Rodzinny interes

Kolejny wpis dotyczy czytelniczki, która, jak sama napisała, od lat prowadzi wspólny interes wraz z małżonkiem. Niestety nie doczytałam się imienia, więc będę się musiała zwracać tak trochę bezosobowo.
Pierwsza sprawa - karty ma Pani świetne. Dawno nie widzialam tak dobrych kart mówiących przede wszystkim o stabilności finansowej, ale również o dobrej passsie w tej sferze.
Druga sprawa - napisała mi Pani, że w kartach wychodzi Pani, że drogi zawodowe Państwa się rozejdą. Nie chciałam się tym sugerować i przedstawię swoją interpretację. Chciałambym jednak zapytać, w jakim stopniu zajmuje się Pani Tarotem. Jeśli Pani w rozkaładach wychodzi "zawodowa seperacja", to jakie są to karty. To mnie najbardzej zastanawia.

1. Sytuacja zawodowa - Moc - Cesarz - 8 Monet
2. Plany/ cele/ marzenia - 9 Kielichów
3. Co daje wspólna praca z mężem - Zawieszony
4. Tak wygląda przyszłość zawodowa - 10 Buław - Paź Monet - As Buław
5. Tak będzie z własną działalnością - Umiarkowanie - 9 Monet - Sprawiedliwość
6. Rada - 10 Monet

1. Sytuacja zawodowa: Moc - Cesarz - 8 Monet

Tutaj chciałam zobaczyć nie tylko obecną sytuację, ale wszystko, co się składa i miało wpływ na obecny stan rzeczy :)
Popatrzcie - mamy tutaj energię żeńską i męską. Jest karta Mocy, symbolizowana przez Panią i karta Cesarza, którą przedstawia pani mąż. Te dwie karty połączyły się i tworzą wspólne dzieło, które całkiem dobrze prosperuje, bo mamy 8 Monet. Ja bym powiedziała, że Pani wewnętrzna moc, wytrzymałość i w dużym stopniu również kobiecość sprawiają, że po prostu dobrze wam idzie. Pani mąż ma tu też nie lada zasługi, bo pojawia się w bardzo mocnej karcie. Ale to pani sposób bycia, pani determinacja, dar zjednywania sobie ludzi, a przede wszystkim dar rozwiązywania konfliktów nadają odpowiedni kształt i kierunek całej działalności. Pani lubi wyzwania i nie boi się ryzyka. Nie bez powodu to Pani pierwsza pojawiła się w rozkładzie. Pani jest tą energią, a za nią dopiero idzie Cesarz. Ale mam takie małe wrażenie, jakby Pani czasem o tym zapominała i świadomie bądź też nie chowała się w cieniu męża lub też dawała się mu tak trochę zdomoniwać.

2. Plany/ cele/ marzenia - 9 Kielichów

U was to tak wszystko zostaje mi w rodzinie. Bo karta 9 Kielichów też jest kartą rodzinną, społeczną, międzyludzką. Więc nawet jeżeli myśli Pani intensywniej nad czymś własnym, to i tak chciałaby Pani, aby pozostało to przy rodzinie. Aby Pani bliscy wspierali ją na nowej drodze zawodowej. Może myśli Pani o jakiejś firmie kateringowej, organizacji przyjęć bądź wesel, jakiejś restauracji. W takim kierunku mogłabym podążyć patrząc na tą kartę.

3. Co daje praca z mężem - Zawieszony

Z jednej strony widzę , że jest Pani tak trochę znudzona. Ma Pani ochotę na zmiany. Ale te zmiany jakoś same z siebie nie chcą przyjść ... Jest Pani teraz w takiej fazie zawieszenia. Próbuje Pani przewartościowaść swoje życie i rozważa różne możliwości. W tym przypadku chciałabym Pani powiedzieć, że nie bez przyczyny znalazła się Pani w takim punkcie. Życie zmusza Panią do podjęcia wyboru. Najprowdopodobniej te decyzje zaważą na Pani dalszym życiu, na relacjach z mężem. Ale tak już to bywa z marzeniami, że prędzej czy później pukają do drzwi. I pukają i pukają. Czasem dają się spławić. Ale wtedy jest jakoś smutno :(
Proszę wykorzystać dobrze ten czas i zastanowić się nad tym, co jest ważne dla Pani. Dzięki temu będzie Pani mogła się lepiej przygotować na nadchodzące wydarzenia i może to także uchrnić Panią od popełnienia paru błędów.

4. Tak wygląda przyszłość zawodowa: 10 Buław - Paź Monet - As Buław

Droga Pani :) ja w moich kartach nie widzę, że wspólna droga zawodowa Pani i męża się rozejdą. Ale może przegapiłam sporo przez te ostatnie dwa miesiące. Nie chcę się tutaj uważać za Tarotowe Góru i obalać Pani hipotezę. Napiszę tak - wcale nie jest wykluczone, że Pani podejmie się nowemu projektowi, że będzie robiła Pani coś na własną rękę. Ale tak będzie, bo będzie to Pani decyzja. I tak jak już wcześniej napisałam, wszystko zostanie w rodzinie. Może Pani się tego nie spodziewa, ale mąż na przykład będzie Panią bardzo wspierał.

W każdym bądź razie czeka Panią dość intensywny okres w życiu zawodowym. Całkiem możliwe, że będzie to coś nowego, czego się Pani podejmie, bo mamy Pazia Monet. 10 Buław może mówić, że obecnie jest Pani przytłoczona myślami, sama Pani nie wie, co powinna zrobic w danym momencie. 10 Buław mówi również, że na swoje barki bierzemy za dużo. Karta ta to natłok obowiązków, brak czasu. To okres, kiedy czujemy się zmęczęni, przepracowani, a wręcz wyeksploatowani.
As Buław przyniesie ze sobą nowe wydarzenia, nowe obowiązki. Nudzić się Pani w najbliższym czasie na pewno nie będzie.

5. Tak będzie z własną działalnością: Umiarkowanie - 9 Monet - Sprawiedliwość

Jak sama Pani widzi po kartach, coś swojego jest całkiem prawdowpodobne. Należy jednynie troszkę poczekać i przemyśleć sobie wszystko na spokojnie. Czasem jesteśmy tacy strasznie w gorącej wodzie kąpani. A karta Umiarkowanie zaleca no właśnie - umiarkowanie.
Zastanawia mnie, czy mogłabym podciągnąć kartę 9 Monet jako odziedziczenie czegoś. Nie będę tego wykluczać, bo mamy kartę Sprawiedliwość. Czyli może być odziedziczenie czegoś lub zapisanie czegoś notarialnie. Mogą to być jakieś sprawy sądowe bądź załatwianie wielu spraw drogą urzędową. Ale też nie chcę na siłę nadinterpretować kart.  Bo jakoś tak ta interpretacja nie pasuje do końca do mnie.
Ja napiszę Pani tak. Moim zdaniem, jeżeli w odpowiednim momencie swojego życia Pani zdecyduje się na coś swojego, to Pani to po prostu zrobi. Nie jestem w stanie Pani powiedzieć, czy założy Pani własną firmę i całkowicie odłączy się zawodowo od męża. To decyzja wyjdzie wtedy od Pani. Ja widzę w kartach, że w nadchodzących miesiącach będzie Pani zaangażowana w jakiś projekt. Ale również bedzie Pani nadal lub póki co wciąż pracowała z mężem.

6. Rada: 10 Monet :)

I tu powinny być fajerwerki. Ma Pani tak fajne karty. I nawet ta ostatnia karta daje taką mega pozytywną energię. Ja sobie pomyślałam na początku, że z Panią to jest trochę tak, że czego Pani się nie dotknie, zamienia się w pieniądz.
Tutaj tylko jako mała przestroga - karta 10 Monet jako jedna z rad może mówić do Pani, że czasem warto się zastanowić nad tym, co jest dla nas w życiu ważne. 10 Monet symbolizuje tutaj ten rodzinny interes, wasz wspólny dorobek życia. Ja nie wiem, jak dalece posunięte są już Pani plany własnej działalności, ale nie bez powodu ma Pani kilka kart w rozkładzie, które mówią, aby troszkę poczekać. Nie działać pochopnie, przemysleć wszystko na spokojnie.

Ja życzę dlaszych sukcesów na wspólnej bądź na indywidualnej drodze zawodowej.
Pozdrawiam

lawendowa wiedźma :)

Ps. Karta dla ciebie Danusiu na październik to Księżyc.



Komentarze

  1. Dziekuje Monisiu...ale chyba Księżyc to nie jest za szczęśliwa energia, może to oznacza moją intuicję i sny które bardzo się nasilają...no nie wiem :-(

    Pozdrawiam :-*
    Danusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Pani Moniko. Mam na imię Wiesia(15.09.1970). Bardzo dziękuję za tak obszerny opis moich kart w których tak trafnie określiła Pani moja sytuację zawodową i moje nastawienie do życia. W tej firmie to mą(Artur 12.08.1971)ż jest szefem a ja tylko jego powierniczką i kierowcą gdyż mąż nie zrobił nigdy prawo jazdy.
    Sytuacja materialna moim zdaniem gorzej wygląda niż w kartach gdyż od trzech lat zdarzają się u nas dziwne przeciągnięcia i błędne decyzje męża jakie wcześniej się nie zdarzały i dlatego ośmielam się prosić jeżeli znajdzie Pani chwilę, proszę o postawienie kart na działalność mojego męża, czy osiągnie on takie rezultaty o jakich marzy. Na chwilę obecna jesteśmy w totalnym dołku dlatego chciałam mu pomóc a nie wiem jak.
    Jeśli chodzi o moje karty to jestem na samym początku mojej nauki a w dniu jak pisałam do Pani rozkładałam karty Lenormand.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Wiesiu, melduje się z powrotem. Troszkę byłam zdumiona faktem, że firma nie prosperuje tak piko belo jak pokazały mi to karty. W sumie z tego co mi Pani nakreśliła w komentarzu, ten rodzinny interes wygląda tak, że Pani dla męża pracuje, a nie z nim współpracuję. Po pierwsze Pani Wiesławo, proszę nie rezygnować z nauki. To Pani przyszłość i to Pani jeszcze otworzy niejedne drzwi.
    Drugą sprawą jest to, że gdyby Pani mąż dopuszczał Panią częściej do głosu, nie byłoby żadnych pomyłek. Proszę w siebie wierzyć i nie wątpić!!!! Wcale mnie nie dziwi to, że chce Pani rozwinąć skrzydła, bo Pani tam się po prostu kisi. Ja bym się najbardziej chyba uśmiała, gdyby to Pani przejęła prowadzenie firmy. Wtedy by się w sumie sprawdziły moje słowa, że nowy interes, ale wszystko zostanie w rodzinie. A i Pani karty by też nie kłamały, bo jakby nie było darowizna by była :))))


    No ale teraz nowe karty
    1. obecna sytuacja w firmie - Zawieszony
    2. Przeszkody - Qrólowa Kielichów
    3. Rada - Qrólowa Monet
    4. To nadchodzi - 7 Kielichów
    5. Wynik - Rycerz Monet

    Tak jak mówią karty, obecnie w firmie macie zastój. Karta Zawieszonego mówi z jednej strony, że pomimo naszych starań i wysiłków, nie dzieje się po prostu nic. Mamy wrażenie bicia głową w mur. Zero nowych zleceń, telefon milczy. Z drugiej zaś strony karta ta każe nam wyciągnąć wniosi z obecnej sytuacji. Może trzeba się zastanowić nad przyczyną, obmyślec nową strategię, zmienić zasady. Jeśli coś nie funkcjonuje, należy wyciągnąć jakieś wnioski.
    Przeszkody - Qrólowa Kielichów - Rada - Qrólowa Monet
    Ja bym radziła Państwu taką porządną naradę rodzinną. Jeżeli czuje się Pani gotowa lub ma Pani chęć, aby bardziej angażować się w sprawy firmy - proszę o tym porozmawiać z mężem. Może wystarczy, że mąż dopuści Panią do głosu. Problemem jest tutaj Qrólowa Kielichów. Z jednej strony mogą tutaj być złe decyzje podjęte za sprawą jakieś kobiety lub poprzez złe inwestycje z jakąś spółką o energii żeńskiej. Ale tutaj wydaje mi się, że te obie Qrólowe mogą symbolizowac właśnie Panią. Qrólowa Kielichów, to Pani nieśmiała, wystraszona, niepewna siebie, schowana za plecami męża. Zaś Qrólowa Monet to Pani, o jakiej ja mówię. Karty pokazały, że firma ma bardzo dobrą kondycję, Pani mówi, że interes nie prosperuje najlpiej. Może trzeba zmienić prowadzącego?
    7 Kielichów mówi, że mylnie oecniają Państwo teraz sytuację. Z mojej strony proszę jeszcze raz przeanalizować kolejne kroki. Jeżeli ma Pani do czegoś mieszane uczucia, proszę się w to nie angażować. Ja bym radziła żeby zrobić taki szkic biznesowy. Podsumować obecną sytuację, wyznaczyć cele, nazwać błędy. Sporządzić listę konkretnych kroków, jak osiągnąć cel. Jak ma Pani wszystko czarno na białym, łatwiej będzie trzymać się celu i nie popełnić błędnych decyzji.
    Wynik - Rycerz Monet. Pani Wiesławo w moich kartach wy zawsze lądujecie na 4 łapach. Ta karta oznacza stabilizację zawodową. Czy znajdziecie Państwo nowego klienta, czy zatrudnicie nowego pracownika, końcowy efekt powinien zapewnić państwu wyjście na prostą. Popatrzyłam jeszcze raz na cały rozkład. Pani Wiesiu, może teraz rzeczywiście uczucie bicia głową w mur, dlatego potrzebujecie takiego Rycerza Monet. Czyli konkretnych działań, przemyślanych decyzji. Planu A, B, a nawet C. Zawsze trzeba mieć coś w zanadżu. Ale też głowę na karku.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Monika nawet nie wie Pani jak cieszę się, że znowu mogę czytać słowa skierowane do mnie.Wszystko się zgadza ,nawet Rycerz Monet ,składamy papiery obecnie do bardzo interesującego przetargu,który umożliwi nam dalszy stabilny rozwój.Poprzednie karty mówiły o 10 Monetach i on do takich należy te karty mnie i mężowi dają nadzieję że tak będzie.Mąż przemyślał parę spraw zmienił swoje podejście do niektórych i myślę że bardziej zwraca uwagę na to co mówię aczkolwiek to on zawsze będzie szefem bo on naprawdę zna się na tej pracy zajmujemy się remontami dachów przede wszystkim zabytkowych a on się na tym naprawdę zna.Myślę nie raz że ta ostatnia zła passa była po to by trochę " spuścił z tonu" po paśmie sukcesów, ale to taka moja refleksja .
    Mam jeszcze jedną prośbę napisała do Pani moja córka Agatka samotna z dzieckiem tak bardzo czeka na Pani słowa tak jak ja wchodzi na pani stronę codziennie.
    Przepraszam że tyle czasu Pani zajęłam , pozdrawiam Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Pani Moniko. tak naprawdę nie tak dobry. Piszę do Pani bo nie umiem odpowiedzieć sobie na pytanie-dlaczego karty nie pokazują mi nigdy prawidłowego wyniku przetargu na wykonanie prac. Wcześniej wspominałam o przetargu do którego startowaliśmy ,wszystko się zgadzało w kartach do momentu wybrania oferty tu klapa. Jak zapytałam czy podpiszemy z inwestorem umowę wyszło mi Królowa Mieczy, Koło Fortuny, Świat . Wiem że jestem na samym początku przygody z kartami ale dla mnie taki układ oznaczał jak najbardziej. Kiedyś pytałam doświadczone tarocistki czy potrafią odczytać właśnie taką sprawę z kart każda twierdziła że tak ,ale nigdy ich interpretacja nie szła w parze z wynikiem przetargu. Proszę mi powiedzieć jak Pani może dlaczego tak jest, przecież to nie loteria w takim przetargu podane są wymogi a ja stawiałam karty po wykonaniu i oddaniu oferty.Pani tak trafnie odczytuje karty proszę mi powiedzieć gdzie popełniam błąd.Najgorsze jest to że wzbudziłam nadzieję na świetną umowę mimo że powtarzałam mężowi żeby nie miał nadziei że ja się uczę ale wie Pani mimo wszystko widzę że nadzieję miał ogromną.Bardzo proszę o odpowiedź bardzo mi zależy żebym się dowiedziała co robię nie tak. Wcześniejsze rozkłady tak trafnie odczytywałam ,łącznie z tygodniem wyboru oferty,finał to taka klapa.
    Będę cierpliwie czekać,Pani słowa pomogą mi w dalszej nauce.Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Pani Wiesiu... cóż mogę Pani napisać. Nie wydaje mi się, że całkiem źle zinterpretowałaś swoje karty. Królowa Mieczy - Koło Fortuny i Świat. Ja bym raczej pokusiła się o podobną interpretację. Bo szczególnie karta Świat jest bardzo dobrym omenem. Nie zawsze karty się sprawdzają, a czasem pokazują dosłownie to, co się wydarzy. Tak i było w twoim przypadku.
    Co ja ci mogę powiedzieć o tym, co się wydarzyło i dlaczego.
    Pamiętasz, w moim ostatnim rozkładzie wyciągnęłam kartę 7 Kielichów. To karta złudzeń, mylnych interpretacji. Jeżeli o czymś myślimy i się na coś nastawiamy, rzeczywistość okaże się zupełnie inna. I tak też się stało w przypadku przetargu. To zapowiedziała ta karta.
    A jeśli chodzi o twoje karty... tak jak napisałam wcześniej, jeśli chodzi o wynik przetargu, ja bym również chyba odpowiedziała na tak... Chyba... bo nie wiem sama. Czasem kiedy wróżę, mam przeczucie, lub pojawiają się obrazy, które mną kierują. W tym przypadku, to ty wróżyłaś i z technicznej strony prawidłowo odczytałaś karty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz zabiorę się krótką interpretację już po fakcie.
    Jeszcze raz karty: tak będzie z przetargiem - Królowa Mieczy - Koło Fortuny - Świat.
    Królowa Mieczy pokazuje na trudności, na nerwy i stres. Jest dużo do załatwienia, biurokracja zżera ostatnie pokłady energii. Jakaś miła pani za okienkiem ciągle mówi, jeszcze to, jeszcze tamto. Więc początek wcale nie pokazał się za różowo. Królowa Mieczy radzi również żeby dokładnie przemyśleć wszystkie za i przeciw. Czy to mi się w ogóle opłaca, czy przyniesie mi to więcej strat i korzyści. Ta Królowa Mieczy ma u was duże pokłady zwątpienia, dużo negatywnej energii, tak jakby ona od początku była na przegranej pozycji. Jakby ona gdzieś tam próbowała się dostać, gdzie jej nie proszą. Moje pytanie - czy nie od początku natrafialiście na przeszkody z tym przetargiem. Czy nie od początku próbowano was tak trochę spławić?
    Koło Fortuny: Tutaj jest czekanie. Czy los się odmieni, czy szczęście się w końcu do nas uśmiechnie... Tutaj wszystko się może zdarzyć. Ta karta pokazuje taki moment czekania, kiedy czekamy na ogłoszenie wyniku konkursu. Czekamy, aż ktoś wywoła nasze imię. Aż tu nagle ktoś inny zostaje wyczytany.
    U was to Koło Fortuny pokazało, że może na początku wasze szanse były dobre. Ale potem los zadecydował inaczej lub odwrócił wasze karty.
    I tutaj karta Świat. Sama jestem zdziwiona, ponieważ karta ta, zawsze pokazuje mi nowe możliwości, oferty pracy, pozytywne załatwienie spraw (ta interpretacja nie dot związków). Wiem, że nie wygraliście przetargu... Czy to zlecenie dostała może jakaś zagraniczna firma?
    Pani Wiesiu nie chcę tutaj podsycać złudnej nadziei, ale może właśnie to dla was sytuacja się zmieni. Ta firma zrezygnuje i to wy dostaniecie ponownie to zlecenie. Musiałabym spojrzeć w moje karty, ale na to obecnie nie mam czasu. Przykro mi. Proszę nie rezygnować z kart, tylko dalej się uczyć. Czasem kiedy za bardzo maltretujemy karty, one pokazują nam to, co chcemy usłyszeć. Może twoje karty po prostu ciągle ci mówią, że masz poczekać. Że sytuacja się odmieni, los się do was uśmiechnie i wszystko będzie dobrze. Może one nie pokazały ci konkretnie tego przetargu, tylko to, co nadejdzie w przyszłości. To, o czym i ja ci również napisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Pani Moniko, bardzo się cieszę że tak szybko znalazła Pani czas na odpowiedź.Proszę mi mówić (a raczej pisać)po imieniu będę zaszczycona. Rzeczywiście po otwarciu ofert byliśmy cenowo na 5 miejscu ale to tak naprawdę o niczym nie znaczy bo jeszcze zostaje sprawdzenie ofert i w efekcie 5 firm odrzucono ale my i tak byliśmy na 3 miejscu.No cóż. przetarg wygrała firma z naszego województwa. Mam tylko nadzieję że moje dalsze interpretacje będą bardziej trafne z kart nie zrezygnuję na pewno,kiedyś jedna z tarocistek powiedziała mi że powinnam już dawno się nimi zajmować by leczyć ludzkie serca(a nie portfeli :)może dlatego przetargi mi nie wychodzą:). SPOKOJNYCH I BŁOGOSŁAWIONYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA życzę z całego serca.Wiesia

      Usuń
  8. Dzień dobry Pani Moniko. Proszę wybaczyć że znowu zawracam Pani głowę ale jak zwykle mam pytanie czy mogłaby Pani postawić pani karty czy pomysł mojego męża. który chce opatentować i wprowadzić do produkcji przyniesie mu satysfakcjonujący zysk.Pamięta Pani jak ostatni raz stawiałam mu na ważną dla nas pracę to i tak wynik był inny niż przewidywałam,nie chce by znowu moja interpretacja dała mu nadzieję.Ja rozłożyłam karty jak potoczy się sprawa z tym jego projektem dokładnie nie pamiętam pytania popełniłam błąd że go nie zapisałam ale karty pamiętam . Zrobiłam rozkład krzyża celtyckiego
    1. 4 Miecze
    2. Cesarzowa
    3.Kochankowie
    4.Król Mieczy
    5.5 Monet
    6. Słońce
    7.Giermek Mieczy
    8. Umiarkowanie
    9.Świat
    10. As Monet
    Nie pokuszę się o opis tych kart tak jak pięknie to Pani robi bo bardzo onieśmiela mnie Pani talent, jest Pani dla mnie niedościgłym wzorcem, dla mnie te karty mówią że po dokładnym sprawdzeniu wszystkiego ,dokładnym przemyśleniu ,podpisaniu umowy czy nawet wejściu w spółkę ,krok po kroku będzie realizował swoje zamierzenie i w efekcie osiągnie sukces. Pomysł sam powstał z potrzeby usprawnienia pracy cieśli.Do końca nie wiem co tutaj oznaczają 4 Miecze czy to czas na uzyskanie patentu -on trwa 4 lata,czy okres oczekiwania na sprawdzenie czy na rynku nie ma już czegoś podobnego co uniemożliwiałoby uzyskać ten patent.
    Odważę się też dzisiaj zapytać czy nie zgodziłaby się Pani na bycie moim nauczycielem, przewodnikiem po kartach tarota .To mój adres ciesielskaw@gmail.com jeżeli chciałaby Pani odpisać prywatnie.
    Serdecznie pozdrawiam Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry Pani Moniko chciałabym rozkład odpłatny jak można się z Panią skontaktować osobiście.
    Pozdrawiam Wiesia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada