Odkryjemy miłość nieznaną nanana nanana

Nie wiem dlaczego miła Kaju, jak zawsze robię rozkład dla ciebie, to same do głowy mi przychodzą słowa piosenek. Jesteś uzdolniona wokalnie, czy co? :D

Ciebie załatwię krótko:)


 
Wybrałam dla Ciebie talię Primavera, bo ona taka pełna miłości jest:)
 
1. Kaja - obecna sytuacja uczuciowa - 6 Mieczy
2. To przed tobą - 8 Monet
3. To za tobą - 3 Kielichów
4. Stara miłość - 7 Mieczy (10 Buław - Mag)
5. Nowa miłość - Głupiec (Giermek Kielichów - Śmierć)

 
Gdzie się wybierasz moja droga? Uczuciowo odbiłaś się od brzegu i jesteś gotowa na podbój nowego, nieznanego lądu. Bardzo dobra decyzja. W tym przypadku Tarot nie ma nic przeciwko paleniu za sobą mostów. Zamknęłaś tamtą znajomość i to było słuszne. Nie szykujesz się przypadkiem gdzieś do jakiegoś wyjazdu? Pisałaś, że nowy obiekt uczuć, mieszka gdzieś hen hen daleko. Bym rzekła nawet zagranica... a jak nie, to gdzieś w Pomorskiem:) No ale mogę się też mylić - geograficznie jestem nieco upośledzona;)
 
Praca ci się jakaś szykuje. Ja tu o miłości, a Tarot mi tutaj o pracy dla ciebie. Może będziesz musiała parę nadgodzin wziąć, aby nadrobić zaległości przed twoim wyjazdem. Choć ja ci tutaj powiem, że miła pani na karcie taki manuskrypt z jakby mapą trzyma... Gdzieś może jakiś zarobek za granicami naszego pięknego kraju?
 
To za tobą - 3 Kielichów. Na tej karcie są dwie osoby, a nie trzy. To potwierdza jedynie stare powiedzenie, że do tanga trzeba dwojga miła Kaju. Więc przestaniesz mieć w końcu wrażenie bycia zapasowym kołem w rowerze!!!
 
Chyba ten nasz mężczyzna po przejściach z przeszłością niejedno ma na sumieniu. Bo akurat tutaj ta siódemka Mieczy na wiarołomność tutaj wskazuje i może na jakąś lisiczkę nawet, o czym może nie wiedziałaś. To by nam tłumaczyło naszą 3 Kielichów. Po panu płakać nie będziemy, bo to cudak jedynie był, co nam niepotrzebnych balastów nakładał. Związek z nim był mozolny i uciążliwy. Więc pan czarować i mamić będzie teraz gdzie indziej.
 
Popatrzmy na relacje z nowym obiektem uczuć. Karty mamy świeżutkie, miłe. Mamy nowy początek razem z kartą Głupca. Relacja może na razie jest niezobowiązująca, ale rokuje dobre szanse na przyszłość. Karty pokazują żeby niczego nie przyspieszać, iść razem z wiatrem. A niech będzie, co ma być. Kaja i proszę, nie wpadaj w paranoję, jak po 2 tygodniach facet ci się nie zadeklaruje do małżeństwa.
Po drugie mamy kartę Giermka Kielichów. Popatrz, taki śliczny chłopczyk siedzi sobie na obrazku. Dość poważnie wygląda jak na giermka. Dlatego pierwsza wskazówka, traktuj znajomość swobodnie, bo choć może wydawać się niezobowiązująca, to może przerodzić się w coś poważnego. Giermek Kielichów to pozytywny prezent od losu. To szansa poznania nowej, sympatycznej osoby. To szansa na nową miłość.
Kaju - patrząc na karty jednak nasuwa mi się jedna myśl. Napisałaś, że pan jest czuły, serdeczny, wrażliwy. Tak i to wszystko potwierdzałaby karta Giermka Kielichów. Ale przy tym nowym mężczyźnie, masz takie dwie bardzo świeżutkie karty. Jako takie małe ale - czy owy pan przypadkiem nie zawyża swojego wieku. I może też być tak, że on na początku będzie traktował znajomość niezobowiązująco.
Rozkład zamyka ci karta Śmierci. Albo moja droga, z tym nowym facetem masz szansę zbudować zupełnie nową relację. Czysta karta. To, co było złe wcześniej, przy nim w ogóle nie będzie miało miejsca.
Lub - muszę napisać... Lub internetowa znajomość umrze śmiercią naturalną....
 
Trzymam kciuki. I polecam się na przyszłość:)
 

Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za spojrzenie w karty - jak zawsze ciekawe i z uwagą :)
    Tak mam zamiar się zachowywać: niczego nie przyspieszać, niech sobie dojrzewa. Póki co przyjmuję opcję, że mam szansę na zbudowanie zupełnie nowej relacji, dobrej, serdecznej, bezpiecznej.
    Pan nie mieszka za granicą, ale dużo za granicę wyjeżdża. Mieszka niedaleko Zalewu Zegrzyńskiego.
    Pozdrawia i będę informować o rozwoju sytuacji :)
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kaju:)
    Z każdego ziarenka może wyrosnąć silna roślina, a nawet wielkie i ogromne drzewo. Dlatego patrz z optymizmem w przyszłość:)
    Dziękuję za informację o lokalizacji Pana:) bardzo silnie czułam wodę:) a więc coś tam się zgadza! ja bym powiedziała, czekaj na zaproszenie od Pana - powinno nadejść do końca marca, zanim jeszcze puszczą lody:)
    Pozdrawiam gorąco i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Info: pan F. sie przestał odzywać, przedtem uprzedził, że będzie bardzo zapracowany i w pracy ma bardzo trudny okres, ale żeby aż tak?
    Więc może karta Śmierć wskazuje na faktyczny koniec znajomości? Żadnej propozycji spotkania się, mimo odległości, nie było, tzn. z początku tak - jak się pogoda wyklaruje, później okazało się, że trudny okres w pracy... Więc nie wiem i mam prośbę o spojrzenie w karty ponowne miła Moniko. Pozdrawiam serdecznie. Kaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Spojrzę w karty, zobaczymy co tam się wyklaruje... Ale po okresie świątecznym... teraz moje karty mają Wielkanocną przerwę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miła Moniko, w pana F. już zwątpiłam, najwyraźniej stracił zainteresowanie mną - z początku bardzo intensywne...
    Jakbyś mogła popatrzeć, czy w ogóle czeka mnie miłość? Z odpowiednim dla mnie mężczyzną?
    Pozdrawiam. Kaja

    OdpowiedzUsuń
  6. Hallo Kaju, rzuciłam wczoraj okiem na karty.
    Najpierw zapytałam o twoja ostatnią znajomość z panem F.
    1. Wspólna karta - Moc
    2. Dlaczego zamilkł - 9 Mieczy
    3. Dalszy los znajomości - 3 Monet

    Wiesz co, ja bym tak do końca jeszcze nie przekreślała tej znajomości. Nie zaprzątaj sobie tym zbytnio głowy wzdychając do pana. Ale całkiem możliwe, że ten kontakt może się odnowić.
    Waszą wspólną kartą jest Moc, a więc odwaga. Może właśnie to go spłoszyło, może bał się zaangażować, ponownie wpuścić kobietę do swojego życia. To byłoby całkiem racjonalne, bo na powód jego milczenia wyszła 9 Mieczy. A więc strach, czarne myśli w naszej głowie.
    Na końcu stoi 3 Monet - dlatego to może mówić, że ta znajomość będzie miała ciąg dalszy. Ale 3 monet to również praca, zajmowanie się rzeczami istotnymi dla nas, mówienie do kogoś. Tak jakbyście się od siebie odwracali i rozmawiali z innymi osobami.
    Więc pana F. odłóż na razie na półkę, zobaczymy, czy się odezwie ponownie.
    Teraz zerknęłam na mój rozkład u góry. W sumie jakoś wykrakałam koniec...
    Ale teraz jak patrzę na tę kartę Mocy, to mi się kojarzy z seksualnością. Może na początku znajomości intrygowałaś go jako kobieta, a potem się spłoszył. U góry zaintrygowała mnie karta Pazia Kielichów. Pisałam ci, że facet może być trochę niedojrzały. To by się potwierdzało, bo gdzie taki niedojrzały chłoptaś do kobiety w karcie Mocy.

    Ale dalej Kaju, co by cię interesowało. Karty na miłość.
    Zapytałam ogólnie co wydarzy się w twoim życiu uczuciowym do roku czasu.

    Król Kielichów - Paź Mieczy i 3 Kielichów

    Na horyzoncie masz nie jednego mężczyznę, ale dwóch. Bo na to wskazuje również 3 Kielichów. Drugiego mężczyznę symbolizuje ten Paź Mieczy. Może on pokazywać na jakiegoś mężczyznę poznanego drogą internetową, lub Kaju tutaj moja intuicja mi podpowiada, że może to być ktoś z twojej przeszłości, kto szuka z tobą kontaktu, kto pojawia się i znika i nie daje o sobie zapomnieć. Pojawia się, namiesza i znowu odchodzi. To ten facet nr.2.
    Ten pierwszy mężczyzna to nasz Król Kielichów. Nie wiem dlaczego, ale tak silna babka jak ty, przyciąga takich trochę słabeuszy, takich facetów ciepłe kluchy. Bo Król Kielichów może być czuły, troskliwy i romantyczny, ale on gdzieś się tam potem rozłazi, jemu brak charakteru. To facet mówiący tak kochanie, przytakujący ci na każdym kroku, noszący za tobą torby z zakupami, a potajemnie obraca się za każdą spódniczką. To takie tylko skojarzenia, sama wiesz, jak ja piszę:)
    Co do twojego Króla Kielichów, to może być pan w twoim wieku bądź starszy o parę lat. Na pewno zauroczy cię swoją subtelnością, spokojem, ciepłem. Może być rozwodnikiem albo wdowcem, bo wydaje mi się, że już dłuższy czas jest sam i wygodnie mu się żyje samemu. A więc też niechętnie będzie chciał rezygnować z tych wygód i przyzwyczajeń.
    To może być pan poznany przez internet, ale także gdzieś podczas podróży, urlopu, pobytu w sanatorium. Ciągle gdzieś przy tobie wyczuwam jakiś wyjazd.
    3 Kielichów pokazuje na 3, czyli 3 osoby. Ale ona tez mówi, że raczej zaczniesz bardziej beztrosko podchodzić do uczuć, bawić się, korzystać z uroków życia.
    To tyle wycisnęłam z moich kart:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję, wycisnęłaś naprawdę dużo :) Jakiś wyjazd do sanatorium faktycznie mi się szykuje :) Nie myślę o sobie w kategoriach silna kobieta, ale może faktycznie tak jestem postrzegana? Bo w końcu radze sobie... A ja chciałabym Króla, ale denarowego, kijów tez może być oraz Cesarz ;) A tu kielichowy... Chciałabym aby to w końcu o mnie się ktoś zatroszczył :)
    Bardzo dziękuję za karty, za poświęcony mi czas. Pozdrawiam serdecznie. Kaja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada