Alina - milowymi krokami do końca 2015 roku

Dziś oficjalnie koniec czasu letniego i zegarowe wskazówki poszły w tył. Zima nadciąga dość szybko tego roku. W moich rozkładach też wyczuć można nieuchronny upływ czasu - bo oto kolejny rozkład do końca 2015 roku.
Tak tak wiem, wredna wróżka zaniedbała się ostatnio i na wróżby nie pozostało nie dłużej jak 2 miesiące ;))))

No dobrze, to nie trwonimi więcej czasu i patrzymy, co tam dla Aliny jeszcze "Stary Rok" naszykował za niespodzianki.

1. Ogólna sytuacja - 7 Monet
2. To za tobą - Qrólowa Monet
3. To przed tobą:
- uczucia - As Kielichów
- praca - Gwiazda
4. Przeszkody - Umiarkowanie
5. Nieoczekiwane wydarzenia - Papież
6. Podsumowanie - Kochankowie


Alinko, jeszcze sporo atrakcji czeka ciebie w tym roku.

Interpretację zacznę od drugiej karty - Przeszłość. Pokazałaś mi się w Qrólowej Monet. A więc jesteś osobą pracowitą, sumienną, odpowiedzialną, powiedziałabym po 30-ste lub krótko przed. W pracy wszystko rozwija się dobrze. Co nie znaczy, że nie musiałaś ciężko pracować na swoją pozycję zawodową. Jeżeli patrzymy na Qrólową Monet, możemy wprawdzie powiedzieć, kobieta sukcesu. Ale na ten sukces składa się bardzo ciężka praca.
Jak w rozkładach wychodzi Qrólowa Monet, to nie cieszmy się zbyt wcześnie. Ta karta nie oznacza wcale, że dana osoba ma życie usłane różami.
Ja wam do znudzenia powtarzam, że każda karta Tarota ma dwie twarze. I nie ważne jest, czy ta karta jest w pozycji prostej czy odwróconej. I Qrólowa Monet jak każda kobieta zmiienną jest. A jakże! Może i mamy fajną pracę, trochę gotówki w portfelu. Ale czasem dzieje się tak, że mamy więcej wydatków i nasz budżet wymaga od nas naraz więcej inwecji twórczej. Ja zawsze zaciągam wtedy hamulec oszczędnościowy ;)
Qrólowa Monet lubi ładne rzeczy i ma też bardzo dobry gust, ale ma też słabość do wydawania pieniędzy. Tak więc często się zdarza, że nie ważne jak wysokie zarobki, na koniec miesiąca ona jest zazwyczaj na minusie.

Cóż znowu zboczyłam z tematu ;)
Więc Alino, ja widzę, że przez ostatnie miesiące, a nawet lata ciężko pracowałaś. Nauka, a potem praca stały często na pierwszym miejscu. Zawodowo to nie jest jeszcze koniec twojej wędróki. Czujesz się trochę zmęczona, trochę zniechęcona. Bo tyle lat wyrzeczeń i starań, a wyników ciągle bądź jeszcze nie widać.
Ja wiem, o czym mówię - popatrz, obecnie znajdujesz się w 7 Monet. A więc czekanie. Siejemy i siejemy, a teraz musimy czekać na plony. Plony będą droga Alino. Ale jeszcze trochę cierpliowści, bo kartą przeszkód jest Umiarkowanie. Wiem, wiem, nikt nie lubi czekać. Ale cóż zrobić. Alino głowa do góry i nie zgrzytaj zębami. Nagroda nadejdzie ;)
Popatrz, w uczuciach As Kielichów, więc jest jakaś miłość na horyzoncie.
W pracy Gwiazda - a wieć to co napisałam już wcześniej. Nagroda będzie. W pracy czekają cię nowe możliwości i sytuacja zawodowa powinna się dobrze rozwijać.

Nieoczekiwane wydarzenia - Papież. Jeżeli jesteś w stałym związku - ja bym tutaj wróżyła zaręczy  zalegalizowanie związku. Jeżeli chodzi o pracę, to wydaje mi się, że zostanie ci zaproponowane nowe odpowiedzialniejsze stanowisko, podpisanie nowej umowy na dłuższy okres czasu. W każdym bądź razie karta Papieża zapowiada coś stałego, najczęściej coś na papierze. Ja tutaj widzę podnoszenie kwalifikacji, ale też uznanie przełożonych. Może będziesz kogoś przyuczać, może będziesz odpowiedzialna za jakiś projekt, lub za jakąś grupę ludzi. Na pewno będziesz musiała niejednokrotnie użyć swoich zdolności mediacyjnych, bo jest to niezwykle ważne przy pracy z ludźmi.

Karta Kochanków w wyniku. Nowe wybory, nowe drogi, nowi ludzie. Co będzie i jak będzie... jeśli się będziesz wahać, to zawsze wsłuchaj się w swój wewnętrzny głos.
Słuchajcie zawsze tego, co mówi wam wasze serce, wasza intuicja. Jeżeli robicie coś wbrew sobie, jeżeli żyjecie wbrew sobie, to ja wam mówię, że w waszym życiu będzie się działo tak długo źle, dopóki nie odnajdziecie swojej właściwej drogi.
Czasem bywa tak, że błądzimy, że nie wiemy, w którą stronę pójść i wszystko, co robimy sprawia, że jest tylko gorzej. To dlatego, że robimy nie to, co wybrało dla nas "Przeznaczenie". Naturalnie, nie wszyscy możemy być piękni i bogaci. Chociaż, .... jeżeli czegoś bardzo pragniemy. Moim zdaniem każdy żyje tak, jak chce i dlatego dostaje właśnie tyle, a nie więcej od życia.
Hhahaha tęskniłyście zapewne za moimi mądrościami ;))))))
Życie nigdy nie jest tylko proste i piękne. Ale ja sama po sobie widzę, że nawet jak coś idzie nie tak, czy napotykam na jakąś przeszkodę, to wiem, że warto walczyć, warto się starać. Bo robię to, co kocham. A jeśli robię to, co kocham, to mam siłę na pokonywanie nowych wyzwań. A kto powiedział, że wyzwania są pozbawione przeszkód?

Alina do dzieła więc! Energię do końca roku masz dobrą. Tylko rozwijać skrzydła jak nic!!!!



Komentarze

  1. Dziekuje bardzo , Moniko, za poswiecony czas. Oczywiscie odniose sie do tego co napisalas, ale najpierw chcialam dopytac co z relacja z panem C. ? To w sumie bylo dla mnie najwazniejsze... a chyba pominelas przez nieuwage... Gdybym mogla prosic jeszcze o to... bede wdzieczna.
    Dziekuje i pozdrawiam serdecznie.
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście Alino, że pominęłam przez nieuwagę!!! Mylę ludzi, imiona, wydarzenia, plącze mi się wszystko. Dlatego też zaczęłam usuwać stare komentarze, a nie przez złośliwość!!!

    Wrócę szybko do mojej interpretacji - As Kielichów wróży ci dobrze w miłości. Tylko tutaj co z tym Papieżem, czy on jakoś nie psuje ci szyków. No i co z tym całym twoim Panem C.?

    Zapytałam jak potoczy się dla was dalej relacja - Sąd Ostateczny - 4 Mieczy i Rycerz Kielichów.
    Jeżeli jesteście w stałym związku, to te karty wróżą wam raczej dobrze.
    Inaczej widziałabym tę relację, jeśli ten związek jest luźny. To co ja widzę w kartach w tej sytuacji to, że powoli otwierają się wam lub tobie oczy. Może Pan C nie jest taki, jakim byś go chętnie widziała. 4 Mieczy pokazuje tutaj ludzkie słabości. To jest również okres uśpienia. Może was związek bądź znajomość zatrzymała się w miejscu lub nawet się zatrzymała. Sąd może pokazywać, że doszło między wami do rozmowy lub próby wyjaśnienia sytuacji. W tych kartach ja widzę, że możecie być razem, lub równie dobrze możecie się rozstać. Po prostu każde pójść w swoją stronę, bo np. nie pasujecie do siebie, bo macie inne wyobrażenia o tej relacji. Alina ja jakoś nie czuje, że ten cały Pan C jest jakoś mocno w twoim życiu lub też w nim pozostanie. Może też dlatego podświadomie lub nieświadomie umknął mi on w poprzedniej interpretacji. Patrzę na karty z pierwszego rozkładu i masz je całkiem fajne. A może po prostu C jest całkiem w porządku i trzeba jedynie dać tej relacji czasu. Alinka ja tutaj na prawdę nie mam sie do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada