Ania z Zielonego Wzgórza

Droga Aniu, twoją historię przedstawię za pomocą kart, które wypadły z talii podczas tasowania.

As Monet - Paź Monet - Król Monet oraz 2 Buław

Wypadły praktycznie same karty z rodziny Denarów.
A o to z czym zwróciłaś się do mnie. Pytasz, czy ty i twój partner wrócicie jeszcze do wspólnych planów na przyszłość, tj. wspólne zamieszkanie. Czujesz się odsunięta na drugi plan z powodu jego pracy.

Mamy pięknie pokazana pracę. As Monet i Król Monet są kartami twojego partnera. On pnie się po drabinach kariery, chce dobrze zarabiać i strona materialna odgrywa dla niego dość dużą rolę. Ale on przy tym jest odpowiedzialnym człowiekiem, który ma jasno wytyczone cele, do których systematycznie dąży.
A ty? Bardzo trafnie określiłaś siebie pseudonimem Ani z Zielonego Wzgórza. Dla Ciebie praca ma również duże znaczenie, ale tobie ma dawać ona radość, sprawiać satysfakcję. Paź Monet może pokazywać, że wobec twojego chłopaka ty zajmujesz niższą pozycję w hierarchii zawodowej. Lub tez dopiero rozpoczęłaś nową pracę. Możesz się jeszcze uczyć, bądź douczać. A dwójeczka Buław pięknie pokazała tutaj, że czujesz się odsunięta na bok.

A teraz przechodzimy do rozkładu.



1. Wspólna karta - Rycerz Mieczy
- Przeszkody - Kochankowie
- Rada - 5 Buław
2. Teraźniejszość - 6 Kielichów/ Paź Buław/ 8 Mieczy
3. Przyszłość - Kapłanka/ Qrólowa Buław/ 8 Buław
4. Wspólne zamieszkanie - 8 Monet/ 6 Buław/ Cesarz

Droga Aniu, po pierwsze z rozkładu wynikałoby, że sytuacje bądź problemy, które będę opisywać, będą dotyczyły raczej najbliższych wydarzeń. Ten wasz związek znajduje się obecnie na dość ostrym zakręcie. I teraz trzeba ten zakręt wymanewrować.

Zapytałaś o teraźniejszość i przyszłość związku. Dlatego też nie pytałam o przeszłość.
Napisałaś, że główny problem waszej relacji stanowi praca twojego partnera. Z kart, które widzę, wydaje mi się niestety, że to nie tylko praca.

Sporo kłócicie się w ostatnim czasie. I to dosyć intensywnie. Mamy Rycerza Mieczy i 5 Buław. I ta druga jest to zarazem karta wskazówki. 5 Buław radzi wam, aby zakończyć tę walkę. Powiedz mi Aniu, czy ty nie jesteś zazdrosna też o jakąś inną kobietę/ dziewczynę? Rycerz Mieczy i karta Kochanków pokazują często na zazdrość. Karta Kochanków to wybór, to rozterki, to dwie drogi i dwie możliwości. I teraz czy chodzi tutaj o podjęcie decyzji w sprawie przyszłości związki, dokąd właściwie dąży ta wasza relacja. Czy gdzieś pojawiła się jakaś osoba trzecia. 5 Buław oznacza również zmagania, zawody, konkurencję! Uważaj na tego Rycerza Mieczy. Aby w złości nie powiedzieć parę słów za dużo. A poza tym, wieczne kłótnie i pretensje też nie wpływają najlepiej na atmosferę między wami. Po jakimś czasie czujemy się jedynie zmęczeni i zrezygnowani.

Obecnie czujemy, że mamy związane ręce. Jakieś sprawy z przeszłości wypływają na światło dzienne i kłują nas w oczy. To my sami wywlekamy wiele zapomnianych spraw, wypominamy jakieś dawne urazy. Może dowiesz się o czymś niebawem, co sprawi, że poczujesz się niepewnie w związku.

Jeśli chodzi o temat wspólnego zamieszkania - to po kartach widać, że twój chłopak rzeczywiście poza pracą niewiele dostrzega. Bo wyszła nam tutaj 8 Monet. Ale on może po prostu chce zapracować na waszą przyszłość. On chce czegoś stałego, a nie wynajmować byle jakie mieszkanie i zarabiać dla innej osoby. On jest osobą bardzo dumną, ma swoje zasady. O czym też mówi 6 Buław. Jest również perfekcjonistą. Lubi jak wszystko toczy się po jego myśli. Karta Cesarza jako karta końcowa jak najbardziej może mówić o wspólnym zamieszkaniu w przyszłości. Ale sumując wszystkie górne karty bym powiedziała, że ta decyzja będzie bardziej uzależniona od twojego chłopaka. To on musi uznać, że już jest w stanie ponieść odpowiedzialność za was dwoje i zapewnić tobie bezpieczną przyszłość. Bo nie chodzi tutaj o niedojrzałość emocjonalną. Jemu pieniądze dają poczucie bezpieczeństwa, a praca podnosi jego wartość i samoocenę. Dla niego w danym momencie to za mało, aby móc wieść z tobą bezpieczne i spokojne życie.

Karty przyszłości zostawiłam na koniec. Bo tutaj niestety po raz kolejny pokazuje mi się jakaś osoba trzecia. Kapłanka mówi, żebyś zaufała swojej intuicji. A 8 Buław wskazuje na jakąś wiadomość lub, że pewne sprawy nabiorą tempa.

Niestety na dzień dzisiejszy karty nie pokazały mi właściwie nic więcej, niż to, co sama napisałaś. Ja widzę zakręt, ale Tarot nie chciał mi pokazać, co jest za tym zakrętem.

Pozdrawiam:)




 

Komentarze

  1. Bardzo dziekuje Moni za wróżbę, zapytałaś czy jestem zazdrosna o partnera, jesli napiszę że nie, to skłamie, ale nie jest to chorobliwa zazdrosc myslę że to taka zdrowa zazdrosc chociaz teraz mnie zmartwiłas, bo w kartach wyszła tobie Q.Buław...zdradza mnie?? :-((
    Wszystko co napisałas o jego spr.zawodowych to prawda...ja dopiero podjęłam prace a partner pracuje na b.odpowiedzialnym stanowisku..wiec zgadza się.
    Mam nadzieje, ze nasze wspolne plany NIC nie zakłoci i NIKT...!!

    pozdrawiam gorąco :-)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam taką nadzieję i tego Ci również życzę! A Qrólowa Buław może być również sygnałem dla ciebie, żebyś była bardziej przebojowa, może stanowcza. Jasno wyznaczała granice. Zamiast marudzenia, po prostu działała. Może jak pokażesz facetowi, że masz jaja, zobaczy Ciebie w zupełnie innym świetle. Staniesz się dla niego znowu partnerką, 100% kobietą, a nie bardziej psiapsiułką:)
    Nie spuszczaj więc z tonu i do boju Aneczko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada