Paulina - sytuacja zawodowa

Witajcie :) Tak jak obiecałam, dzisiaj chciałabym omówić dwa rozkłady. Jeden na sytuację zawodową, a drugi dotyczyć będzie uczuć. Zacznę od tego pierwszego.

Jakis czas temu, bo chyba ponad dwa miesiące temu Paulina poprosiła mnie o rozkład na życie zawodowe. Paulina pytała, czy uda jej się znaleźć nową pracę do końca 2015 i gdzie ewentualnie mogłaby tej pracy szukać.

1. Obecna sytuacja zawodowa - 5 Kielichów
2. Co powoduje niezadowolenie - Rycerz Buław
3. To czeka Paulinę w życiu zawodowym w najbliższym czasie - 5 Mieczy
4. Sytuacja zawodowa po nowym roku - 8 Kielichów
5. Tak będzie ze znalezieniem pracy do końca roku - Rycerz Monet
6. Rada - Qrólowa Buław
7. Wynik - Król Buław


U Ciebie Paulino w dużej merze przeplatają się karty dworskie. Mogą one wskazywać zarówno na ludzi w twoim otoczeniu lub symbolizować samą ciebie.

Z twojego komenatarza wynikało, że obecnie nie masz pracy i jesteś na etapie poszukiwań, wysyłania aplikacji. Przynajmniej mogłabym przypuszczać, że powinnaś się ubiegać o nowe stanowiska. Choc moje karty mówią mi, że obecnie jesteś w takim małym dołku emocjonalnym.

Karty, które rozłożyłam dla Ciebie, bardzo przypominają mi moją sytuację zawodową sprzed dwóch lat. Już nie pamiętam jak długo wyciągałam dla siebie te trzy karty: 5 Kielichów, 8 Kielichów i 5 Mieczy. Ta 5 Mieczy była jak klątwa, która nade mną ciążyła. Za każdym razem, kiedy rozkładam sobie karty, dziwię się, że tej karty już nie ma. Cudowne uczucie.

U ciebie widzę Paulinko sporo rezygnacji, bo mamy kartę 5 Kielichów. Nic dziwnego, bo za nią ciągnie się karta 5 Mieczy. Obecnie masz wrażenienie, że wszystko, co robisz, spełza na niczym. Jeśli ktoś obiecał ci zatrudnienie, raptem wycofuje dane słowo. Interesujące ogłoszenie o pracę zanlezione w gazecie, okazuje się oszustwem i wielkim rozczarowaniem. Właściwie już sama nie masz pomysłu, gdzie mogłabyś jeszcze wysyłać swoje aplikacje. W tej 5 Kielichów znalazłaś się w takim dołku emocjonalnym i wszystko zaczynasz widzieć w czarnych barwach. Pojawiają sie piersze niepokoje dotyczące przyszłości. Ale przede wszystkim czujesz gorycz i rozżalenie.

Rycerz Buław - co powoduje twoje niezadowolenie. Rycerz Buław to karta ruchu, przemieszczania. Z jednej strony mogłabym powiedzieć, że jesteś osobą niecierpliwą i obecny zastój na pewno nie jest dla ciebie łatwy do przetrzymania. Może mieszkasz daleko od jakiegoś większego miasta i stąd dostęp do lepszych miejsc pracy jest ograniczony. Ja bym rónież powiedziała, że obecnie brakuje ci po prostu motywacji. Bo Rzcerz Buław oznacza również słowmiany zapał. A więc szybko w siebie wątpisz, szybko rezygnujesz i stąd pojawia się to wielkie rozczarowanie.

5 Mieczy - to ci towarzyszy teraz i jeszcze pociągnie się za tobą przez parę miesięcy. Ja ci mogę powiedzieć tyle. Obecna sytuacja, bądź powiedzmy jest w danym momencie po prostu niekorzystna. Z jednej strony, może to być konstelacja planet. Czasami wchodzimy w naszym życiu w taki etap, kiedy gwiazdy nie są zbytnio łaskawe dla nas. Tak się czasem dzieje, nie wiedząc czemu.
Z drugiej strony, 5 Mieczy każe bardzo mocno zastanowić się nad naszym życiem. Coś robisz na pewno źle. I wina często leży także po twojej stronie. Zadaj sobie jedno pytanie - co jest w życiu dla mnie naprawdę cenne. Co jestem w stanie poświęcić aby to zdobyć. I teraz powinno przyjść objawienie.

Ja w danym czasie również zadałam sobie to pytanie. Czy to, czego pragnę, jest naprawdę tak ważne dla mnie, aby znosić tyle poświęceń, tyle wyrzeczeń. Moja odpowiedź brzmiała TAK. I udało mi się. Choć moja walka trwała ponad 3 lata. I to były lata pełne kart 5 Mieczy.

Nikt nie powiedział, że będzie łatwo. Ale jeżeli pragniesz czegoś, walcz o to.

Paulino, całkiem możliwe, że do końca roku uda ci się znaleźć nową posadę. I ta posada na pierwszy rzut oka wygląda całkiem konkretnie, bo masz kartę Rycerza Monet. Będą możliwości rozwoju, pieniądze będą też okay. Co ty będziesz musiała wnieść, bądź co będzie od ciebie oczekiwane. Na pewno kompetencje, dobre kwalifikacje, rzetelność i zdolności organizacyjne.

Kolejną kartą, która mnie nieco zmartwiła, jest 8 Kielichów. Dlaczego zmartwiła. Bo pojawiła się ona jako zapowiedź wydarzeń na Nowy Rok. Aneto, jak zawsze dwa scenariusze.

A) Każdy początek jest trudny. Tak też będzie u ciebie. Tobie brakuje troszeczkę pewności siebie i siły przebicia. Przepraszam, że tak napisałam, ale to pokazują wyraźnie karty. Dlatego na początku możesz się czuć troszkę wyobcowana w nowym miejscu pracy. Bedziesz się biła z myślami, ja tam nie wytrzymam, chcę stamtąd odejść. Może i złożysz wymówienie i na nowo zaczniesz szukać czegoś nowego.

B) Drugi scenariusz podoba mi się o wiele bardziej. Bo karta 8 Kielichów mówi o odejściu. A więc wraz z Nowym Rokiem pozwolisz odejść swojemu staremu życiu. Porzucisz troski, żale, pretensje i pójdziesz po prostu w swoją stronę. Czasem trzeba zostawić, to co jest złe i zacząć wszystko na nowo, od początku. I takiego scenariusza ci też życzę.

Rada od Tarota - Qrólowa Buław. To jest to wszystko, o czym napisałam już wcześniej. Po pierwsze brak pewności siebie i całkowity brak motywacji. Tarot ci mówi, weź się za siebie, przestań się mazać i do roboty! Praca sama do ciebie nie przyjdzie. Zakończ w końcu etap bycia ofiarą losu (5 Mieczy) i stań sie w końcu Królową swojego życia. Bo to jest twoje życie i nikt absolutnie nie zmieni go za ciebie. Chociaż może i ktoś może zmienić nasze życie, ale my musimy mu na to pozwolić. A nie ślęczęć w czarnej dziurze negatywnych myśli i na wszystko kręcić nosem.

Podsumowanie: Król Buław. Ostatecznie sprawa z pracą powinna się zakończyć pozytywnie, choć będzie cię to kosztowało parę zmian, troszkę wyrzeczeń i pójść na kompromis z twojej strony. Ty chyba nie lubisz zmian? I w tym jest też problem. Ale ta praca, co ją pokazał Rycerz Monet będzie stała. Umowa przynajmniej na rok czasu plus wszystkie świadczenia socjalne.

Głowa do góry i powodzenia :)


Komentarze

  1. Witaj Moniko , mam na imie Aneta i rzeczywiscie prosilam o rozklad ale nie na prace tylko na sprawy uczuciowe,.Wydaje mi sie , ze zaszla mala pomylka i ta wrozba przeznaczona jest dla Pauliny, ktora wlasnie ma problemy ze znalezieniem pracy. Jezeli sie myle i jakas druga Aneta prosila o taki rozklad to bardzo przepraszam .Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aneto!!!! Owszem zaszła pomyłka i to ogromna. Wpis jest rzeczywiście przeznaczony dla Pauliny. Jakoś przechrzciłam biedą Paulinę.Osób Bogu dzięki nie pomyliłam, bo o twoim rozkładzie uczuciowym pamiętam Aneto.
    Droga Paulino, jeżeli jeszcze nie zniechęciłaś się czekaniem, odnieś się prosze do tego postu. Rozkladając karty myslałam o konkretnej osobie i mam nadzieję, że nie wpłynęło to na interpretację kart.
    Dziękuję Aneto za czujność i przepraszam za pomyłkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszac , pomylka to ludzka rzecz. Ja i chyba wiele innch tu osob sa Ci bardzo wdzieczne za pomoc w rozwiazywaniu dreczacych nas problemow ,zdajemy sobie sprawe z ogromu czasu jaki nam tu poswiecasz i za to chce Ci serdecznie podziekowac!

      Usuń
  3. Moniko jestem stałą czytelniczką Twojego bloga.. i jeżeli karty pokazały moje zniechęcenie odnośnie poszukiwań pracy, to w kwestii podczytywania Twoich interpretacji kart jest zupełnie odwrotnie :)!

    Cieszę się ogromnie, że do Ciebie napisałam. Wiedziałam, że karty nie będą za dobre. 5tki idealnie pokazały moje zniechęcenie, przygnębienie, walkę- w tym przypadku nierówną. Jestem duszą artystyczną.. i nie jest mi łatwo. Pogodziłam się z tym. Skąd te moje pucharowe zniechęcenie? czarna rozpacz? 5 tka mieczowa idealnie dopełnia Twoje stwierdzenie :
    "Obecnie masz wrażenienie, że wszystko, co robisz, spełza na niczym. Jeśli ktoś obiecał ci zatrudnienie, raptem wycofuje dane słowo. Interesujące ogłoszenie o pracę zanlezione w gazecie, okazuje się oszustwem i wielkim rozczarowaniem. Właściwie już sama nie masz pomysłu, gdzie mogłabyś jeszcze wysyłać swoje aplikacje"
    Ja już nie mam pojęcia gdzie mam wysyłać, chodzić, prosić aby ktoś spojrzał na moją aplikację. Jestem zmęczona, jak młoda osoba może być zmęczona?
    Marnuję swój czas, jeżdżę w różne dziwne miejsca, uczę się nowych rzeczy.. aby spełnić kwalifikacje. Mam dość rozwiązywania testów iq, dość zakuwania 500 stronic prawa, uczenia się nowych programów. a tylko po to aby ktoś spojrzał na moje cv.. aby powiedzieć mi piękne słowa, "bez stażu, doświadczenia nikogo nie przyjmujemy". Nawet w sklepie nie chcą mnie przyjąć. (Pani? po architekturze, będzie się Pani marnować, to nie jest praca rozwojowa). Stałam się osobą zgorzkniałą, pełną pretensji. Tak Moniko, brak mi motywacji. Szybko się zniechęcam. I wcale nie jestem urażona tym, iż napisałaś o mnie prawdę. Muszę Tobie podziękować. Otworzyłaś mi jeszcze szerzej oczy. :)) Trochę pochlipałam, być może tak musi być. Nic bez powodu się przecież nie dzieje. Muszę obmyślić nową strategię, metodę działania. Co do 8 kielichów. Mam nadzieję, iż urzeczywistni się opcja nr 2. Trzeba przecież pozytywnie myśleć, dość użalania się nad własną osobą. Jeszcze powrócę do 8 kiel. być może, będzie ona oznaczała zmianę miejsca mojego zamieszkania? Nie mam pojęcia.. Szukam pracy w różnych miejscach, nie tylko w moim rodzinnym mieście. Czas pokaże, będę na bieżąco weryfikować sytuację. Dziękuję jeszcze raz:) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Paulino :) dziękuję ci za odpowiedź i weryfikację. Doskonale Ciebie rozumiem. Dokładnie to samo przerabiałam przez moje pierwsze lata w Niemczech.
    Nie poddawaj się na przekór wszystkiemu, a przede wszystkim na przekór sobie.
    Wywróżyłam Ci wtedy Rycerza Monet. Moje pytanie jest, czy zastanawiałaś się na architekturą krajobrazu? Monet bardzo często pokazują przyrodę, pracę z ziemią. Ubiegaj sie również o pracę w państwowych instytucjach, tj starostwo, urząd miasta lub gminy. Wszystko, co możesz powiązać ze swoim zawodem i takimi jednostkami. Mogą to być wodociągi miejskie, wszystko. Próbuj również szukać funduszy lub pracy w jednostkach unii europejskiej. Może załapiesz się do jakiegoś projektu. I tutaj 8 Kielichów może oznaczać zmianę zamieszkania. Ale u ciebie nadal wydaje mi się , że to będzie pożegnanie ze starymi schematami, co już nie funkcjonują.
    Pozdrawiam gorąco i trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę częściowo Moniko weryfikować. W grudniu miałam mieć zawartą umowę na okres próbny, w sporej instytucji w innym mieście. Spotkałam się z dużym zainteresowaniem ze strony pracowników, pracodawcy. Dostałam książki do nauki, zostałam zaproszona na konferencję, w której uczestniczyłam. Zaczęłam szukać mieszkania. 1 grudnia pojechałam uregulować już wszystkie sprawy. Aż nagle:zmiana podejścia pracodawcy do mojej osoby o 360 stopni. Dla podsycenia groteskowej sytuacji pracę mogłabym podjąć dopiero we wrześniu. Wysyłam nadal aplikacje do urzędów z większym naciskiem na wskazane przez Ciebie miejsca. Do końca roku zostało 20 dni, mam nadzieję iż moja sytuacja zawodowa ulegnie zmianie. Pozdrawiam Cieplutko:)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Lawendowa, nie udało mi się znaleźć pracy. Postanowiłam dalej się kształcić. Dziękuję za wróżbę:) Co do Rycerza Monet- to w Arch krajobrazu. Czyli dosłownie praca z ziemią.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada