Agata

Mój nowy post nazwałam po prostu Agata.
Agata jest młodą mamą i od dwóch lat samotnie wychowuje swojego trzyletniego synka.
Wiem, że już dawno prosiłaś o rozkład i musiałaś się strasznie naczekać. Ale to akurat wyszło nam chyba na dobre :) Gdzieś tam przeczekałam ten nieciekawy okres dla ciebie i karty mam całkiem fajne. Co również mnie bardzo cieszy.

Droga Agato, ułożyłam dla ciebie długaśny rozkład i zapytałam w nim o wszystkie sfery życia. Zasłużyłaś sobie na coś extra.

1. Sygnifikator - Paź Mieczy

2. Przeszłość - Śmierć
3. Blokady (to, co cię trzyma i nie pozwala pójść dalej) - Głupiec
4. Co powinnaś pozostawić za sobą - 9 Monet

5. Uczucia (obecna sytuacja, przeszłość i jej wpływ na teraźniejszość) - Paź Kielichów
6. Rada - As Buław
7. Przyszłość - Rycerz Monet

8. Praca - Sąd Ostateczny
9. Rada - 9 Kielichów
10. Przyszłość - 6 Kielichów

11. Obecna sytuacja - Umiarkowanie
12. Najbliższe wydarzenia - 6 Mieczy
13. To się zmieni - 2 Buław
14. To pozostanie takie samo - Pustelnik

15. Wynik - Paź Buław

Do rozkładu użyłam talii Crowleya. Już dawno nie sięgałam po tę talię. Jak dla mnie jedna z najmocniej energetycznych z talii Tarota, która najbardziej wierci w duszy.

Twoją kartą, twoim sygnifikatorem jest karta Pazia Mieczy. Stres, taki stan lekko idący w stany lękowe i napięcia. Ja tutaj widzę, że jesteś nerwowa, łatwo wyprowadzić ciebie z równowagi. Każdą uwagę bierzesz do siebie. Nie wiem czy palisz, ale tutaj papierosami próbujesz sie wyciszyć. Ta karta mi mówi, że obecnie jesteś w środku, a pozostałe osoby z twojego otoczenia plotkują na twój temat. Gdzieś w tym momencie czujesz się wyobcowana. Paź Mieczy pokazuje często chłód emocjonalny, kłótnie lub sprzeczki z innymi osobami. Generalnie otoczenie nie jest do nas przychylnie nastawione. Lub również my jesteśmy opryskliwi lub nieuprzejmi w stosunku do kogoś.
Agato, nie przedstawiam ciebie jako osoby kłótliwej, mniemam jedynie, że obecnie nie jesteś otoczona zbyt życzliwymi ci osobami. I dlatego też nie widzisz powodu, aby zachowywać pozory jakiejś przyjaźni.

Przeszłość - Śmierć. Bardzo dobra karta w tej pozycji. Agato - przeszłość zostawiłaś za sobą. Ten najgorszy okres w twoim życiu już minął. Przeszłaś już tą wewnętrzną przemianę. Teraz musisz patrzeć przed siebie. Teraz powoli powinno zacząć się wszystko układać.

Blokady, to, co cię trzyma i nie pozwala pójść dalej - Głupiec. Pierwsza myśl - dziecko. Tak dziecko. Wiem, że masz malutkiego synka, którego wychowujesz całkiem sama. Proszę nie zlinczujcie mnie tutaj. Nie chcę szerzyć opinii, że dzieci stoją na drodze do szczęścia. Absolutnie NIE! Ale ta karta pokazała tutaj jedynie prawdę. Dziewczyna została z dzieckiem sama. Maluszek jeszcze, bo 3 letni. I co ma zrobić samotna matka w takiej sytuacji. Jest rozerwana pomiędzy swoim dzieckiem, a bolesnymi realiami. I to ona jest na dodatek całkowicie odpowiedzialna za swoją małą rodzinę. Jak połączyć życie zawodowe, wychowywanie dziecka i gdzie tu jeszcze myśleć o sobie i swoich potrzebach.

9 Monet - rada. Jako główne przesłanie napiszę ci tutaj, że powinnaś schować swoją dumę do kieszeni. To wspaniale, że chcesz być niezależna, że chcesz pokazać sobie i całemu światu - TAK DAM RADĘ! Ale pomyśl też czasem o sobie. Poproś o pomoc. Lub daj sobie pomóc.
U ciebie pokazuję mi się takie dwie tendencje, lub raczej dwie skrajności. Bo z jednej strony szukasz nowego partnera, a z drugiej strony odrzucasz kategorycznie myśl bycia z kimś na poważnie.
W tym momencie ja to odczuwam jak takie dwie energie skaczące ku sobie i zderzające się ze sobą. Z jednej strony idziesz na łowy, ale jak coś się już pojawi uciekasz w popłochu. I tutaj jest ta twoja rola samotnej matki. Moim zdaniem nie jesteś jeszcze gotowa na nowy poważny związek. Tarot sugeruje ci, że powoli powinnaś zmienić swoją postawę. Ale też nic na siłę. Moja rada jest taka - nie odrzucaj pomocy, jeśli ktoś ci ją oferuje.

Miłość i uczucia - Paź Kielichów. Pokazuje mi się w tej karcie jakieś uczucie z niedalekiej przeszłości. I wydaje mi się, że ta karta nie symbolizuje ojca dziecka. Ja tutaj widzę innego mężczyznę. Nie powiem, że był to związek lub romans. Raczej zauroczenie. I też nie widzę żeby z tego przerodziło się cos więcej.

As Buław - jako rada. I tutaj znowu pojawia mi się dysharmonia, te ścieranie się energii. Wydaje mi się, że ta karta mówi o twoich obecnych relacjach z mężczyznami. Nic zobowiązującego, przygoda i tyle. Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że tak właśnie jest. Bardziej w mężczyznach szukasz zapomnienia nic poważniejszej relacji.

Rycerz Monet - jako przyszłość. Jest całkiem możliwe, że w nadchodzącym czasie pojawi sie w twoim życiu mężczyzna. Wiekowo około 30 lat - do 38 roku życia, ale nie starszy. Możesz go również znać. Agata, ja tutaj nie zapowiadam wielkiej miłości. Ja tutaj widzę tego mężczyznę w roli przyjaciela. Karta Rycerza Monet pokazuje, że również twoje potrzeby się zmienią, że się troszkę wyciszysz. I tutaj ten właśnie facet będzie we właściwym miejscu o właściwej porze. Nie mówię tej znajomości nie. Ona będzie się powoli rozwijać. A nawet jeśli coś z tego wyniknie, to z twojej strony będzie więcej rozsądku niż uczuć. To już ci mogę powiedzieć teraz.

Przechodzimy do pracy. Agata Sąd Ostateczny to dobra karta. U ciebie teraz wszystko zaczyna na nowo kwitnąć. Wszystko co było złe, musiało odejść, umrzeć. Nie był to łatwy dla ciebie proces. Ale teraz na tej zgliszczyźnie zaczynają powstawać nowe rzeczy. Teraz budujesz swoje życie na nowo.
Jeśli chodzi o życie zawodowe, to również sytuacja powinna ulec zmianie. Z jednej strony wyznaczysz sobie nowe cele lub też zdecydujesz się obrać zupełnie nową ścieżkę zawodową. Jeśli o czymś takim myślisz, nie wahaj się i zrób ten krok. Nie mówię, że od razu wszystko będzie piękne i łatwe. Bo nie będzie. Ale będziesz już na właściwej drodze. I powoli powoli będziesz coraz bardziej zadowolona i spełniona zawodowo.  

9 Kielichów i 6 Kielichów. Połączę te dwie karty. Nie mam pojęcia, jakiego uczyłaś się zawodu. Ale kielichy jednoznacznie połączyłabym ze sztuką, rodziną. I ty też masz tutaj te dwie karty. 6 Kielichów może ci sugerować powrót do wcześniejszego zawodu. Moje pytanie, czy kiedykolwiek pracowałaś z dziećmi? Ale o jaki zawód może chodzić podpowiem ci dopiero po twojej interpretacji.

Obecnie masz kartę Umiarkowania. To też dobra karta. Działasz roztropnie, planujesz wszystko, nie rzucasz się z motyką na słońce. Tutaj mogę ci powiedzieć tyle, że jeżeli obecnie czekasz na jakąś ważną wiadomość lub bieg spraw, to musisz sie jeszcze troszkę uzbroić w cierpliwość. Może to nie jest jeszcze ten czas, może okoliczności nie są do końca sprzyjające, a może nie masz jeszcze wystarczająco informacji. Licho wie. Ale czasem takie małe licho opóźnia nam wszystko, nie wiedząc czemu. Wynik będzie po twojej myśli. Może po prostu pojawi się inna nowa opcja.

6 Mieczy - o wyjazd za granicę raczej chyba nie chodzi. Bo nie widzę kart na zmianę miejsca zamieszkania. No ale poczekam na twoją odpowiedź. 6 mieczy mentalnie oznacza oczyszczenie. Jeszcze raz odcięcie się, uwolnienie. Agata - u ciebie to dopiero początek zmian. I teraz musisz jedynie podjąć właściwe decyzje, gdzie, dokąd, jak lub z kim.

To się zmieni - 2 Buław. Super. Osobiście nie lubię tej karty. Oznacza ona dla mnie stłumioną energię. 2 Buław to dla mnie gorące krzesło. Kiedy temperatura już sięga zenitu, rozpiera nas energia, a krzesło parzy w pupę. A mimo to nie możemy wstać, bo jakiś niewidzialny sznur trzyma nas na tym krześle. I u ciebie też tak było i jeszcze troszkę nadal jest. Tkwisz pomiędzy tym co ma przyjść, a co nie przychodzi. I te różne energie wirują u ciebie w powietrzu. Poczekaj jeszcze chwilkę, a wszystko powinno ruszyć z kopyta.

Pustelnik - to, co zostanie. Jeśli chodzi o uczucia i miłość, to zasmucę ciebie. Bo ta karta nie zapowiada niestety nowych związków. Co wyciągnę z tej karty dobrego dla ciebie, to twoja wewnętrzna podróż w poszukiwaniu samej siebie. Ona będzie trwała. Nie rezygnuj z siebie i nie rezygnuj ze swoich marzeń i przekonań. Rozwijaj się i pracuj nad sobą. A jeżeli czujesz się samotna, to chcę ci powiedzieć, że czasami ludzie odchodzą, żeby zrobić miejsce dla nowych osób w naszym życiu. Może tych bardziej właściwych.

Wynik - Paź Buław. Może to nie jest jakaś super mocna karta, ale u ciebie akurat bardzo fajnie podsumowuje wszystko. Bo Paź Buław oznacza ruch, nowe wydarzenia. Dla mnie ona pokazuje początek drogi, czasem pełnej niespodzianek. Bo mamy energię Buław. A więc nowe wydarzenia, nowe możliwości, nowi ludzie. I stres ci się zmieni. Z tego niedobrego w Paziu Mieczy na początku - obgryzanie z nerwów paznokci. Do takiego pozytywnego stresu, który daje nam kopa do działania.

Agata. Mam nadzieję, że dobrze ci wywróżyłam. Pozdrawiam gorąco i życzę spokojnej niedzieli.

Komentarze

  1. Pani Moniczko, bardzo bardzo dziękuję za tak długi i wyczerpujący rozkład.:)
    Jeśli chodzi o mój zawód to jest to Technik Logistyk niestety mimo wielkich chęci nie miałam okazji pracować w wyuczonym zawodzie. Nigdy nie pracowałam z dziećmi.
    Wyjazd za granice? raczej nie ma takiej możliwości ponieważ z Bartusiem było by mi ciężko. Ale już teraz mam zaplanowane wczasy na przyszły rok i to może ten wyjazd? Ale przyznam się że co do uczuć masz całkowitą rację- z jednej strony chciała bym kogoś mieć a z drugiej odpycham wszystkich bojąc się że znów ktoś skrzywdzi mnie i Bartka bo on jako dziecko szybko się przywiązuje a potem długo płacze i teskni:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada