Dla Kasi - kiedy nie można zapomnieć

I Ciebie witam Kasiu.

Najpierw przedstawię rozkład, a później odniosę się do Twojego komentarza.

1. Wspólna karta - 10 Monet
2. Obecna sytuacja - Głupiec
3. Uczucie jego do ciebie - 5 Monet
4. Jego chęć do powrotu - Paź Buław
5. Tak będzie z powrotem do siebie - As Kielichów (Rycerz Kielichów)
6. Rada dla Kasi - 7 Kielichów
7. Karty dla Kasi na uczucia - Król Kielichów - 4 Monet - Eremita (3 Mieczy/ Kapłanka/ 9 Monet)

Chciałabym Kasiu abyś spojrzała na moje karty.
Napisałam Ci rzeczywiście, że twoje relacje z byłym partnerem powinny się ocieplić i że jest szansa, abyście wrócili do siebie.
Kasiu - to nie jest tak, że ja nie potrafię się przyznać do błędu. Z kart, z mojego dzisiejszego rozkładu mogłabym powiedzieć ci to samo. I to nie jest tak, że karty się czasem odwracają.
Kasiu, czasem jest tak, że nie możemy zatrzymać czegoś, co do nas już nie należy. Wyciągnęłam ci dzisiaj piękne karty, niosące nadzieje. Ale ja nie chcę ci tej złudnej nadziei dawać. Masz zresztą 7 Kielichów jako radę. Więc chyba nie bez powodu.
Jest jeszcze jeden aspekt, dlaczego karty pokazują pewne rzeczy.
Nie wiem, czy już o tym pisałam, jeśli tak, to się powtórzę.

Rok temu, po zerwaniu z moim chłopakiem również stawiałam w nieskończoność karty pytając, czy wróci. Na końcu każdego rozkładu wychodziła mi karta Słońce. Nie powiem, że wtedy karta ta niosła mi złudną nadzieję, że do siebie wrócimy. Od roku czasu nie mam z nim żadnego kontaktu i nigdy więcej o nim nie słyszałam. Nie rozumiałam wtedy przesłania tej karty, że Słońce zaświeci w końcu dla mnie i to właśnie bez niego.

Ale teraz wracamy do Ciebie no i postaramy się rozszyfrować, co chcą przekazać ci karty.

10 Monet - wspólna karta. Z tego, co sobie przypominam, ta karta pojawiała ci się również we wcześniejszych rozkładach. 10 Monet to wasza wspólna karta. Kasiu mogę powiedzieć, że łączyła was bardzo trwała i długa relacja. Wiem, że nie byliście małżeństwem, ale w długim związku. Kasiu, jeżeli nawet miłość się wypaliła, to łączy was ogromny szacunek do siebie nawzajem. Cenicie siebie nawzajem i ważne jest to, że rozstaliście się w zgodzie. 10 Monet może również pokazywać, że pracujecie razem, bądź macie ze sobą kontakt zawodowo. Może też z tego powodu staracie się o to, aby wasze relacje były poprawne i nie wpływały negatywnie na waszą pracę.

Głupiec - obecna sytuacja. Kasiu tutaj nowy początek, zaczyna się dla was coś nowego, jakbyście spojrzeli na siebie zupełnie pod innym kątem. Kasia, jak teraz omawiam ci karty, mam wrażenie, deja vu. Kasia, może to napięcie, które było między wami, się w końcu ulotni.

5 Monet - jego uczucia do ciebie. Kasiu, tutaj wydaje mi się, że on już zaakceptował wasze rozstanie, pogodził się z zakończeniem waszego związku. Zastanawiająca jest ta 5 Monet w uczuciach do ciebie. Wydaje mi się, że on ma poczucie tego, że ciebie bardzo zranił. Nie czuje się z tym najlepiej, ale niestety nie może poradzić nic na to, że jego uczucia do ciebie minęły.

Paź Buław - jego chęć do powrotu. Kasia, mi to wszystko tak nie pasuje. Ty rzeczywiście jesteś pewna, że on jest szczęśliwy z tą kobietą? Bo mi tutaj karty mówią, że on taki pies ogrodnika Kaśka jest. Że on nawet świadomie w tobie podsyca nadzieję na powrót. Paź Buław, może nie zapowiada tego, że padnie przed tobą na kolana. Ale do flirtowania to jest gotowy na pewno.

As Kielichów - tak będzie z powrotem do siebie. I masz tu babo placek ;) a raczej zakalec. Bo ja tu nie wiem, jak mam to wszystko ugryźć. Popatrzyłam teraz na moją małą kicię i wiesz co ci napiszę. Że prawdziwa miłość jest tylko jedna. Jeżeli jesteście sobie przeznaczeni, to wrócicie do siebie. Dołożyłam kartę Rycerza Kielichów. Bo miałam mętlik w głowie. Kasiu, wydaje mi się, że może i byłby ktoś inny, ale ty nie dopuszczasz nikogo do siebie. Masz w głowie obraz swojego Rycerza na białym koniu i teraz masz wrażenie, że straciłaś szansę na miłość życia.
Kasia, jeśli macie być razem, to i tak będziecie. Jeśli jednak widzisz, że on kocha ta inną, to zacznij proces zapominania. Szkoda życia na czekanie na nieodpowiednią osobę.

7 Kielichów - Rada dla ciebie. Tutaj ta karta, cały czas powstrzymywała mój optymizm na ponowne pogodzenie się. Bo ona nam mówi, żebyśmy za długo nie karmili się złudnymi marzeniami. Pięknie jest marzyć, ale zatruwać sobie życie "złymi" złudzeniami, nie jest dobre dla naszej duszy.

Co ciebie czeka w miłości:
Król Kielichów - 4 Monet - Eremita (3 Mieczy/ Kapłanka/ 9 Monet)

Kasiu, to co napisałam wcześniej. Ty wręcz zakleszczyłaś się na nim. On jest tym Królem Kielichów, który nie pozwala ci odejść. Nadzieję na powrót do siebie trzymasz kurczowo przy sobie, jak ten mężczyzna na obrazku trzyma swoje monety. I to powoduje też twoją samotność, co widać w Pustelniku. Te karty pokazują mi również, że ten twój partner tez tak do końca nie chce z ciebie zrezygnować. Mu jest wygodnie, że ma nową partnerkę i zarazem ciebie w pobliżu.

Dołożyłam też karty, aby mieć trochę jasności. 3 Mieczy to twoje zranione serce, które musisz wyleczyć. Kapłanka to twoja wewnętrzna mądrość i intuicja, które podpowiedzą ci, co zrobić. 9 Monet, może nie od razu znajdziesz nową miłość, ale przynajmniej pokorzystaj z życia singielki. Zafunduj sobie nowy wygląd, nowe ciuchy, a może jakiś wypad na drinka z koleżankami.

Oj Kasiu jestem ciekawa, jak tam z wami będzie. Jeśli opcja A - czyli powrót nie zadziała. Proszę włącz opcję B - czyli jestem zajebista i korzystam z życia.


 

Komentarze

  1. Dziękuje Moniko. Bardzo trafnie to wszystko określiłaś. Pomału, pomalutku dochodziłam do siebie ale ostatnio nasz kontakt wirtualny odnowił się, codziennie rozmawiamy. Z tych naszych rozmów wynika, że nie jest on do końca szczęśliwy w obecnym związku. Wiem Moniko, że powinnam zapomnieć, zacząć nowe życie ale nie umiem... Niedługo minie rok a cierpię tak samo jak na początku. Nie wierze już, że kiedykolwiek będę szczęśliwa i na pewno nie zaufam żadnemu mężczyźnie ponownie :( Jeszcze raz dziękuje za interpretacje kart

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówię to niechętnie, bo nie lubię karmić siebie i innych złudzeniami, ale zostaw sprawy swojemu biegowi. Nic nie wymuszaj, do niczego nie przymuszaj. I zastosuj się do rad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tak sie zastanawiam, czy moze w tym miejscu ta 7 monet radzi , aby wlasnie nie porzucac marzen...
    Co myslisz , Moniko?
    Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego i jednak spelnienia marzen. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, chodzilo oczywiscie o 7 kielichow.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, to jest twoje życie i tylko Twoje. Ja nie przeżyję go za ciebie.
    Moje Karty dały ci otwartą furtkę. Jeśli widzisz, że wasza relacja do czegoś zmierza, to jak najbardziej nie rezygnuj z tego mężczyzny. Ja chyba ci to zresztą wszystko napisałam :)
    Czas pokaże, czy 7 Kielichów było jednak karmieniem się złudzeniami, czy jednak radą, aby trzymać się swoich marzeń.
    "Oj Kasiu jestem ciekawa, jak tam z wami będzie. Jeśli opcja A - czyli powrót nie zadziała. Proszę włącz opcję B - czyli jestem zajebista i korzystam z życia." - a to końcowe zdanie z mojego wpisu.
    Chyba dla każdej z nas przychodzi czas, kiedy trzeba się rozliczyć z marzeń i się po prostu obudzić. Czasem miłość trwa tak długo, dopóki nie pozwolimy jej odejść.
    Ja ci życzę jak najlepiej i dlatego też obiektywnie zinterpretowałam karty. Reszta należy do ciebie.
    A moje marzenia się spełniają, ale ja na to bardzo ciężko pracuję :) a kiedy moja wyobraźnia prowadzi mnie na manowce, szczypię się w policzek :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada