Ewa - czy do końca roku 2015 znajdę miłość

Ewa pyta - czy do końca roku znajdę miłość?

Moja odpowiedź:

1. Obecna sytuacja uczuciowa - Rycerz Mieczy
2. To może oczekiwać Ewa w uczuciach do końca 2015 - 4 Kielichów - 2 Mieczy - 10 Buław

Ewciu nie znajdziesz miłości do końca roku. Jako pierwsza karta wyszedł Ci Rycerz Mieczy. Mój scenariusz jest taki:
a) ciągle kurczowo trzymasz się jakiegoś typa. Typ wcale niefajny. Dlaczego on więc wciąż jest w twoich myślach? Nie zaczniesz niczego nowego, dopóki nie zamkniesz za sobą przeszłości. Musiał ci ten gość nieźle zaleźć za skórę, bo jest w tobie sporo złości. Złości na niego i na facetów. Słuchaj, machnij na niego ręką. To już trwa za długo. Spakój całą swoją złość, gniew, żal i co tylko jeszcze chcesz. Zamknij tą walizę i wyślij ją razem z tym typem do diabła.
b) scenariusz B, co mógłby być właściwie kontynuacją scenariusza A. Jesteś obecnie jak burza gradowa. Generalnie pragniesz uczucia, ale cały ród męski drażni niesamowicie twój układ nerwowy. Ja mam wrażenie, że obecnie faceci wyczuwają twoją "antypatię" i raczej dobrowolnie nie wkraczają na pole minowe.

Kolejne karty: 4 Kielichów - 2 Mieczy i 10 Buław raczej też nie zapowoadają jakiejś sielanki uczuciowej. Ewa, ty jak dla mnie znajdujesz się teraz na takiej huśtawce emocjonalnej. Z jednej strony bym chciała, z drugiej i tak nie robię nic, aby zmienić sytuację. Po co mam się umawiać na randki, jak z tego pewnie i tak nic nie wyjdzie. Albo na pewno znowu spotkam jakiegoś nieudacznika. Ewa nic na siłę - to mówi ci 10 Buław. Jak nie jesteś gotowa na związek, to zostaw to. Zajmij się czymś innym na Boga. To czysty absurd, aby zmuszać się do bycia z jakimś facetem. Szukanie na siłę też do niczego nie doprowadzi. Bo prawdziwe życie, to nie google.com, że możesz sobie wyszukać faceta.

Karty mi pokazały, że na miłość gotowa nie jesteś, więc i ta miłość też nie przyjdzie, lub nie będzie taka jak teko oczekujesz. Więc jeżeli Ty tkisz przy tym Rycerzu Mieczy, byle y kimś być, to ja ci szczęścia w tym związku nie gwarantuję!!! Robisz to tylko na swoją odpowiedzialność.

Na koniec dobra wiadomość - do końca roku zostały już tylko 2 miesiące i jeden tydzień :))))

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Pani Moniko ,ten typ to moj eks maz,ktory mieszka nadal ze mna pomimo, ze jestesmy po rozwodzie juz 7 lat, nie chce sie wyprowadzic chociaz ma gdzie.Czesto daje mi popalic a ja to znosze. Dziekuje za wrozbe.Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Ewo, chyba w mojej interpretacji nieświadomie trafiłam w sedno. Dopóki Pani nie odzyska przestrzeni dla siebie, ciężko będzie Pani coś zmienić. Nie będę udzielała Pani żadnych rad, bo co taka smarkula jak ja może wiedzieć o sytuacji, w której Pani jest.
    Pani Ewo jedynie jak się mogę odnieść do moich kart po Pani komentarzu.
    4 Kielichów mówi, że Pani już zaprzestała starań, aby coś w tym zmienić. Wydaje się Pani, że wszystkie Pani starania i tak nic nie przyniosą. Całkiem możliwe Pani Ewo, że chodzi Pani po głowie jakaś myśl i bije się Pani strasznie ze swoimi myślami. Cała sytuacja może się trochę pokomplikować do końca roku i stworzyć między państwem spore napięcie. Pani Ewo tak na marginesie,raz 10 Buław pokazała mi przeprowadzkę i dźwiganie ciężkich przedmiotów. Więc może sytuacja nie jest do końca przesądzona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzien dobry Pani Moniko.Pisalam do Pani rok temu z zapytaniem,czy spotkam milosc i tak jak Pani napisala tak tez bylo.Gdyby mogla Pani zobaczyc w wolnej chwili, czy jest chociaz cien nadziei, ze kogos spotkam bylabym bardzo wdzieczna.Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzien dobry Pani Moniko, nie wiem czy ten post na Google byl napisany dla mnie ale strona nie chce sie wyswietlic a bylo napisane 11tygodni temu. Nie wiem gdzie jest blad, czy na blogu ,czy u mnie. Gdyby Pani moglaby zobaczyc w wolnej chwili, bylabym wdzieczna.Pozdrawiam serdecznie EWA.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada