Informacja

Moi Drodzy,

w związku z tym, że w interpretacji wróżb zrobił się "mały" korek, zamieszczam tutaj parę informacji.

1. Po pierwsze dziękuję Wam za zaufanie, jakim mnie obdarzacie, za refleksje, którymi się ze mną dzielicie i za wszystkie miłe słowa pod moim adresem. Dziękuję za to, że coraz więcej osób odwiedza mój blog. Znaczy to, że to, co piszę, gdzieś tam pozostaje, że wnoszę coś do życia innych ludzi.
2. Założyłam ten blog, bo musiałam. Osoby zajmujące się Tarotem zapewne mnie rozumieją. Jeśli ma się ten dar, nie można zostać z nim sam na sam.
Dlatego tez chciałam pomagać. I pisząc o Tarocie odkrywać go ciągle na nowo. Bo każda Wasza historia wnosi coś zupełnie nowego. Do tej pory starałam się regularnie odpowiadać na wasze prośby i nikomu nie odmawiać. Czasami trwało to dłużej, czasami krócej. Ale każdej osobie poświęcałam tyle czasu i energii, ile tego potrzebowała. Ostatnio jednak nie starcza mi czasu, aby odpowiedzieć na wszystkie prośby na blogu, nie wspominając już o tych wysyłanych prywatnie. Na dodatek z wieloma z was gdzieś tam się nawiązuje mała nić przyjaźni i chętnie ponownie zaglądam dla was w karty:)
3. Wszystkie rozkłady umieszczam na stronie głównej z tej prostej przyczyny, żeby inne osoby interesujące się Tarotem mogły się czegoś nowego dowiedzieć. Mój blog jest blogiem o Tarocie, a nie o wróżeniu i to była i jest moja główna zasada. Dlatego interpretując dla kogoś rozkład, staram się również opisywać karty.
4. Dlatego chciałabym wprowadzić parę zmian i mam nadzieję, że to uszanujecie.
- Wszystkie interpretacje na moim blogu umieszczam na stronie głównej.
- Na krótkie pytania stworzę specjalny poddział (3 karty i do widzenia:D)
- Zasady wróżenia na blogu są takie same, jak do tej pory. Z mojej strony odpowiadam na wszystkie pytania, z waszej strony prośba o cierpliwość.
- Dla wszystkich osób, które nie chcą czekać, chcą zachować anonimowość, mają specjalne życzenia, i iiii  i tysiąc innych spraw - można się ze mną skontaktować za pomocą google+. Jednak od tej pory będą to wróżby odpłatne. Proszę się nie martwic, jestem wróżką, a nie żadna naciągaczką finansową.

Wydaje mi się to w szczególności fair w stosunku do osób, które grzecznie czekają w kolejce na blogu, i tym, które piszą mi prywatnie i odpowiedź dostają o wiele szybciej.

Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

  1. Podoba mi sie ten pomysł...bardzo, czyli jesli ktoś bedzie z tych"niecierpliwych" to może poprosic na priv i wróżba bedzie odpłatna, no i super !!
    Monisiu jak załozysz poddział na te 3 karty i do widzenia :-D ...daj znac :-))
    Ja systematycznie bede prosiła o energię karty na dany miesiąc..poniewaz sprawdza sie w moim przypadku w 100%.
    Pozdrawiam cieplutko
    Danusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko ja się cieszę że trafiłam na Twojego bloga - nie odmówiłaś pomocy w potrzebie ��, i jak widzę nikomu nie odmawiasz. Poza tym do każdej osoby podchodzisz z wielkim sercem ��Kochana ja zastosuje się do wszelakich zasad ��Pozdrawiam gorąco ��MałaMi - Edyta ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam z komórki i niestety wszystkie emotki zastąpiono znakami zapytania :) no trudno ;) MałaMi

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh cieszę się, że pierwsze komentarze są przychylne:D
    Co do kart na szybko, wystarczy tylko napisać krótko w komentarzu, poproszę szybciutki rozkład, tak jak to robi Danusia z kartą na miesiąc lub też Kasia.
    Ja nie przepadam za 3 kartami, ale jak nie ma jakiegoś większego problemu, to czemu nie. Trzeba być w końcu otwartym na wszystko :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada