły, zadbany, tu poflirtuje, poczaruje, zabawny, elokwentny. Karola, co ja jeszcze mam dodać. To ja narcyz sie nazywam ... Facet ma charyzmę, a jego pewność siebie na pewno onieśmiela. Przy czym zastanawiam się, czy on jest rzeczywiście taki przystojny, czy to jego osobowość? 

As Buław - w twoim życiu emocjonalnym też widzę niezłe ożywienie. A może to tylko hormony szaleją u ciebie ;) Masz ochotę na nowy związek, na nową relację, choćby nawet niezobowiązującą. Jeśli obecnie nie masz żadnego romansu (na to często wskazuje karta), to ta chęć bycia z kimś jest w danym momencie u ciebie bardzo silna.

W niedalekiej przyszłości możesz kogoś poznać, z kimś zaczniesz się spotykać. To może być osoba poznana w pracy, może jakiś kolega młodszy stażem. Trudno powiedzieć, czy z tej relacji rozwinie się coś więcej. Ale całkiem możliwe, że zapowiada ona początki relacji, która może potrwać kilka tygodni.

Podsumowanie - 8 Monet. Ja to widzę tak, że relacje twoje i Łukasza pozostaną nadal na stopie zawodowej. Karola, sama wyciągnij wnioski, czy on coś czuje lub czuł. Moim zdaniem, jeśli karty rzeczywiście pokazały prawdę, to ten typ kocha samego siebie.

Ja tobie trzymam kciuki:) I napisz parę słów, jaki ten Łukasz jest i w ogóle ;)

Pozdrowienia już jesienne Lawendowa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada