Dla Oli

Droga Oleńko, tak jak obiecałam zaczynam pisać. Mam nadzieję, że do 23 się wyrobię. Na początku chciałabym przeprosić, ale nie za zwłokę w interpretacji, lecz za związek karmiczny. Napisałaś mi w komentarzu, że ty i twój partner jesteście ze sobą już od dłuższego czasu i że jesteście związkiem karmicznym. No tak, pomyślałam, tra la lala. Albo Oleńka mi się tutaj kartami zajmuje, albo już u niejednej wróżki była, bo skąd mi tu nagle ze związkiem karmicznym wyskakuje.
Ale żeby nie było póki co zwracam honor. Bo jakby nie było pierwszą kartą, którą dla was wyciągnęłam - jest Koło Fortuny. No i cóż, trzeba się zmierzyć z tym gigantem.

1. Sygnifikator (obraz związku) - Koło Fortuny
2. Ola (osobowość/ wpływ i rola w związku) - 5 Monet
3. Partner (osobowość/ wpływ i rola w związku) - Gwiazda
4. Uczucia Oli - 3 Kielichów
5. Uczucia partnera - Sprawiedliwość
6. W jakim celu się poznaliście - 9 Kielichów
7. To, co złe w związku - Paź Kielichów
8. To, co dobre - 5 Buław
9. To, co było - Paź Monet
10. To, co jest - 6 Mieczy
11. To, co będzie - 4 Monet
12. Wynik - 4 Kielichów


Ola, powiem ci szczerze, że takich kart się nie spodziewałam. Niezłą mi łamigłówkę tym swoim życiem uczuciowym zadałaś. Specjalnie wybrałam talię Crowleya, bo ona mi zawsze wyciąga jak najwięcej i zagląda bardzo głęboko w duszę. Ale czasem patrzę na rozkład i mówię do siebie - cholera, coś mi tu nie gra. I to właśnie po twojej stronie pojawiły mi się dwuznaczne karty.

Koło Fortuny opisuje nam związek, jaki ten związek jest, jego słabe i mocne strony. Jak najbardziej Koło Fortuny może pokazywać na związek karmiczny, że dwie dusze się już wcześniej gdzieś spotkały. Ale jeżeli ty i on to Karma lub nazwijmy to też przeznaczeniem - to z kart wynika, że niewiele robicie, aby ten związek naprawić, lub naprawić te błędy z prze przeszłości.
Jak dla mnie Olcia, gdzieś tam spoczęliście na laurach. W sumie nie jest źle, tego nie mogę powiedzieć, tylko może już nie iskrzy jak dawniej. Też nie wiem kochana, czego ode mnie oczekujesz, czy mam szukać błędów, dać jakąś wskazówkę...? napisze może po prostu, co widzę w kartach i może nawet abstrahując od tej całej Karmy.
Koło Fortuny - moje ulubione przeznaczenie. Dar od Losu, wpływ siły wyższej. Ale też nic nie trwa wiecznie. I choć nie widzę w kartach jeszcze rozstania, to nie mogę ci dać gwarancji, że będziecie ze sobą na zawsze. I tutaj się zgodzę, że cos lub ktoś ma bardziej wpływ na wasz związek niż wy sami i że w waszym przypadku już wszystko zostało zaplanowane z góry. Nie wiem, czy wy wiecie więcej niż ja, i stąd karty u dołu pokazują taka trochę rezygnacje.

Ty, twoja osobowość i wpływ na związek - 5 Monet. Bardzo mnie zaskoczyła ta karta w tym miejscu. Co to Olu oznacza? Że to ty wątpisz, czy wam się uda... Borykasz się z jakąś stratą, nie przerobiłaś jeszcze jakiś emocji z przeszłości, czy tak strasznie się boisz, że go stracisz. U was góra kart jest strasznie zachwiana. U niego w uczuciach pojawia się karta Sprawiedliwości - pisałam dużo o tej karcie. To też karta pokazująca na związki karmiczne. On szuka równowagi, wyczuwa, że coś jest nie tak. Nie wiem tutaj, która ze stron jest dawcą, a która biorcą. On do ciebie w uczuciach ma Gwiazdę. Tak jakby on ładował w waszą relację całą energię, a tobie ciągle było czegoś mało. On w tej Gwieździe daje i daje, bo ma dużo do zaoferowania, ale te pokłady miłości i energii też się kiedyś wyczerpią. Może on to widzi, stąd u niego karta Sprawiedliwości.
Ty w uczuciach masz 3 Kielichów - zapytam, czy jest inna osoba w twoim życiu. Czy dlatego pojawiasz się w 5 Monet? Czy może po prostu brak ci takiej małej odskoczni od życia codziennego?
Wyczuwasz przy nim inną kobietę i dlatego czujesz się zagrożona? Ta szala u ciebie strasznie się przechyla i ciągnie mnie w dół. Cos tutaj musi być zachwiane, coś tutaj musi być nie tak.

Jeśli mówimy o związku karmicznym, wypadałoby zapytać, w jakim celu się spotkaliście. Cel jest piękny, bo macie 9 Kielichów. A więc dążenie do szczęścia, a może inaczej - cieszenie się tym szczęściem, sobą, wspólnym byciem razem. Może wcześniej nie dostrzegaliście lub nie docenialiście tego, co było wam dane. Może we wcześniejszym życiu wasz związek był wystawiony na ciężką próbę, może żyliście w biedzie, więc teraz jest wam dane inne życie. Może stąd u ciebie ta 5 Monet, ten ciągły wewnętrzny niepokój.

Co jest złe w waszym związku, co należałoby ewentualnie zmienić to Paź Kielichów. Olu, czy nie kręci się koło ciebie jakiś młodszy mężczyzna? Bo powoli zaczynam nabierać podejrzliwości. Przy pytaniu o to, co było, mam znowu jakąś młodszą osobę. Nazywasz Pana X partnerem, więc nie mężem. Może to dzieci twoje, jego, wspólne gdzieś stoją pomiędzy wami. Może brak wam ciepła i czułości... oh jak ja nie lubię, kiedy przy ważnych pytaniach pojawiają się takie płoteczki jak Pazie. I jak tu interpretować!!!

Dla odmiany, żeby było zabawniej, tym co jest dobre w waszym związku jest 5 Buław. Chyba obydwoje macie dość gorące temperamenty i czasem porządna kłótnia i oczyszczenie atmosfery dobrze wam robi. Może w jakiś sposób rywalizujecie ze sobą, jest między wami współzawodnictwo, konkurencja. Może pracujecie razem lub macie jakiś wspólny biznes. To by mi tłumaczyło Pazia Monet.

Paź Monet - to co było. Teraz przychodzi mi do głowy, że może was dzielić różnica wieku. Stąd te liczne Pazie.
To, co jest - 6 Mieczy. Potrzebne jest oczyszczenie, odcięcie się, nowy początek. 6 Mieczy to stan, kiedy nasza dusza się wyzwala. Ola, mnie tu gdzieś pachnie chyba jakimś romansem, czymś zatajonym, co wychodzi teraz na jaw.
Mogę ci napisać, że po tych rozterkach, co są teraz, sytuacja się uspokoi. Bo na końcu masz dwie 4 i to te bardziej flegmatyczne i monotonne. Nie mam pojęcia, czy rozprawicie się z tym problemem, czy będziecie go obchodzić jak jajko. Ale po tym czasie takich trochę niepokojów, powrócicie do normalności.

Olu, nie to żebym nie wierzyła w Karmę i Przeznaczenie. Wręcz przeciwnie. Ale musze zapytać, skąd wzięło się u ciebie to przeświadczenie?

Komentarze

  1. Och Moni, ja juz wczoraj przeczytałam twoja interpretacje ale nie odpisałam zaraz bo chciałam to sobie jeszcze kilka razy przeczytac, pytasz czy zajmuje sie kartami,tak bardzo mnie pasjonuje tarot ale nie wróżę sobie bo nie mam nawet talii tarota jedynie teoria, a skąd wiem że jesteśmy zwiazkiem karmicznym? Otóż, znana tarocistka jedyny i pierwszy raz kilka lat temu wróżyła mi na mój zwiazek i dowiedziałam się, że jesteśmy karmiczni, co więcej w poprzednim wcieleniu ten partner z którym jestem zostawił mnie dla innej kobiety. Nie wiem czy wierzyc w to czy nie, ale jedno jest pewne jest ciężko, i właściwie od początku naszej znajomosci rozstania i powroty. Jakieś 4 m-ce temu partner zaproponował mi abysmy zamieszkali razem / dzieli nas znaczna odległosc/ że on juz nie chce tak, że cierpi a ja spanikowałam, mam za sobą bardzo małżeństwo to był b.toksyczny związek, przemoc psych. i fiz. więc wiele przeszłam w swoim zyciu, i myslę że gdzieś tam w moim sercu jest ten "malutki" strach, a przeciez kocham go, tylko że teraz on sie wycofał, poczuł się odrzucony i nie wiem co bedzie dalej z nami :-( Czy ta 5 monet to nie jest czasami mój strach że go tracę? Bo dla mnie to karta zubożenia, takiego emocjonalnego, brakuje mi go, bardzo, i nie wiem co mam teraz robic. Jeśli chodzi o romans to z mojej strony nic takiego nie istnieje, może to moje obawy że partner bedzie szukał miejsca przy innej kobiecie.
    Moniczo co mam zrobic, nie chce go stracic, czy mam szanse na powrót ?
    W kartach wyszło też duzo tych pazi, może jakies młode osoby mają na niego wpływ...nie wiem jak to wytłumaczyc, on jest po rozwodzie kilka dobrych lat, ma córkę ale juz mężatke więc nie wiem.
    Acha jesli chodzi o różnice wieku to jest tylko 2 lata różnicy / on jest starszy/.

    Jak znajdziesz Monisiu chwilke to proszę cię doradz mi, a może tarot da mi jakąś wskazówke ?

    ściskam mocno
    Oleńka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Oluniu, na razie nie będę dalej gdybać, czy jesteście lub czy nie jesteście związkiem karmicznym. W moim rozkładzie pojawiło się za mało kart z Wielkich Arkanów, które by rzeczywiście wnosiły jakieś większe obciążenia. Coś w tym jednak musi być, może to pokazują karty po twojej stronie - bo 3 Kielichów świadczy o romansie. Tak jakbyś mu tego romansu (5 Monet) z poprzedniego życia nie zapomniała i gdzieś w podświadomości dalej była ta obawa.
    Że u was są ciągle rozstania i powroty też mówi Koło Fortuny. Raz jest dobrze, a raz znowu źle. Dlatego też ci napisałam, że niestety nie mogę ci zagwarantować, że będziecie ze sobą w przyszłości.

    Teraz wiem, że Paź Kielichów wskazuje, że brak wam bliskości, kontaktu ze sobą, on jest tą tęsknotą.
    Paź Monet może tutaj znaczyć nowe początki po rozstaniach, układanie wszystkiego na nowo. Nie potrafię tej kartu uplacować w moim rozkładzie. Może któreś z was w ostatnim czasie było bardziej zajęte pracą, jakimiś kursami, szkoleniami i to miało wpływ na wasz związek. Albo ten Paź Monet pokazuje na związek weekendowy, tak jak studenci wyjeżdżają na weekendy do rodzinnego domu.
    On chce się zaangażować, bo to mi pokazuje karta Sprawiedliwości.
    6 Mieczy - to, to obecne oddalenie. Tak jak napisałam Olu, nie powinniście się teraz rozstać, bo tego nie ma teraz w kartach. Tylko, że zostawicie sprawy takimi jakie są.
    Muszę jeszcze raz popatrzeć w karty. Ale wydaje mi się, że w danym momencie partnerowi na tobie zależy, tylko jakoś nie potrafi tez bardziej przejąć inicjatywy i jest odrobinę osowiały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleńko, wracam z interpretacją. Jeszcze raz rozłożyłam karty, ale nie wniosły one nic nowego.
    1. Przeszłość - 8 Buław
    2. Źródło problemu - 3 Buław
    3. Teraźniejszość, najbliższa przyszłość - 7 Monet
    4. Rada - 7 Buław
    5. To, co być musi - Rycerz Kielichów
    6. Wynik - 10 Monet

    Oleńko, co karty pokazują. W przeszłości mogły sprawy po prostu toczyć się za szybko. 8 Buław wskazuje również na kontakt listowny, telefoniczny, itp. Czyli też, że żyliście oddzielnie. Ale to wszystko już wiemy.
    Popatrz, problemem jest tutaj 3 Buław. A więc zwłoka, odwlekanie czegoś, strach przed zrobieniem ostatecznego kroku.
    Co przyniesie najbliższa przyszłość - wydaje mi się, że powrócicie do siebie. Że gdzieś te czekanie i odwlekanie się opłaci. Już we wcześniejszym rozkładzie była 4 Monet, więc wydaje mi się, że powrócicie do tych planów wspólnego zamieszkania.
    Jako rada 7 Buław. To może wskazówka, żeby przestać samemu walić sobie kłody pod nogi, samemu sobie nakładać nowych problemów.
    To, co ma być to Rycerz Kielichów - dla mnie to wyraźna wskazówka na mężczyznę w twoim życiu.
    Podsumowanie 10 Monet - Ola daj wam szansę. Los wam sprzyja.
    Jakby się coś zmieniło między wami, to napisz. A ja życzę wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada