Felerny interes

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie. Mój nowy post będzie taki trochę finansowo - życiowy.
Moja bohaterka miała przed paroma laty własny interes. Niestety tak czasami sie staje, że próby realizacji marzeń, nie realizują się w tą właściwą stronę. Interes upadł, co spowodowało szereg nieprzyjemności dla mojej bohaterki, które ciągną się do dzisiaj. Pytanie brzmi następująco - czy uda się dziewczynie wyjść z plątaniny długów, spraw sądowych i zawikłanych ścieżek życiowych.

I tu akcji wkraczam ja:) Użyłam tutaj standardowego krzyża celtyckiego, którego może troszkę zmodyfikowałam.

1. Sygnifikator - 5 Kielichów
2. Przeszkody - 7 Monet
3. Sedno (na tym trzeba się skoncentrować) - 10 Kielichów
4. Skutki, możliwy wynik - 2 Monet
5. Przeszłość - 5 Monet
6. Przyszłość - Śmierć
7. Obecna sytuacja - Paź Mieczy
8. Otoczenie - Kochankowie
9. Rada Tarota - 6 Monet
10. Wynik (dalsza przyszłość) - Cesarz (3 Monet - Rycerz Mieczy)


Sygnifikator - to karta źródło. Pokazuje ona nie tylko źródło problemu, odwołuje sie do obecnej sytuacji, oraz pokazuje nam również podmiot wróżby.
5 Kielichów pokazuje nam stan duszy. I stan duszy mojej bohaterki, jest dokładnie taki,
jak na karcie. Smutek, zwątpienie. Piętrzące się problemy finansowe wpędziły ją w depresję. Choroba na długo wykluczyła ją z życia społecznego, odebrała radość oraz całą energię. Depresja jest coraz częstszym zjawiskiem i każdy, kto został dotknięty tym problemem wie, jak skutecznie uniemożliwia ona trzeźwe myślenie i normalne funkcjonowanie w życiu codziennym.

Karta druga to przeszkody, wszystkie blokady z zewnątrz i wewnątrz. Na tej pozycji pokazała mi się 7 Monet. Ta karta pokazuje problemy odsunięte w czasie, a które powróciły teraz ponownie. Od mojej bohaterki wiem, że jej działalność upadła około 6 lat temu, a niepozałatwiane sprawy finansowe i sądowe prześladują ją do dnia dzisiejszego. Tutaj niestety sprawdza się przysłowie: co się odwlecze, to nie uciecze.

Karta 3 leży pod nami. To są sprawy istotne, to nimi musimy się najpierw zająć i je poukładać. Więc co musisz zrobić... Poukładać sobie sprawy rodzinne. Sytuacja jest już na tyle poważna, że nie zdołasz poradzić sobie z tym sama. Z twoich starych postów przypominam sobie, że nie miałaś dużego oparcia w rodzinie. Może należy to zmienić. Wiem, że osoby, które zmagają się z depresją, zazwyczaj pozostają same w tej swojej bezradności, bądź bezsilności. Ale jeżeli tutaj pojawia się ta karta, musimy ją wziąć za znak. To także wskazówka dla ciebie, że to czas, aby wyjść ze swojej skorupki i przestać się ukrywać. Bo wydaje mi się, że stworzyłaś sobie taki własny schron, w którym chowasz się przed światem. Kochana musisz wyjść z tego domku ślimaka. To, że zamykasz się w 4 ścianach nie spowoduje, że problemy znikną. Bo jak widać, nie zniknęły.
Rozkładając ci karty, pojawiła mi się myśl o domu lub hipotece. Może też tutaj szukaj rozwiązania problemu.
Cały czas pojawia mi się również kobieca energia. Stąd chciałam zapytać, czy w całą sprawę nie jest zamieszana jakaś kobieta z rodziny lub najbliższego otoczenia. Ta kobieta albo może ci pomóc, albo przyczynia się do twoich problemów.

Możliwy wynik to 2 Monet. To tak jakbyś miała jakieś dwa rozwiązania. Nie są może one zadowalające, ale mogą ci pomóc wyjść z kłopotów finansowych. 2 Monet może również wskazywać ci na 2 najważniejsze sprawy, którymi trzeba się zająć. Możesz znaleźć jakieś dodatkowe zajęcie, które da ci zastrzyk gotówki, nie wielki, ale zawsze coś. Ta karta zmusza cię także do działania, do konkretnych kroków. A nie lawirowania na krawędzi i zabierania się za 10 spraw jednocześnie.

Przyszłość to Śmierć. Ja jestem dobrej myśli. Wydaje mi się, że twoje sprawy zaczną się układać. Tutaj tą kartę należy traktować optymistycznie. Przynosi ona wręcz wybawienie. Mówi ci ona, że pewien okres w twoim życiu dobiega końca. I sama to czujesz. Już nie możesz wiecznie uciekać, ani się chować. Jeżeli potrzebujesz pomocy, to jej poszukaj. Nikt nie przeżyje twojego życia za ciebie. Nie spłaci również za ciebie twoich długów. Tak czy owak, trzeba zamknąć za sobą te drzwi i iść do przodu. Nastąpią zmiany w twoim życiu, czy tego chcesz czy nie chcesz.

Obecna sytuacja to Paź Mieczy. A więc wiadomości zarówno te listowne, jak i elektroniczne. Nie muszę podkreślać, że te nowe wieści do pozytywnych nie należą. Paź Mieczy to chłodna atmosfera, dosyć napięta, podsycana przez plotki i pomówienia. Może również jakaś osoba z twojego otoczenia usiłuje trochę namieszać lub zamiast ci pomóc, wbija gdzieś jakąś szpileczkę, krytykując ciebie nieustannie.
Jeśli w grę wchodzą Miecze to mamy do czynienia z siłą rozumu. I ty też powinnaś włączyć swój zdrowy rozsądek. Zajmij się piętrzącą korespondencją. Nie odkładaj jej na później. Wiem, że nikt nie skacze z radości, gdy dostaje korespondencję z Urzędu Skarbowego. Ale o tym pisałam już wcześniej - ty nie chowasz już głowy do piachu. A więc pora zabrać się do odpowiadania na listy i inne takie wezwania...

Otoczenie, jego wpływ na ciebie i na całą sprawę. I tutaj Kochankowie. Czyli to, co łączy lub dzieli. I znowu tutaj powrócę do osoby z otoczenia, która bądź ciebie wspiera, bądź kopie pod tobą dołki. Jesteś rozdarta pomiędzy kimś lub czymś. Kochankowie to również dwie drogi i stanie na rozdrożu. Jeżeli masz tutaj do odrobienia jakąś lekcję, to wydaje mi się, że to czas, aby wyjść z cienia. Musisz sama zacząć decydować o tym, co jest dla ciebie dobre, a co złe. Jeżeli ktoś wyciągnie do ciebie rękę, uściśnij tą rękę i skorzystaj z pomocy. Nie zawsze musimy nieść sami ten nasz krzyż. Oddziel toksycznych ludzi od tych, ci życzliwych. Wysłuchuj, ale postępuj tak, jak ty uważasz za słuszne.

Rada Tarota to 6 Monet. Tutaj znowu pójdę tą samą drogą. Moim zdaniem musisz znaleźć równowagę. Skupić się na najważniejszych sprawach. Przygotować plan działania. 6 Monet to branie i działanie. Nie będę ci sugerowała wzięcia kolejnej pożyczki, bo to kręcenie sobie samemu pętli na szyi. Ale jeżeli branie i dawanie, to zgłoś się po pomoc. Są przecież firmy windykacyjne, przejmujące długi. Zacznij mądrze zarządzać swoimi oszczędnościami. Zarządzaj, gospodaruj, ale mądrze i rozsądnie. Nie pożyczaj tylko pieniędzy i nie dawaj obietnic bez pokrycia. Jest wyjście z tej sytuacji, bo karty nie wyszły najgorsze. A mogły cię zmiażdżyć. Tylko musisz w końcu zacząć działać mądrze i rozsądnie. Jeśli nie masz głowy do interesów, idź w końcu do specjalisty.

Jako karta na przyszłość wyszedł Cesarz, a z dołożenia 3 Monet i Rycerz Mieczy.
Cesarz to załatwianie spraw urzędowych, podpisywanie kontraktów i umów. Co mi pokazują te 3 karty razem.
Cesarz to prawnik, bądź inny specjalista. Dlatego też od początku radziłam ci, aby udać sie do specjalisty. Pomoże on ułożyć ci plan spłaty długów i przekonać twoich wierzycieli, że należności zostaną spłacone. Rycerz Mieczy z jednej strony może ci jeszcze próbować pokrzyżować szyki, ale wydaje mi się, że wynik powinny być pozytywny. Nikt ci tych długów nie umorzy i wyrokowi będziesz musiała sie podporządkować. Ale jeżeli będziesz trzymała się ustalonego planu, krok po kroku będziesz mogła zostawić przeszłość za sobą.

Ja życzę ci powodzenia. I mam nadzieję, że tym razem moja wróżba spełni sie pozytywnie.






Komentarze

  1. Droga Moniko, bardzo Ci dziękuję za ten rozkład.
    Jak zawsze trafiłaś w sedno. Jest dokładnie tak jak piszesz.
    Wiem już, że nie mogę dłużej się chować i muszę temu wszystkiemu stawić czoła. Boję się i ten strach mnie paraliżuje, to jest jak wyciąganie trupa z szafy, ale zarazem czuję, że nadszedł czas.

    Energia kobiety, to być może moja mama, która przez cały ten czas wspierała mnie finansowo.
    Ale być może jest ktoś, kto mi szkodzi o czym ja nie wiem...

    Dałaś mi nadzieje,że jest szansa żeby z tego wyjść, a to dodało mi sił do działania... Bardzo Ci za to dziękuję.

    Chciałam dopytać jeszcze o kartę Pazia Monet, bo w interpretacji pisałaś o mieczach... To chyba niewiele zmienia dla mnie , ale dla osób uczących się
    Tarota może być ważne.

    Moniko, mam do Ciebie jeszcze jedną prośbę. Napisałaś, że nikt mi tych długów nie umorzy, a ja własnie w tym widziałam nadzieję. Noszę się z zamiarem złożenia wniosku o upadłość konsumencką. To bardzo ważna decyzja z wielu powodów. Czy mogłabyś zrobić krótki rozkład na pytanie , czy to jest dobra decyzja, czy powinnam poszukać innego rozwiązania?
    Bardzo Ci dziękuję raz jeszcze i życzę wszystkiego dobrego.


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada