Dla maleństwa - ogólna prognoza

Dzień Dobry Edytko :) Chyba już doprowadziłam cię do białej tym czekaniem. Ale proszę oto rozkład, a nawet dwa, żeby nie było ;)

Na początek ogólna prognoza do końca 2015 roku, tak jak prosiłaś.

1. Obecna sytuacja - 5 Kielichów
2. Źródło problemu - Rycerz Mieczy
3. Najbliższa przyszłość - Qrólowa Mieczy
4. Rada/ jak rozwiązać problemy - Papież
5. To, co nieuniknione - 6 Monet
6. Wynik/ podsumowanie - Qrólowa Kielichów

Z kart Edzia nie wynika ani więcej, ani mniej, niż to, co już jest i o czym wiemy.

5 Kielichów - wiadomo, że masz niezły dołek emocjonalny. Nie możesz pogodzić się z rozstaniem. No ale tutaj wszystko jest jasne i więc nie będę się rozdrabniać.
Rycerz Mieczy - pamiętam dobrze, że on wyszedł ci również na przyszłość z Panem X w poprzednich rozkładach. Dlatego tez radziłam, aby odczekać. Wtedy pisałam, aby zachować ostrożność, bo Rycerz Mieczy niesie zawsze ze sobą pewne niebezpieczeństwo. Obawiałam się, że twój romans może wyjść na jaw i przez to przekreślić małżeństwo.
W tym rozkładzie Rycerz Mieczy jest źródłem problemu. Wydaje mi się, że ta karta symbolizuje tutaj Pana X, jego zachowanie i stosunek do ciebie. Symbolizuje on chłód emocjonalny, tak jakby Pan X odwrócił się do ciebie plecami. Nie spodziewałaś się po nim czegoś takiego i to powoduje u ciebie huśtawkę emocji. Jest w tej karcie cos destrukcyjnego. Tak jakby jej energia niszczyła ciebie, powodowała kryzys emocjonalny.
Qrólowa Mieczy - cóż będziesz musiała zacisnąć zęby i iść dalej. Z błękitnej chmurki spadłaś niespodziewanie na ziemię. Może w podświadomości czułaś, że romans nie będzie trwał wiecznie, ale serce nie sługa. To wszystko złamało cię wewnętrznie. Ta Królowa pokazuje twoje cierpienie, twoje wewnętrzne rozterki. Ona jest twoją maską, która zakładasz na co dzień. Może ona pokazywać to, jak funkcjonujesz w małżeństwie. Wstajesz, robisz dziecku śniadanie, idziesz do pracy. Wszystko mechanicznie, bo myślami jesteś zupełnie gdzie indziej. Ale ta Królowa mówi też, że to uczyni cię silniejszą. Każde doświadczenie czegoś uczy. A mi się wydaje, że u ciebie będzie to dystans do mężczyzn. Fakt, masz już wprawdzie jednego i to na całe życie. Mam na myśli, że porządnie się zastanowisz, zanim serce wyrwie się kolejny raz bez ostrzeżenia.
Papież - rada. Jeśli masz w planach kursy, szkolenia, dokształcanie - to zrób to. Zajmiesz czymś myśli, a efekty podreperują na pewno domowy budżet.
Ale o wiele ważniejsze jest to, co ta karta mówi o twoim życiu rodzinnym. Wydaje mi się, że powinnaś zastanowić się, co jest dla ciebie ważne. Przyjrzeć się dokładnie małżeństwu! Tutaj się trochę sytuacja komplikuje, ale o tym napiszę przy drugim rozkładzie. A więc Papież - rodzina. Co chcę, co jest dla mnie ważne i jak ważne.
6 Monet - pytałaś mnie również o finanse. 6 Monet pokazuje, że złapiesz w przyszłości równowagę - finansową i tą emocjonalną też. Ale tutaj dopnę się jeszcze do Papieża. Musisz oddzielić ziarno od ziarno od plewa. To, co pisałam wcześniej - rzeczy ważne od tych nieważnych. Jeśli chodzi o wydatki, to zachowaj równowagę, a wszystko będzie ok. Czyli trzymaj się planu, który opracowałaś. Małżeństwem zajmiemy się w drugim poście.
Qrólowa Kielichów - ta karta symbolizuje mi ciebie. Może nie chcesz tego usłyszeć, ale wejdziesz ponownie w rolę żony i matki - perfekcyjna pani domu. Tylko często ta perfekcyjność jest tylko na pokaz, na zewnątrz. I tutaj to widzę u ciebie. Ty poświęcisz się dla dobra rodziny, bo ta Królowa to poświęcenie. Ale ona nie jest do końca szczęśliwa. Gdzieś tam w tobie będą się nadal kołatały emocje. Uważaj na zmienne nastroje, szczególnie podczas słotnej jesieni.
Życzyłabym tobie, aby ta Królowa pokazywała, że ponownie poczujesz się kochana, że odnajdziesz spokój i to poczucie bezpieczeństwa wróci ponownie. Ale do tego trzeba skoncentrować się nad małżeństwem i ratować to, co jest do uratowania.

Kolejny rozkład zamieszczę w osobnym poście. Dwa na raz byłoby za długo:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada