Niepewność - czy mąż mnie zdradza

Jak dla mnie jedno z najtrudniejszych pytań. Jak dopatrzeć się zdrady w kartach. Kiedy tarot mówi o wierności, a kiedy pokazuje wyraźnie na skok w bok. A kiedy Tarot pozostaje neutralny... czy należy dalej węszyć, szukać drugiego dna. I najważniejsze - pozostaje jeszcze klientka. Co powiedzieć, jak powiedzieć, a jeśli się mylę... czy powinnam wpędzać klientkę w paranoję...?

A więc rozkład dla "Niepewnej" - Czy mój mąż mnie zdradza

1. Obecna sytuacja w związku - 10 Monet
2. Uczucia do żony - 6 Monet
3. Co powoduje niepokój - Śmierć
4. Czy zdradza - 7 Monet - Cesarz - Paź Buław
5. Tak będzie dalej w małżeństwie - 8 Buław - 6 Buław - Świat
Żeby nie trzymać ciebie dłużej w niepewności - karty nie wskazują jednoznacznie na romans. Całkowicie tego wykluczyć nie mogę, ale w danym momencie twój mąż raczej nie skoczył w bok. Ale na twoim miejscu, pozostałabym jeszcze czujna.

W pozytywnym znaczeniu 10 Monet pokazuje na małżeństwo z porządnymi podstawami, na wspólny majątek, dobra materialne, życie rodzinne. To wszystko było budowane latami. Ale jak pokazuje wiele historii, nic nie jest trwałe i niespodziewana wichura potrafi powalić niejedno drzewo.

Uczucia twojego męża wskazują na solidarność, oddanie i przywiązanie do ciebie. Pozostałe karty w rozkładzie również pokazują na to, że on w żaden sposób nie chciałby zaryzykować rozpadu małżeństwa.

Zachowanie twojego męża w ostatnim czasie musiało rzeczywiście ulec dość poważnej zmianie, co pokazuje karta Śmierci. I to właśnie powoduje twój niepokój i zrodziło podejrzenia o romansie. Ale może przyczyna leży zupełnie gdzie indziej.

I teraz decydujące karty na pytanie o zdradę.
7 Monet - Cesarz i Paź buław
Te karty nie pokazują moim zdaniem na zdradę, a przede wszystkim na związek seksualny. Cesarz jest człowiekiem odpowiedzialnym, który dla byle kogo i czego, nie poświęciłby swojej rodziny i tego, co ma. Jedyną karta, która tutaj wzbudziła moje podejrzenia był Paź Buław. On by mi wskazywał na taki mały kryzys wieku średniego. Może jakiś flirt, prawienie komuś komplementów, ale na nic poważniejszego. Ale na wszelki wypadek miej oczy otwarte.

Zapytałam również o wasze wspólne relacje na przyszłość.
8 buław może mówić, że otrzymasz wkrótce jakąś wiadomość, która może pomóc rozwiązać ci ten problem. Może dzięki temu dojdzie pomiędzy wami do rozmowy, wyjaśnienia sobie wielu spraw.
6 Buław - w pozytywnym znaczeniu pokazuje na pojednanie po czasie kłótni.
Świat na końcu rozkładu - ja bym tutaj tę kartę interpretowała pozytywnie. Moim zdaniem czeka was jeszcze wiele wspólnie spędzonych lat. Może planujecie wspólny urlop za granicą, który będzie nagrodą za ostatnie gorsze chwile.

Ja bym na waszym miejscu pracowała przede wszystkim na dalszym budowaniu związku i nad wzajemnym zaufaniu. Jeśli się kogoś kocha, chyba warto inwestować w wspólne bycie razem. Wyobraź sobie, że wasze małżeństwo to potężne drzewo, ale to drzewo tylko na pozór jest ogromne i solidne. Bo tak naprawdę jego korzenie są bardzo słabe i to wielkie drzewo może zostać zdmuchnięte nawet przez słaby wiaterek. To tak jakby wasze małżeństwo od początku było budowane na kłamstwie. Dlatego może istnieje jakaś inna przyczyna, podejrzanego zachowania męża.

Mam nadzieję, że twoje obawy wkrótce się rozwieją i małżeńskie życie znów rozkwitnie.

Komentarze

  1. Pani Moniko uczucia mojego chłopaka do mnie to Królowa Kijów
    Czy zdradza Księżyc - As Monet - 6 Kielichów

    On jest mną zauroczony , postrzega mnie pod względem atrakcyjności , podniecenia . Zakochania nie widzę jednak .
    Czy zdradził hmm i tutaj mam problem bo Księżyc daje do myślenia , to zawsze coś ukrywane czego się wstydzi z 6 kielichów to starania o odnowienie starej znajomości - dociągnełam jedną kartę ; 5 kielichów A więc on próbował coś działać na swoją rękę lecz te plany nie dokońca się udały .


    Proszę zerknąć. Ps: Ma Pania bardzo fajny i ciekawy blog , czyta go sie z zapartym tchem .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada