O pracy

O pracy było już kilka razy. I dziś będzie po raz wtóry. O tobie więc będzie dziś mowa droga LM.
Króciutko w ramach wstępu. Moja bohaterka nie czuje się zbyt dobrze w swoim miejscu pracy. Więc zwróciła się ona do mnie z pytaniem, czy jest szansa na polepszenie sytuacji w pracy, czy powinna szukać czegoś nowego.
Do rozkładu użyłam mocno zaniedbanego przeze mnie klasycznego Krzyża Celtyckiego.


1. Obecna sytuacja - Mag
2. Źródło problemu - 10 Buław
3. Świadomość (plany, zamiary, cele) - 2 Kielichów
4. Podświadomość (ukryte pragnienia) - 6 Mieczy
5. Przeszłość (źródło zaistniałej sytuacji) - Głupiec
6. Przyszłość (tak potoczy się sytuacja) -
                                                 6 Kielichów
7. Karta osobista - 3 Kielichów
8. Wpływ otoczenia na przebieg sprawy -
                                                      4 Buław
9. Lęki, obawy, nadzieje - Umiarkowanie
10. Wynik - 9 Buław

Zmiana pracy - Wieża - Gwiazda -
                               Król Monet - 6 Buław - Rycerz Monet - 9 Monet



Podczas tasowania wypadły mi dwie karty: 6 Mieczy i Kochankowie. 6 Mieczy powtórzyła się również w rozkładzie.

Ja widzę w kartach, że twoje serce ciągnie ciebie za granicę. Nie jestem pewna, czy bardziej za zarobkiem, czy za mężczyzną, którego darzysz uczuciem.

No ale po kolei. Popatrzmy w karty. Na pierwszej pozycji masz Maga. Co mówi mi ta karta.
Napisałaś, że w obecnej pracy nie czujesz się dobrze. Dlaczego? Bo jesteś osobą, która chętnie pracuje bądź współpracuje z innymi, ma kontakt z ludźmi. Obecna praca daje ci wprawdzie dobre perspektywy, bo na kartę Maga nie możemy zbytnio narzekać.... Ale... no właśnie, obecnie jesteś bardziej zdana na samą siebie, bądź pozostawiona samej sobie. Również oczekiwania wobec ciebie są dosyć duże. Ty w karcie Maga musisz podołać temu wszystkiemu i jednocześnie się wykazać. Mag może pokazywać na pracę w pojedynkę. Mogę również powiedzieć, że Mag może być również bardzo dominującą osobą w miejscu pracy. Może to być wymagający i dominujący szef. Może to być kolega lub koleżanka, którzy lubią dowodzić i rozstawiać wszystkich po kątach.

Karta 10 Buław jako przeszkody i konkretne źródło problemu pokazuje nam, że twoje obowiązki ciebie przerastają. Mogą to być nadgodziny, za dużo zleceń na raz, a może nie czujesz się zbyt pewna w tej dziedzinie i to cię przerasta. Ta karta jeszcze dosadniej pokazuje, że w miejscu pracy jesteś pozostawiona samej sobie i że zbyt wiele spoczywa na twoich barkach.

Jakie są twoje plany na przyszłość, o czym myślisz, w którą stronę chcesz zawodowo pójść dalej pokazuje 2 Kielichów. Ja tutaj znowu pójdę w kierunku pracy z ludźmi. Pracy, która wymaga od nas również empatii, takiego małego ludzkiego pierwiastka. Więc jeśli mi napiszesz, że siedzisz za biurkiem i przed komputerem, to nic dziwnego, że nie czujesz się tam dobrze. Ja bym powiedziała, że widziałabyś się w pracy z dziećmi, bądź młodymi ludźmi, może być również praca w restauracji bądź kawiarni. Generalnie myślisz o pracy, która nie będzie zbyt stresująca, to po pierwsze. Miła atmosfera, po drugie. Praca, która sprawia radość, pieniądze choć o nie pytasz, tutaj nie są najważniejsze.

To, co podświadome, ukryte - 6 Mieczy. I tutaj znowu pojawia się wyjazd za granicę.
Ja nie widzę w ciągu najbliższych miesięcy przeprowadzki. Raczej tutaj, gdzie jesteś będziesz dalej zapuszczać korzonki.

Przeszłość, czyli skąd wziął się problem. Głupiec.
W danym miejscu pracy nie pracujesz zbyt długo. Mogłaś zmienić również dział, przejąć nowe stanowisko. Moja intuicja zaś mówi mi, że również zakres obowiązków bądź branża, w której teraz jesteś, jest dla ciebie nowa. Głupiec może mówić również, że nie podchodzisz do swoich obowiązków całkiem poważnie i to również zarzuca ci twój przełożony.

Przyszłość, jak potoczy się twoja sytuacja zawodowa - 6 Kielichów. Nie za wiele mówiąca karta. Na pewno dostaniesz wsparcie od rodziny i przyjaciół. I w tym kierunku też powinnaś się kierować. Bo jeżeli przyjdzie nowa oferta pracy, to w rodzinnym mieście, w znanej okolicy, z życzliwymi ci ludźmi.

3 Kielichów pokazuje ciebie jako osobę towarzyską, otwartą, chętnie pracującą w zespole. I tutaj po raz kolejny widzę wszelkie branże związane z nauczaniem, hotelarstwo, gastronomia, organizacja imprez. Wszelkie zawody, gdzie chętnie widziana jest kreatywność, otwartość, pomysłowość. Jakoś nie widzę ciebie w roli umysłu ścisłego.

Wpływ otoczenia na twoją sytuację zawodową - 4 Buław. I tutaj - propozycja zawodowa przyjdzie. Praca w miejscu zamieszkania, bądź najbliższej okolicy. Praca stała, z umową. Może być w jakimś urzędzie, np. urząd miejski. Karty ogólnie pokazują, że albo jakiś znajomy pomoże ci w znalezieniu pracy, albo będziesz pracowała z ludźmi, których znasz bądź znałaś. Zmiana pracy w okresie jesiennym.

Obawy, lęki bądź nadzieje. Umiarkowanie. Więc też taka jesteś trochę w gorącej wodzie kąpana. Umiarkowanie to karta przesunięcia w czasie. Z wynikiem pozytywnym. Więc wszystko skończy się dobrze, tylko na nowe stanowisko będziesz musiała jeszcze parę miesięcy poczekać.

Wynik - 9 Mieczy. Nie zamartwiaj się, bo to nic nie warte. Za parę miesięcy stwierdzisz, że cała ta sytuacja w rzeczywistości nie była aż taka tragiczna. Również mogę powiedzieć, że sytuacja w pracy odbije sie niestety trochę na twoich nerwach. Bo też tak być może. Wszystko leży w twoich rękach, jak podejdziesz do problemu.

Mały rozkład na pytanie o zmianę pracy. Wieża - Gwiazda - Król Monet - 6 Buław - Rycerz Monet i 9 Monet.

Sytuacja w obecnej pracy może się zaostrzyć. Dojdziesz do swoich granic możliwości i tutaj postanowisz coś zmienić. Jeżeli czasem dzieją się złe rzeczy, to po to, aby stały się też dobre. I tutaj też masz Gwiazdę. Więc światełko w tunelu jest. Król Monet, może być mężczyzną z twojego otoczenia. To on może pomóc ci w znalezieniu pracy, bądź sam ci ją zaproponuje. Zobaczymy. 6 Buław więc mamy efekty naszej pracy, mamy uznanie i satysfakcję. Rycerz Monet to dosyć pewna sytuacja zawodowa, wyrabianie sobie pozycji w firmie. 9 Monet wróży również dobrze karierze. I zarobki też się zgadzają. A więc nie mamy na co narzekać.

I teraz tak. Jeśli natomiast nie dojdzie do zmiany pracy, to dlatego, że rzeczywiście sytuacja u was się polepszy. Atmosfera będzie lepsza, w końcu się dogadasz z niektórymi, może czasem ta burza (Wieża) jest potrzebna. U przełożonego będziesz mieć też dobre karty. Więc nie ważne, w którą stronę poprowadzi ciebie los. Twoja sytuacja zawodowa zdaje się być pod opieką opatrzności.

O finanse nie pytałam ekstra. Ale tutaj nie widać jakiś anomalii. Jeżeli nastąpi zmiana pracy, to te zarobki będą lepsze. Jeżeli zostaniesz tam, gdzie jesteś, z biegiem czasu również możesz liczyć na podwyżkę.

Pozdrawiam gorąco i życzę samych sukcesów.
Lawendowa :)






Komentarze

  1. Witaj Moniko. :)
    Bardzo Ci dziękuję za rozkład.
    Niewiele mogę dopisać, bo z wszystkim trafiłaś w sedno.
    Karta Mag - wszystko co napisałaś zgadza się z moją sytuacją. Pracuję sama, zdana na siebie, wysokie wymagania,a żadnego wsparcia. Nie lubię zbytnio też ludzi w firmie- szefostwa, a szczególnie koleżanki, od której jestem trochę zależna w pracy, a która robi mi na złość i nie raz już przez nią płakałam.

    10 Buław - też się zgadza. Dużo spraw muszę sama ogarnąć, a brakuje mi przygotowania, bo nie miałam szkolenia, robię to we własnym zakresie. I tutaj też zahaczamy o Głupca- nowa praca, nowa branża i rzucenie na głęboką wodę bez szkolenia i przygotowania... Ja nie lubię tak działać, lubię być przygotowana.
    Staram się i mam dobre efekty, ale brakuje mi tutaj właśnie fajnych relacji i współpracy z innymi, docenienia pracy. Nie ma tego.
    Wszystko co napisałaś dokładnie opisuje sytuację.
    Bardzo się cieszę, że mam dobre perspektywy. Bardzo mi tym pomogłaś Moniko,czuję się teraz bezpieczniej i pewniej.
    Dziękuję.:)

    Tylko jedna rzecz mnie zadziwiła... Że moje serce ciągnie za granicę...
    Nie ma żadnego mężczyzny w moim życiu, nawet w myślach... skupiona jestem ostatnio tylko na pracy. Nie myślę też o wyjeździe za granicę do pracy... już to przerabiałam i wole być w kraju... Świadomie zupełnie nie mam zamiaru nigdzie wyjeżdżać, ale no właśnie... Ale czuję coś dziwnego i niezrozumiałego... Właśnie, że coś mnie ciągnie za granicę... jest to bardzo subtelne i nieskonkretyzowane... Może przeznaczenie... :)
    Bardzo mnie to zaintrygowało, że dostrzegłaś coś takiego...
    Gdybyś za jakiś czas znalazła chęć aby rozłożyć jeszcze karty i rozwinąć ten wątek 6 Mieczy i Kochankowie będę wdzięczna.
    Bardzo dziękuję raz jeszcze Moniko i pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada