Pytanie o pracę dla szwagra

Dzień dobry Moje Drogie!!! Oj zaniedbałam Was strasznie w ostatnim czasie!!!!!! Ale wszystko zwaliło mi się na głowę. Nowa praca no i oczywiście mój mały kociak :))))) który zresztą jest wielbicielem Tarota. Wierzcie mi bądź nie, ale z małym narwanym kociakiem nic nie da się zrobić. Palenie świeczek kończy się zazwyczaj przypalonymi wąskami i osmolnym brzuszkiem :( Ulubiona talia Rózi to Tarot Snów, bo można na nim robić suupppeerrr ślizg!!! A po co kotu zabawki, jak ma wahadełko. A ja mam teraz oślinione wahadełko :))))

Ale powracam z optymistycznymi rozkładami. Chociaż raz nie będę smucić.... Więc może przyjmiecie mnie łaskawie spowrotem :)

Dla mojej drogiej czytelniczki, co zapytywała o pracę dla szwagra już pod koniec lipca... Szwagier pracę pewnie już dawno znalazł:) więc pewnie karty już nie potrzebne, ale obiecane jest obiecane.


Moja Droga, wczoraj odświeżyłam mój rozkład, bo oczywiście rozkład zrobiłam już dawno... tylko ten ciągły brak czasu .... O szwagra to się wcale nie martwiłam, bo karty całkiem dobre dla niego wyciągnęłam, tak przed miesiącem jak i wczoraj.

Nowa praca dla Szwagra

1. Obecna sytucja zawodowa - Sąd Ostateczny
2. Tak będzie ze znalezieniem nowej pracy - 9 Monet - As Kielichów - Paź Buław
3. Tak nie będzie - Rzcerz Kielichów - 2 Monet - Qrólowa Mieczy

Widmo utraty pracy wiąże się zawsze z dużą dawką stresu, zmartwień i niepokoju. W poprzednim rozkładzie widziałam, że twój szwagier miał trochę zmartwień w ostatnim czasie. I jak to często bywa z chłopami, sam się zadręczał i gryzł gdzieś tam w środku. Pojawiy mi się wtedy karty 8 Mieczy i 3 Mieczy jako karta Podsumowanie. Ale wszystko inne było otoczone pozytywnymi kartami i tak też jest dzisiaj.

Moja Droga śmiem stwierdzić, że twój szwagier już znalazł pracę, bądź jest na dobrej drodze do jej znalezienia. Najprawdopodobniej będzie to zupełnie inne zajęcie, może być to także zmiana środowiska. Ja wyczuwam, tak jakby poprzednia praca go ograniczała. A teraz ma szansę na znalezienie zajęcia, które będzie dawało mu satysfakcję. Praca się zmieni i on się przy tym zmieni. Ale powinno to wyjść tylko wszystkim na dobre :)

Nad znalezieniem pracy nie chcę się tutaj rozpisywać, bo karty są fajne. Mamy 9 Monet - a więc mogą być nawet lepsze zarobki. Więc rodzina będzie mogła odetchnąć finansowo, a może nawet polepszy się przez to ich status społeczny. Bo przecież 9 Monet jest właśnie taką kartą.
As Kielichów pokazuje na przyjazną atmosferę w pracy. Więc chłopak powinien być dobrze przyjęty w nowym gronie kolegów.
Niestety nie ma Róży bez kolców :) i takim pstryczkiem od losu jest właśnie ten Pazik Buław. Może on pokazywać na nowe obowiązki, które będą troszkę stresować twojego szwagra. Jeśli jest on takim trochę nerwusem raptusem, to rada dla niego, żeby nie dał sobie nacisnąć na odcisk. I czasem naprawdę nie warto się przejmować pierdołami. Jeśli patrzę na Pazia Buław, to mogłabym powiedzieć, że jakiś tam parę hopków może mieć w nowej pracy. Ale karta ta, to też nowe wyzwania, nowe pomysły i idee, które chcemy natentychmiast wcielić w życie. I może ta karta dać mu takiego pozytywnego kopniaka, taki zastrzyk motywacji.

Spójrzmy jeszcze pokrótce na to, czego nie będzie.
Rycerza Kielichów wezmę tutaj za takie bujanie w obłokach i użalanie się nad sobą samym. Może być to też okres przestoju, bo mamy 2 Monet, kiedy to możemy się oddać błogiemu lenistwu.
Ja osobiście nie lubię karty 2 Monet. Ona mi pokazuje często na takie niezdecydowanie i kartę przestoju. Niby wszystko jest okay i mamy właściwie to, czego chcemy, ale pomimo tego ciągle nas coś uwiera. Tak jakby to miejsce, w którym jesteśmi nie było do końca tym właściwym miejscem. Lub zajęcie, które wykonujemy, nie dawało nam tej satysfakcji, której oczekiwaliśmy.

No i Róziak wtrynia się znowu na kolana:)))) i tak to już jest z tym moim kociakiem :))))

Więc tego wszytkiego nie będzie. Na koniec zostawiłam sobie kartę Qrólowej Mieczy. Ta karta pojawiła mi się również w poprzednim rozkładzie w tej samej pozycji. Więc jeżeli szwagier, nazywajmy już go tak do końca:) Więc jeżeli szwagier miał z kimś problemy w starej firmie, to to już się skończy. Może była w starej firmie jakaś zołzowata szefowa lub zbyt nadgrorliwa brygadzistka. Może ta Qrólowa Mieczy pokazywać na bardzo napiętą atmosferę w miejscu pracy, głownie wywowałaną przez kobiety. Ciągłe dogryzanie, wbijanie igły, może być nawet donosicielstwo. Może rzeczywiście stara praca kłuła twojego szwagra w duszę i będziie on rad z nowego zajęcia.

Wcześniej miałam uczucie, że firmę ktoś przejmie, wyczuwałam przede wszystkim energię żeńską. Więc może być to jakaś spółka, może byż to jakaś zagraniczna firma, której nazwa kojarzy się bardziej z kobietą. W każdym bądź razie, gdzieś tam miałam takie małe przeczucie, że on może tam zostać, ponieważ zostanie mu zaproponowane nowe stanowisko.

Jakby nie było, z pracą powinno być wszystko ok.

Twoje drugie pytanie dotyczyło relacji z Panem X. Tutaj niestety, ale jakiemukowliek związkowi mówię NIE. Relacja juz zakończona, wszystko pozamiatane.
Jeszcze miesiąc temu karty miałam zupełnie inne, takie związkowo - romansowe. Rozkład zakończyła mi wtedy jednakże 6 Mieczy. Oho - pomyslałam. No i też oho ssię sprawdziło. No ale do rzeczy.

1. Obecna sytuacja uczuciowa - Rydwan
2. Obecna sytuacja pomiędzy Wami - 5 Monet
3. Twój stosunkek do Pana X - 6 Mieczy
3a. Stosunek Pana X do Ciebie - 7 Mieczy
4. Twoje zamiary wobec niego - Król Monet
4a. Jego zamiary wobec ciebie - Koło Fortuny
5. Tak potoczy się relacja - Qrólowa Buław - Diabeł - 3 Buław
6. Podsumowanie - Wieża

Karty właściwie same mówią za siebie.  Rydwan na początku. Wieża na końcu.
Przy tobie stoją karty drogi, podróży, wyjazdu. Trudno mi powiedzieć z jakiego powodu ten związek się zakończył. Czy była to odległość, brak czasu, brak zainteresowania...
Wydaje mi się, że ty to już przegryzłaś i dla ciebie ta historia należy już do przeszłości. Rydwan i 6 Mieczy mówią mi, że ty sama tak jakby chcesz od niego uciec, zapomnieć o całej sprawie.

5 Monet, kolejna karta, która mi mówi, że pomiędzy wami już wszystko pozamiatane.

7 Mieczy - jako stosunek do ciebie - facet nie był szczery, rzecz pierwsza. Kombinował i najwyraźniej przekombinował. Mówił jedno, robił drugie, nigdy nie dotrzymywał danego słowa - rzecz trzecia.

Król Monet nam tutaj mówi, że ty go traktowałaś poważnie, byłaś gotowa na coś więcej. Bądź widzialaś możliwość zbudowania z nim relacji. A on traktował cię i owszem. Tutaj Koło Fortuny mówi, że coś się mu odmieniło. Że na początku jego stosunek do ciebie i plany z tobą związane były zupełnie inne. Po drodze trochę mu się pozmieniało. Teraz będzie film science fiction - ktos kiedyś zrozumiał faceta!!!

Tak sobei myślę teraz, może cały ród męski jest w zmowie i mszczą się na nas kobietach za ostatnie lata emancypacji :) No bo tak właściwie można byłoby to sobie tłumaczyć. Wcześniej panowie bli głową rodziny. Chodzili grzecznie do pracy, żenili sie zgodnie z metryką do 25 roku życia. Szanowali swoją wybrankę  szanowali jej ciężką pracę w gospodarstwie domowym. Ale nam paniom kuchnia i miotełka w dłoni było za mało. Myśmy się chciały realizować, a nie tylko ridzić dzieci, sprzątać i gotować. No to teraz mamy. Bo nasi panowie się ostro zbuntowali. Nie chciałście siedzieć w domku, wychodzić za nas za mąż i rodzić nam dzieci. To teraz my strajkujemy!!! Zadnych dzieci i stałych związków przed 40 :) a po niej to może się zobaczy, jak prędzej nie zejdę z tego świata :)

Jaka ma byc ta wasza relacja w przyszłości. Może gdzieś tam jeszcze pomiędzy wami iskrzyć. Mieszanka wybuchowa - od miłości do nienawiści.
Tak z przymróżeniem oka bym napisała - pogonisz go do diabła, a czy wróci? Nie prędko.
Qrólowa Buław i Diabeł jako mieszanka może też mówić, że ty się tak trochę będziesz na nim zakleszczać, on tam będzie nieźle chratał twoją ambicję.
Karty ci mówią - zostaw go. Nie chodzi już o to czy warto czy też nie warto. Wieża wróży koniec relacji. Jakby nie było.

Dziękuję Ci bardzo za cierpliwość!!! Mam nadzieję, że miałam z tym wpisem trochę racji.

Ps. Parę informacji:)
Mam gotowy rozkład dla Pani, która pytała o wspólny interes z mężem. Mam nadzieję rozpisać go jutro. Pani Alino, wiem, że jest Pani kolejna w kolejce. Ale facet nadepnął mi na odcisk i nie byłam wczoraj w nastroju na partnerskie.
Droga Danusiu, kartą dla ciebie na wrzesień była Qólowa Monet. Na październik nie wyciągnęłam jeszcze.
I dziękuję Oli za bardzo miły komentarz pod ostatnim wpisem :)

Pozdrawiam :))))))

Komentarze

  1. Witaj Monisiu, no tak czułam że karta może byc zwiazana z finansami, nareszcie upragniona stabilizacja w tej kwestii, i nie wiem czy to też ma cos wspólnego z ta kartą ale właśnie od wrzesnia zaczęłam bardziej zwracac uwage na to co jem i pogodziłam się z moim wioślarzem :-)) więc regularnie zaczęłam cwiczyc i juz widzę efekty :-))
    Aż nie mogę się doczekac jaka karta wypadnie na pazdziernik :-))

    Pozdrawiam cieplutko
    Danusia

    P.s. Monisiu wygłaskaj i wycałuj ode mnie kotełka :-* :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniś po pierwsze gratuluję nowej pracy, a po drugie bardzo dziękuje za rozkład :)
    Odnośnie szwagra, początkowo były takie informacje, że ktoś może przejąć tą firmę (dodam, że akcja dzieje się za granicą), ale teraz podobno firma zostaje, jedynie zostanie zwolnionych iluś tam pracowników. Szwagier faktycznie dusi sie w tej pracy, nie jest to jego wymarzone zajęcie. No i teraz wychodzi na to, że musi podjąć decyzję czy tkwić w tym co jest, czy zmykać stamtąd jak najdalej :)
    A teraz moja sprawa, czyli Pan P :) uśmiałam się, bo wyobraź sobie, że nie byłam pewna czy o tego faceta pytałam (jest jeszcze dwóch takich L i S :) o których chiałabym Cię zapytać, ale to może jak będziesz bardziej czasowa), ale wracając do P, spytałam o niego ponieważ nie bardzo wiedziałam i chyba nadal nie wiem, czego on oczekuje, bo ja niczego oprocz znajomosci, gdybym pisała sie na ten związek, powiem szczerze, byłoby to związek z rozsądku, bądź strachu przed samotnościa niestety. A sam P niby rozumie, ze to tylko znajomość, ale dziwi mnie ze trwa w zawieszeniu ponad rok, nie czyni żadnych kroków, prób, na co liczy z mojej strony? , wiem ze bardzo chce ulozyc sobie zycie. Dla mnie to znajomy , kompan do wypadów, pogawedek i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moniko,
    Twoj blog jest bardzo interesujacy i pomocny. Sama interesuje się tarotem i odnajduje tutaj wiele ciekawych opisów i "analiz", wszak każde doświadczenie czyni nas bogatszymi.
    Mam prośbę czy mogłabyś Ty świeżym okiem postawić karty na moją sytuację, karierę zawodową?. obecnie jestem po urlopie wychowawczym i wróciłam do pracy, z czego się bardzo cieszę. Mamy super atmosferę i ogólnie "odpoczywam" od wychowania dziecka. natomiast mam pytanie jak rozwinie sie moja, kariera, czy uda mi sie zmienic pracę, kiedy..? - ponieważ w tej się już nie rozwijam i przyznam, że zarobki też nie są już wystarczające (złobek). Trochę czuję się przyblokowana, bo moj mąż zmienil pracę i teraz duży okres czasu pracuje.

    Pozdrawiam Cie serdecznie
    Justyna B

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada