Gdy do tanga trzeba trojga cz.2

Moja Droga!!! Piszesz, że sprawy się trochę pokomplikowały - tutaj ja widzę niezły bałagan. Chyba trochę narozrabiałaś...

1. Sytuacja obecnie - 5 Mieczy
A) Mąż - Qrólowa Buław
B) Nie-Mąż - Qrólowa Mieczy
AA) rozwój sytuacji - As Monet - Głupiec - Moc
BB) rozwój sytuacji - 5 Buław - Król Monet - 4 Buław
2. Rada - 3 Kielichów
3. Podsumowanie - Sąd Ostateczny

Madziu, tak masz na imię, o ile sobie dobrze przypominam. A więc Madziu, niezły galimatias mi wyszedł.
Karty pokazują mi wyraźnie, że kontynuujesz romans. A więc nie zerwałaś relacji z drugim mężczyzną.
5 Mieczy na początku nie wygląda zbyt dobrze. Powiedz mi, czy nie pogorszyły się czasem twoje relacje z mężem? Ta karta mówi, że ktoś nie życzy ci dobrze i żebyś bardzo uważała, na "życzliwych" ludzi. W późniejszym czasie sytuacja się uspokaja i zagrożenie mija. Nie wiem, czy nie dowiesz się o czymś, co cię bardzo niemile zaskoczy. Że wyjdzie na jaw coś, czego się nie spodziewasz.
O tyle nie zaniepokoiła mnie karta 5 Mieczy, co dwie karty kobiece, które się ukazały przy obu mężczyznach, a szczególnie przy twoim mężu. Magda, czy nie podejrzewasz u niego innej kobiety na horyzoncie?

Znowu ten drugi mężczyzna wyczuwa, że w danym momencie absorbuje ciebie sytuacja z mężem i że w ostatnim czasie zrobiłaś się dla niego bardziej oziębła. Mam wrażenie, że tak jakby na nim wyładowujesz napięcie związane ze stałym partnerem.

Jeśli chodzi o rozwój relacji z właśnie stałym partnerem - tutaj mi tak pachnie aferą miłosną. Karty mogą pokazywać, że przetrzymacie kryzys. Ale wyczuwam, że relacje małżeńskie zeszły u was na bardzo daleki plan, że w danym momencie odsunęliście się od siebie i każde z was czerpie przyjemność z własnego życia (romansu).

Przy drugim mężczyźnie relacje zaczynają nabierać kształtów. Tutaj zaczyna się robić trochę poważniej, nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, że angażujesz się coraz bardziej. 

5 Buław mówi, że ostatnio mogło dochodzić między wami do kłótni, może była jakaś decydująca rozmowa, a może po prostu było dość intensywnie między wami w innym znaczeniu :)

Król Monet - zaczynasz go postrzegać inaczej i może sama się tego nie spodziewałaś. On tez wydaje się chcieć zrobić kolejny krok i bardziej zaangażować w waszą relację. Raczej nie wydaje mi się, żeby ta karta pokazywała, że on jest twoim przełożonym bądź kolegą z pracy. Ale tak tez w sumie mogłoby być.

4 Buław - pierwsza myśl - wspólne zamieszkanie??? Ale ta karta przede wszystkim mówi, że nie zakończysz romansu. Może ona oznaczać spotkania w restauracji, hotelu. Może też oznaczać miejsce pracy, może, jak najbardziej.

Rada - 3 Kielichów. Magda. Nawet Tarot wie o twoim romansie! Czy jest to rada, aby zakończyć trójkąt, czy może Tarot daje ci tutaj zielone światło - zobaczymy :D

Podsumowanie - Sąd Ostateczny. Wydaje mi się Magdaleno, że przyjdzie czas, aby się zdecydować. Czeka cię teraz czas przemyśleń. Sama jestem ciekawa, co ci ten Sąd Ostateczny przyniesie i jaką decyzję podejmiesz.

Ps. W danym momencie kart nie pokazują na definitywny koniec małżeństwa.

 

Komentarze

  1. Dziękuję bardzo, Moni-ko... Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale byłam na urlopie.
    O to właśnie chodzi - niby nic konkretnego się nie stało, ale wyczuwam jakieś wzmożone zainteresowanie z tej drugiej strony... co nie ułatwia mi sprawy. No a Tarot niestety zdaje się to potwierdzać. Chyba po prostu przyjmę bierną postawę i zobaczę, co życie przyniesie, wstrzymam się z działaniami i z decyzjami. W każdym razie jeszcze raz dziękuję!
    Magda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada