Danusia - sytuacja zawodowa i uczuciowa na rok 2015

Ten wpis dla Danusi na początku umieściłam w Saloniku wróżbiarskim. Ale po jej weryfikacji, postanowiłam przenieść moją interpretację na stronę główną. Na samym dole znajdziecie komentarz Danusi. Miłego czytania. A Tobie Danusiu dziękuję jeszcze raz za odniesienie się do moich kart.

Dzień dobry Danusiu. Karty dla Ciebie rozkładałam razem z kartami dla Hani i omyłkowo zapytałam u Ciebie również o finanse. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz, bo z tego co pokazały mi karty, czeka cię parę zmian w pracy. Ale powinny być to zmiany pozytywne.


1. Przeszłość - Qrólowa Kielichów
2. Źródło problemu - 5 Mieczy

3. To, co jest teraz - Cesarz
4. Rada - Paź Monet
5. To, co być musi - 4 Mieczy
6. Podsumowanie/ wynik - 6 Mieczy





I potem zapytałam konkretnie:

Praca/ finanse do końca 2015 roku - Cesarzowa - 8 Monet - Świat
Uczucia/ życie emocjonalne - Rycerz Kielichów - Qrólowa Kielichów i Cesarz


Jak sama widzisz, sporo kart powtórzyło się w obu rozkładach. Qrólowa Kielichów i Cesarzowa pokazują, że jesteś osobą niezwykle ciepłą, troskliwą, rodzinną, ale również wrażliwą i subtelną. Szłaś dotąd przez życie, bardziej troszcząc się o innych niż o siebie. Ale niestety w świecie bywa tak, że to dobro, które my dajemy innym, nie zawsze wraca do nas z powrotem. Ludzie są bardzo bardzo różni. 5 Mieczy pokazuje, że w przeszłości ktoś mógł bardzo zawieść twoje zaufanie, wykorzystać ciebie w jakiś sposób. Może chodzić tutaj o mężczyznę, ale również ogólnie o przyjaciół lub stosunki międzyludzkie. Ta 5 Mieczy tak krążyła nad twoją głową i może często czułaś, że nie masz już sił, aby iść do przodu. Zastanawiałaś się może, kiedy w końcu skończy się ta zła passa.
Obecnie w twoje życie wkroczył Cesarz. Karta ta powtórzy ci się również w uczuciach. Wydaje mi się, że obecnie jesteś na takim etapie życia, kiedy robisz taki pewien bilans. Analizujesz to, co było złe i oddzielasz od tego, co trzeba zabrać ze sobą w przyszłość. Bo czekają cię zmiany i to karty też pokazują. Cesarz pokazuje z jednej strony, że jesteśmy wobec siebie dosyć surowi, że stawiamy sobie sami bardzo wysoką poprzeczkę. Chcemy spełnić nie tylko oczekiwania innych wobec nas samych, ale również nasze własne ambicje. Cesarz to również załatwianie różnych spraw urzędowych, to korzystna oferta pracy. To może być również awans lub możemy mieć uczucie, że jesteśmy obserwowani przez naszych przełożonych i że to może mieć dla nas jakiś ciąg dalszy w przyszłości. Cesarz to zbieranie zasług. Ale Cesarz również mówi nam, że brakuje ci oparcia, takiego solidnego, mądrego mężczyzny u twojego boku, na którego ramieniu mogłabyś się wesprzeć, jak ci ciężko. Jako radę masz Pazia Monet. A więc może warto zaryzykować i nie bać się zaczynać czegoś od początku.
Dwie końcowe karty w rozkładzie - a więc 4 Mieczy i 6 Mieczy mówią, że nadszedł czas, aby zamknąć ten etap w życiu. W 4 Mieczy musisz dojść do siebie. Odpocząć psychicznie i fizycznie. Odciąć się od tego, co sprawia ci smutek bądź ból. 6 Mieczy jest kartą wyzwolenia, a więc mogę powiedzieć, że uda ci się zostawić to wszystko za sobą, co tak ci ciąży.


Teraz popatrz na karty u dołu. Jeśli chodzi o pracę i finanse, to masz Cesarzową - 8 Monet i Świat. Karty z jednej strony mówią, że jako kobieta lubisz mieć ładne przedmioty, ciuchy, biżuterie i może z powodu paru kosztowniejszych wydatków, trzeba wziąć parę nadgodzin. Ale ogólnie karty niosą przesłanie, że twoja praca zostanie doceniona. Bo Cesarzowa to również kobieta sukcesu. A Świat jak najbardziej jest zapowiedzią nowej posady, awansu, nowej propozycji pracy.
Jeśli chodzi o uczucia, co zresztą interesowało ciebie najbardziej. Qrólowa Kielichów czyli ty, jest otoczona dwoma mężczyznami. Naturalnie mogą się pojawić jacyś dwaj mężczyźni w twoim życiu. Ale to będą dwa zupełnie odmienne typy ludzi. Ogień i woda. Ale co również mówią mi karty. Rycerz Kielichów pokazuje tutaj na twoje silne pragnienie miłości i uczucia bycia kochaną. W towarzystwie Qrólowej Kielichów to wszystko się jeszcze nasila. Marzysz o miłości romantycznej, takiej z filmów lub z reklam, gdzie wszystko jest takie cukierkowe. Słuchasz muzyki i w twojej głowie pojawiają się fantazję o cudownym mężczyźnie, który bierze ciebie w ramiona, taka sceneria jak z pięknego romansu. Qrólowa Kielichów bardzo silnie pokazuje, że pragniesz miłości, ale jako osoba bardzo wrażliwa, potrzebujesz przede wszystkim mężczyzny z krwi i kości. I ten Cesarz jest odpowiedzią na twoje potrzeby. Cesarz to facet, z którym życie idzie dalej, bo napisach happy end. Cesarz to nie jest pierwsza faza zakochania i motyle w brzuchu, Cesarz to związek, prawdziwy związek.
To co opisałam ci teraz, to mogą być konkretne wydarzenia i konkretne osoby, które napotkasz na swojej drodze. Ale też, jak już napisałam, twoja podświadomość, twoje uczucia.

Pozdrawiam gorąco
Monika


 

Komentarze

  1. Dzień dobry Moniko.
    Dziękuję Ci za rozkład.
    Sytuację zawodową mogę zweryfikować od razu. W pracy mam dobrą pozycję i w najbliższych dniach czeka mnie awans i podwyżka. Chociaż nie powiem myślę o jej zmianie (jest jeden powód dla którego powinnam ja zmienić). Ale co będzie czas pokaże, zwłaszcza, że obecna daje mi poczucie stabilizacji i bezpieczeństwa finansowego.
    Zmiany w moim życiu (a właściwie można powiedzieć, że większe i mniejsze porządki - na których różnie wychodzę) zaczęły się już w zeszłym roku i gdzieś tam podskórnie czuje, że to jeszcze nie koniec.
    Nie lubię komedii romantycznych , a w bajki nie wierzę więc i w cukierkową miłość też nie. Przynajmniej tak mi się wydaje, ale… takiego Cesarza potrzebuję. Dlatego mam jednak nadzieję, że jest on konkretną osobą, a nie tylko wytworem mojej wyobraźni. I gdybyś miała obstawiać to byłoby 80% do 20%.
    5 mieczy nie będą komentować jest faktem, zresztą tak samo jak 4 mieczy.
    Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję i pozdrawiam Danusia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Moniko.

    Cieszę się, że „wróciłaś”. Gratuluję sukcesów zawodowych.

    A teraz spróbuję zweryfikować zeszłoroczny rozkład. Być może jesteś ciekawa jak się toczą losy ludzi, którym stawiasz karty.

    Na pracę miałam Cesarzową – 8 denarów – Świat

    W zeszłym roku w pracy czułam, że jestem na fali wznoszącej z pewną wy robioną pozycją. Był to okres i nadal zresztą nadal jest wytężonej pracy. A potem przyszły zmiany i tu mam zagwozdkę. Zmiany były znaczące. Takie, jakich nigdy bym się nie spodziewała, tylko niestety w moim odczuciu na gorsze (bo i nawet śmierć w nich była). W związku z tym, aby nie tracić nadziei i wierzyć w lepsze jutro ciągle czekam na „Świat”, powtarzając sobie, że tarot to nie kalendarz.

    Z interpretacją kart na uczucia jest trudniej.

    Rycerz Pucharów – Królowa Pucharów - Cesarz

    Jedyna rzecz jak się wydarzyła to powrót w bezsensowną relację z Panem X z której nie umiem się wyplatać. Relacja bez teraźniejszości i bez przyszłości. Zepsuta przyjaźń, a może nigdy nią nie była? Szkoda, że czasami nie możemy cofnąć czasu. Traktuję Go więc jak Rycerza Pucharów i czekam na Cesarza.
    I interpretacja druga, że karty pokazały tylko moje pragnienie miłości (jak sama pisałaś). A czy zostanie zaspokojone? Na razie nic na to nie wskazuje.

    Do ogólnego rozkładu nie będę się odnosiła, bo na razie nie potrafię. Może kiedyś.

    Pozdrawiam Cię ciepło i życzę szczęścia. Danusia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada