Dla Kasi J. - ogólna prognoza na przyszłość

Droga Kasiu, z niektórymi osobami tak już mam, że karty rozkładam, a potem ten rozkład leży i leży i chodzę koło niego jak koło jajka.
Poprosiłaś mnie o rozkład na daleką przyszłość. Trudno jest znaleźć odpowiedni rozkład kart, który by sięgał hen daleko w nasze życie za 10 bądź 20 lat. Obecnie jestem na etapie poszukiwania takiego systemu rozkładania kart.
Za pierwszym razem zrobiłam dla ciebie rozkład 'ala Wielka tablica Lenormand. To, co widziałam w kartach, nie do końca pasowało mi do treści twojego wpisu i dlatego musiałam odczekać, aby po raz drugi rozłożyć karty. I teraz mam moje brakujące części układanki.
Kasiu, będzie długo. Rozkład na przyszłość wymaga użycia większej ilości kart, ale mam też ci wiele do przekazania. Ale są to wieści dobre.

Rozkład 'ala Wielka tablica kart Lenormand

Ten rozkład chciałabym opisać jedynie ogólnie. Jest w nim parę rzeczy, o których bym chciała ci opowiedzieć.
I. Napisałaś mi, że twoje dotychczasowe życie, było raczej spokojne i zrównoważone. Natomiast moje karty pokazały mi wiele wzlotów i upadków w twoim życiu.
II. Twoim Sygnifikatorem jest karta Cesarzowej. Znajduje się ona na górze, w prawej części. Oznacza to, że obecnie znajdujesz się na końcu konkretnego etapu w twoim życiu. Karty nie pokazały mi przyszłości, jedynie twoją przeszłość. I to przeszłość bardzo odległą. W lustrzanym odbiciu Cesarzowej znajduje się Karta Cesarza, która symbolizuje twojego męża. A więc może być to czas do 14 lat wstecz. Zaraz przy tobie jest karta 10 Kielichów, a więc karta rodziny. Ale ta droga do waszego wspólnego życia też trwała dosyć długo i miała parę przygód po drodze.
III. Praca jest ważną częścią twojego życia. Droga ku karierze była systematyczna, ale kosztowała też parę wyrzeczeń, wydaje mi się, że szczególnie w ostatnich dwóch latach.
IV. W samym środku rozkładu masz dosyć trudne karty. Diabeł - Paź Buław - 2 Buław i Wieża. Dalsze karty pokazują, że po tych trudniejszych momentach doszłaś do siebie i poszłaś dalej. Ale nie do końca o tym zapomniałaś, bo one są ciągle pośrodku rozkładu i nie pozwalają ci iść dalej. Może to jest właśnie to, co musisz ostatecznie zakończyć, rozprawić się z tym i raz na zawsze zamknąć tą furtkę. Wydaje mi się, że są to wydarzenia oddalone w czasie do 7 lat. I chodzi tu bardziej o osoby, które w jakiś sposób ciebie oszukały, zawiodły, itp.
V. Karty u dołu, to twoje karty przeznaczenia i one też mi pokazują na pewien okres w twoim życiu, kiedy czułaś się jak w pułapce. Niosłaś na plecach jakiś ogromny ciężar. Powoli zaczęłaś się otwierać na świat i korzystać z życia. No i kartą końcową jest 8 Monet, a więc znowu praca.

Drugim rozkładem, jaki chciałabym ci zaprezentować jest "Rozkład Cygański". Dla zainteresowanych - jest to niemiecka wersja rozkładu "Uniwersalnej Cyganki".

Trzy rzędy w rozkładzie to przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.
Karty:
1, 8, 15 - praca, finanse, życie zawodowe
2, 9, 16 - plany, zamiary, cele
3, 10, 17 - szczęście/ nieszczęście; radość/ smutek i łzy
4, 11, 18 - przyjaciele, wsparcie
5, 12, 19 - życie uczuciowe, miłość
6, 13, 20 - rodzina, stosunki międzyludzkie
7, 14, 21 - zdrowie, samopoczucie

To zaczynam od początku opowiadać ci twoją historię. Moje zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale wyraźnie widać, że sporo kart w obu rozkładach się powtórzyło.

Karty 1, 8, 15 - 4 Buław - Cesarz - Qrólowa Buław
Pracę zaczęłaś w jakiejś firmie, w każdym bądź razie jest to praca biurowa. Bo mamy 4 Buław, a więc jakieś pomieszczenie, 4 ściany. Praca dawała ci zadowolenie, stałe dochody, przyjazna atmosfera, praca pewnik. Wydaje mi się, że lubisz swoją pracę i otoczenie, w którym pracujesz. 4 Buław to kolumny. To przestrzeń, w której możemy się swobodnie poruszać, możemy wejść i wyjść. A ty jednak tam pozostajesz, na razie! Praca daje ci poczucie bezpieczeństwa, ale nie daje nowych wyzwań, możliwości rozwoju.
Obecnie w twoje życie zawodowe wkracza Cesarz. Wydaje mi się, że zostały lub zostaną ci powierzone nowe obowiązki. Może awansujesz na bardziej odpowiedzialne stanowisko. Cesarz może też symbolizować nowego przełożonego, który ma wobec ciebie bardziej surowe wymagania. Ta osoba może w jakiś znaczący sposób wpłynąć na twoje życie. Twoje życie zawodowe dopiero nabiera kształtów, nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę. To, do czego dążyłaś i dążysz dopiero nadejdzie. Twój trud i starania przyniosą efekty, które sobie życzysz. Obecnie wkraczasz w decydującą fazę swoich planów.
Qrólowa Buław jest dla mnie wskazówką, że w przyszłości możesz mieć własną firmę bądź działalność gospodarczą. Qrólowa Buław to przełożona, to osoba na stanowisku. W przyszłości twoja praca będzie wymagała od ciebie większego zaangażowania, asertywności, wyjścia przed szereg. Pozyskiwania różnych środków finansowych, nowych klientów, nowych projektów. Nie widzę koło ciebie kart z rodziny Denarów, więc zakładam, że na co dzień nie zajmujesz się finansami. Ja obstawiam inny zawód, zobaczymy czy trafnie.

Karty 2, 9, 16 (8 Monet - Kapłanka - Sprawiedliwość)
8 Monet w przeszłości pokazuje twoje ogromne zaangażowanie w pracę. 8 Monet znaczy, że życie zawodowe stawiamy bardzo wysoko na liście naszych priorytetów. Może być też tak, że w danym momencie naszego życia praca pochłania nas bez reszty, to nadgodziny, zastępowanie kolegów, szef wymaga od nas więcej zaangażowania.
Obecnie patronuje ci karta Kapłanki. Bardzo piękna i mądra karta. Ona ci teraz radzi, abyś zaufała swojej intuicji. Zaufaj sobie, rób to, co uważasz za słuszne. Idź tą drogą, którą obrałaś. Nie daj innym sobą manipulować. To jest twoje życie i twoje decyzje. Jeśli teraz stoisz przed jakimś ważnym wyborem - ta karta ci mówi - daj sobie czas. Rozważ wszystko na spokojnie. Nie działaj pochopnie. Ale przede wszystkim ta karta ci mówi, żebyś rozwiązania szukała w sobie, a nie u innych.
Kartą przyszłości jest karta Sprawiedliwość. To tutaj zmierzają twoje kroki. Wydaje mi się, że pracujesz jako adwokat, lub praca związana z szeroko pojętymi urzędami. Jeśli mam rację, to masz zagwarantowane, że cel swój osiągniesz. Jeśli się mylę, ta karta ma tutaj inne znaczenie, ale tym zajmiemy się po weryfikacji.

Karty 3, 10 i 17 (Paź Mieczy - Qrólowa Kielichów i Qrólowa Monet)
Kasiu, jeżeli coś w twoim życiu szło nie tak, to przyczyną tego byli inni ludzie. Tutaj i przy kartach przyjaciół widać to bardzo wyraźnie.
Paź Mieczy - mogłaś być obiektem plotek, może miałaś obok siebie paru "fałszywych przyjaciół" bądź kolegów w pracy, którzy mniej lub bardziej uprzykrzali ci życie. Może czyjeś niepochlebne opinie przyczyniły się do tego, że cierpiałaś bądź czułaś nie niekomfortowo.
Dalej stoją przy tobie dwie kobiety. Wydaje mi się, że chcąc nie chcąc ulegasz autorytetom. Qrólowa Kielichów, to kobieta z twojego otoczenia, może być mama, koleżanka z pracy, osoba z sąsiedztwa. Ale wydaje mi się, że jest to osoba starsza, lub osoba lubiąca wzbudzać współczucie, a nawet litość u innych. Ta kobieta żeruje obecnie dość silnie na twoich emocjach, ja bym szukała jej w najbliższym otoczeniu. Ponieważ dalej przy rodzinie obecnie pojawia się nieciekawa energia. W każdym bądź razie, ja wyczuwam jej negatywny wpływ na ciebie. Próbuje ona żerować na twoich emocjach, wzbudzić u ciebie wyrzuty sumienia. Ale ona tez za wszelką cenę pragnie twojej akceptacji i boi się ciebie stracić.
W przyszłości pojawia się przy tobie Qrólowa Monet. Ja bym jej nie nazwała twoją przyjaciółką, ale będą was łączyły stosunki takie trochę mistrz i uczeń, bądź szef i przełożony. Będziesz tę osobę darzyła ogromnym szacunkiem, a nawet podziwem. Ona cię jakoś poprowadzi, pokieruje. Tak jakby ona wprowadzała cię do nowego świata, była twoją mentorką, uczyła cię norm tam obowiązujących. Ona będzie gdzieś tam nad tobą patronowała i rozpościerała taki parasol ochronny.

Karty 4, 11, 18 (7 Kielichów, Koło Fortuny i As Buław)
Karty na przyjaciół. Wydaje mi się, że w przeszłości zawiodłaś się na paru bliskich ci ludziach. Pokazali oni zupełnie inną twarz. Koło Fortuny tak jakby ci mówiło, że masz szansę wyzwolić się z jakiś relacji, które niczemu nie służą. To Koło Fortuny pozwoli zniknąć paru osobom z twojego życia. Ale wydaje mi się, że wyjdzie ci to jedynie na dobre.
W przyszłości masz Asa Buław. Więc przestaniesz chować głowę w piasek. Przestaniesz się zamartwiać tym, że ktoś ci czegoś zazdrości. Masz fajne życie i masz prawo się z tego cieszyć. Więc wszystkim zawistnikom pokaż środkowy palec!!! Poza tym w tym Asie Buław możesz natrafić na zupełnie nową grupę ludzi. Ludzi żywiołowych, otwartych, pełnych życia i energii. Wydaje mi się, że będziesz mogła z nimi przedsięwziąć parę rzeczy, czy to będzie wspólny urlop, czy wypad za miasto, spontaniczna impreza. Gdzieś tam się w końcu to życie towarzyskie powinno rozkręcić. Czy będą to przyjaźnie na całe, czas pokaże.

Karty 5, 12, 19 (Papież - Kochankowie - As Kielichów)
Cudowne masz te karty na miłość. Kasiu tutaj wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku. Pierwsza karta to papież - a więc długoletni trwały związek i małżeństwo.
Kochankowie - jak spojrzałam na tą kartę, powiedziałam do siebie, oj jak oni się kochają :)
Kasiu, jeżeli gdzieś tam teraz masz uczucie, że może te wasze drogi się troszkę rozchodzą, czy stoicie przed podjęciem ważnej decyzji dotyczącej waszej przyszłości. Skłaniam się do tej drugiej wersji:) To Los mówi Wam TAK. W przyszłości macie Asa Kielichów. Kasiu, czasem rzeczywiście prawdziwa miłość się zdarza.

Karty 6, 13, 20 (2 Kielichów, Diabeł i Umiarkowanie)
W przeszłości w rodzinie nie było większych napięć czy kłótni. Teraz ta karta Diabła wprowadza troszkę zamieszania do twojego życia rodzinnego. To może być osoba, która stara się mieszać, wtrącać i burzyć szczęście innych osób. Mogą to być problemy finansowe bądź urzędowe wynikające z czyjejś lekkomyślności bądź zaniedbania.
Sytuacja się unormuje, to ci mogę powiedzieć już teraz. Ale będzie musiało minąć trochę czasu. Rada dla ciebie, nie daj się ponieść emocjom. Ja bym ciebie tutaj widziała w roli mediatora lub nawet dwie strony chcą cię wmieszać w jakiś konflikt, a ty starasz się pozostać neutralna.

Ostatnie karty 7, 14 i 21 (Król Buław, As Mieczy, 3 Mieczy)
Wcześniej nie miałaś czasu chorować. Można powiedzieć, że miałaś końskie zdrowie. Może dlatego też nie za bardzo dbałaś o siebie. Ah jak wszystko jest dobrze, to po co się martwić.
Ale ile można żyć na wysokich obrotach. Dlatego ten As Mieczy jak dla mnie pokazuje na osłabienie organizmu, na wyczerpanie, bóle głowy bądź brak witamin. Ogólnie możesz się czuć osłabiona.
Ale dwie ostatnie karty pokazują mi bardziej na twoje samopoczucie niż na zdrowie. Choć zrób mi przysługę i zrób od czasu do czasu badania kontrolne.
Karty z rodziny Mieczy nie należą do zbyt optymistycznych i dlatego zastanowiło mnie to, dlaczego pokazały się w tym właśnie miejscu. Twoje życie będzie dobre, w pracy w małżeństwie wszystko ok, ale ty wewnętrznie będziesz odczuwała dyskomfort. Będziesz stawiała wszystko na ostrzu noża.
Ja bym ci radziła - uważaj na ludzi z twojego otoczenia. Oni nie są dla ciebie żadnym zagrożeniem i nie mogą wyrządzić ci krzywdy, ale ja wyczuwam, tak jakby niektóre osoby miały na ciebie destrukcyjny wpływ. Jakby one emanowały negatywną energią, którą też niestety przekazują tobie.
Gdzieś teraz pojawiło mi się słowo wyrok, tak jakbym widziała ciebie, że niejednokrotnie musisz podejmować decyzje, z którymi nie do końca się zgadzasz lub uważasz za słuszne i sprawiedliwe. Dlatego one powodują twoje przygnębienie i zły nastrój.

Ojej, ale się napisałam. No nic. Pozdrawiam gorąco.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada