Erotyk prosty dla Pati

Tak długo nie pisałam. Jak ja tęskniłam za Wami i za moim małym tarotowym światem. Dzisiaj po krótkiej przerwie znowu wzięłam do ręki moje karty. Oj chyba położę je obok poduszki i będę z nimi spała... :)

Rozkład miał być już w zeszłą środę. A tu się przyszły wtorek zrobił. Nie, nie pomyliły mi się dni... To dzień i noc zdają się u mnie być za krótkie.
Ale rozkład jest moja Pati Droga. Może się coś zmieniło, może coś odmieniło. Ja piszę, a Ty śmiało weryfikuj karty, jak będziesz miała oczywiście ochotę.

Rozkład robiłam Tobie talią Primavera. To moja pierwsza talia kart Tarota. Jest bardzo zmysłowa i uwodzicielska. Może też dlatego rozkład się taki ułożył, a nie inny.



Karty z przełożenia: 9 Mieczy - Sąd - 8 Mieczy

1. Pan T. i jego obecna sytuacja uczuciowa - Cesarz
2. Jego uczucia do Pati - Sąd Ostateczny
3. Co o niej myśli - Kochankowie
4. Jego plany i zamiary wobec Pati - 4 Buław
5. Jego chęć do kontynuowania znajomości - 6 Buław
6. Tak będzie z jego odezwaniem się - 9 Monet
7. Co wydarzy się pomiędzy wami do 3 m-cy - Koło Fortuny - 5 Kielichów - Mag

Karty z przełożenia za optymistyczne nie były. Tutaj koszmary nocne, niepokój, lęk i obawy. Strach ma wielkie oczy. W ciemności wszystko wygląda inaczej. Cienie na ścianie, hałasy nocne. Relacja z Panem T. budzi niepokój, spędza sen z powiek. Co zrobić, zapomnieć, zaufać, a jak znowu zrani. Sąd tutaj przychodzi z lampką i rozświetla nocy mrok. Może dojdzie do rozmowy, której potrzebujesz, może nadchodzące wydarzenia pozwolą ci zobaczyć tą relacje z innej perspektywy. Sąd otworzy pewne drzwi, rozjątrzy stare rany. Zechcesz zostać ze swymi przemyśleniami całkiem sama. Tak też jest czasem dobrze. Zastanów się, przemyśl, a potem idź na przód.

Pan T. to teraz strasznie obrósł w piórka i chyba mu się świetnie powodzi. Pan T. zna swoją wartość, jest pewny siebie i to on wybiera sobie kolejną kandydatkę do flirtu, zabawy. Ja bym powiedziała, że Pan T. podoba się kobietom, potrafi uwodzić, ma ten swój niewątpliwy urok osobisty i wie jak go wykorzystać. Ale też może być tak, że Cesarz pokazuje, że Pan T. jest w związku i to zalegalizowanym.
I znowu Sąd Ostateczny. I co w tej karcie Sądu, zejdą się wasze drogi, czy rozejdą. Dojdzie do pojednania? W tym Sądzie Ostatecznym on dojdzie do ładu i składu ze swoimi uczuciami do ciebie. Może będzie nawet potrafił wyartykułować parę konkretnych zdań, jakie są bądź były jego zamiary wobec ciebie.
Co o tobie myśli - oj myśli myśli, a myśli ma kosmate. Może to ten Sąd jego zapały ostudzi... Poza wizualna wymową tej karty, wydaje mi się, że on się boi zobowiązań i deklaracji.
Na pewno chciałby aby wasza znajomość się rozwijała, może zaprosi ciebie na jakąś kolację lub na przyjęcie w gronie znajomych. Na pewno nie będzie chciał rezygnować ze znajomości z tobą. Świetnie z tobą spędzał czas i chętnie by do tego wrócił. Nie wiem, czy pisałaś mi, że pracujecie razem, ale on też może dbać o to, jak będą wyglądały wasze stosunki zawodowe.
Pan T. na wojennej ścieżce z tobą żyć nie chce, ale kontynuować znajomość będzie chciał na swoich warunkach. Może niejednokrotnie udawać obrażonego lub w arogancki sposób zachować się wobec ciebie. Pierwszy ręki nie wyciągnie, raczej będzie czekał na twój ruch, aby z tryumfalną miną stwierdzić - tak wiedziałem, że sama przyjdziesz. Naturalnie karta ma same pozytywne znaczenia w stylu, pojednanie po kłótniach itp. ale jakoś pojednania z woli obu stron mi ona nie pokazała. Sukces tak, tryumf - tak, ale zwycięzca zawsze jest jeden i o tym mówi ta karta.
Zgubiłam po drodze 9 Monet. On ceni sobie wolne życie bez zobowiązań. Odnawiając waszą relację on będzie się obawiał, że znowu wpadł w sidła związku. 9 Monet to jest karta singli. Jeśli więc on nawet zrobi krok ku tobie, to raczej z tego rozkładu wynika, że niezobowiązująco... poflirtować, poromansować, ale na coś więcej on nie jest w tym momencie gotowy.
A teraz dla odmiany odczytałam 3 ostatnie karty jako całość, a nie jako ciąg wydarzeń. Będzie mężczyzna w twoim życiu, może być ktoś z przeszłości. Już parę razy przez niego płakałaś. Los ponownie postawi go na twojej drodze. Uronisz przez niego jeszcze parę łez. Ten mężczyzna będzie miał na ciebie bardzo duży wpływ. To może być mężczyzna wpływowy, szarmancki, błyskotliwy o bardzo silnym charakterze. Jeśli zaprosi ciebie to swojego świata, nie zapominaj proszę, że jeśli się kogoś kocha wszystko dzieli się na pół.
Pozdrawiam serdecznie:)
 

Komentarze

  1. Witaj Moniu, dziękuję za Twój czas i rozkład.. Karty fajne, ale akurat trudno mi zweryfikować przynajmniej te które dotyczą myśli, uczuć czy zamiarów pana T, to wie tylko on..
    Co do tej 9 monet- kontaktujemy się zawodowo, ostatnio odzywa się do mnie głównie z tematami jego spraw finansowych, więc kontakt jest i kręci się wokół pieniędzy może stąd ta 9 monet?
    Przyszłość znajomości dość kiepska, przynajmniej miałam zamiar już nie płakać przez pana T w przyszłości a tu taka karta 5 pucharów... później Mag- fajna karta, ale ja w relacjach odbieram ją jako lawirowanie i pewnego rodzaju nieszczerość..
    Co będzie zobaczymy, mam lepsze i gorsze chwile, raz myślę sobie; już tego nie chcę, to koniec nie kocham go.... potem przychodzi gorszy dzień i tęsknie.. chyba trzeba przejść jakoś tą żałobę i odpuścić. Skoro coś nie było dobre dla nas, skoro nie dawało szczęścia a było tylko toksycznym, masochistycznym przywiązaniem to po prostu wypada odejść raz a dobrze. Kiedyś ktoś napisał coś mądrego; w byciu z kimś chodzi o to, aby było nam lepiej niż samemu.. a mi jest teraz będąc samej jest lepiej niż w związku a to na pewno świadczy o toksyczności tej relacji... i jeszcze żeby przestało boleć....byłoby cudownie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada