Zdrada

Zdradził..i co dalej? Kocham, ale nie wiem co dalej..czy tylko raz czy to dopiero początek takiego życia..
Nawet nie wiem co więcej napisać..co dalej z nami, naszą przyszłością..koniec? Czy ratowanie?


Od czego mam zacząć... Tarot mówi swoim własnym językiem, bardzo często za pomocą obrazów i symboli przedstawia naszą sytuację. Jeżeli ktoś pisze o zdradzie, oczekujesz kart takich jak 3 Miecze, Wieża, 5 Kielichów, 8 Kielichów, Księżyc... Jest kilka takich perełek ukazujących skok w bok w związku. Rozkładając karty poprzednim dziewczynom i paniom widziałam w nich ich nadzieje, lęki, ból i rozpacz, niepewność i walkę z samym sobą. Wyciągnęłam im karty niełatwe, ale one pomimo tego dalej próbują, nie poddają się.
Robiąc rozkład tobie - czasem mam to uczucie, że coś jest nie tak... Może byłam dziś poddenerwowana i nie mogłam właściwie skupić myśli, może dlatego Tarot nie chciał ze mną rozmawiać. A może to ty źle zinterpretowałaś wydarzenia, czy jesteś pewna, że partner zdradził?
Pomimo dziwnego uczucia przedstawię ten rozkład i postaram się go zinterpretować.

1. Wspólna karta - 8 Monet
2. Obecna sytuacja w związku - 10 Kielichów
3. Jego uczucia do ciebie - Wieża
4. Twoje uczucia do niego - 5 Buław
5. Czym jest dla niego wasza relacja - 6 Kielichów
6. Czym ona jest dla ciebie - 5 Kielichów
7. Zdrada/ dlaczego doszło do zdrady - 3 Buław
8. Jego zachowanie po zdradzie - 9 Buław
9. Jak zdrada wpłynęła na związek - Rycerz Monet
10. Jego palny i zamiary/ kolejny krok - Sprawiedliwość
11. Co powinnaś zrobić - Paź Monet
12. To jest złe w związku - Księżyc
13. To jest dobre w związku - 2 Mieczy
14. Dalsze losy relacji do końca roku 2014 - Gwiazda - Cesarz - Król Mieczy
15. Do końca lutego - Cesarzowa - 3 Mieczy - Diabeł
16. Czy ponownie zdradzi - Słońce (8 Buław - Głupiec).

8 Monet jest kartą pracy - także pracy nad związkiem, wkładem włożonym w budowanie wspólnej przyszłości. W pozycji odwróconej bym powiedziała, że oboje byliście tak zajęci pracą, że się rozminęliście.

Obecna sytuacja to 10 Kielichów - piękna karta przedstawiająca życie rodzinne, ukoronowanie naszych pragnień, mamy wszystko, czego można zapragnąć. Liczba 10 oznacza również kres wędrówki, doszliśmy do naszego celu. Wszystko, co chcieliśmy osiągnąć, osiągnęliśmy. Teraz możemy cieszyć się owocami naszej pracy i odetchnąć z ulgą. Czy ta karta pokazuje u ciebie, że w danym momencie twoje marzenia legły w gruzach. Harmonia i poczucie bezpieczeństwa w związku zostały zachwiane. Zapytałaś, czy to dopiero początek takiego życia, czy to już koniec. 10 Kielichów mówi, że wszystko to, co piękne już przeżyliście razem, teraz doszliście do pewnego kresu w waszym związku. I teraz co dalej, iść dalej tą drogą, zawrócić, czy rozpocząć wszystko od początku.

Uczucia twojego partnera do ciebie diametralnie się zmieniły - coś legło w gruzach, nagle, niespodziewanie, czy można to jeszcze odbudować...?
Ty jesteś na niego wściekła, przepełnia cię złość. Najchętniej wygarnęłabyś mu wszystko. A nawet wzięła jedną z tych 5 pałek i przyłożyła mu porządnie.

On niewątpliwie ceni to, co razem przeżyliście. Ale on patrzy wstecz, a nie przed siebie.
Zapytałam, czym jest dla ciebie ten związek, co dała ci ta relacja - i wyciągnęłam 5 Kielichów. Czy tak naprawdę byłaś z nim szczęśliwa? czy płaczesz dopiero teraz, czy płakałaś już wcześniej...?

Zdrada - dlaczego doszło do zdrady. Przez tą 3 Buław pojawiły się u mnie coraz większe wątpliwości - karta ta, może wskazywać, że do samej zdrady jeszcze nie doszło. Partner nosi się jednak z tym zamiarem. Jeżeli jednak masz twarde dowody na niewierność partnera - 3 Buław mówi ci, że on już od dawna chciał zdradzić. Jego niewierność nie pojawiła się z dnia na dzień. To trwało już jakiś czas. On dawał ci znaki, może ich nie widziałaś lub nie chciałaś ich widzieć.
9 Buław - on się na razie wycofa, będzie unikał konfrontacji, skuli ogon i będzie chciał przeczekać bezpiecznie burzę.

Zupełnie nie rozumiałam kart monetowych tutaj, które normalnie bym przyjęła za dość dobrą wróżbę. 8 Monet wspólna karta, tutaj Rycerz Monet, jako rada Paź Monet. Zastanawia mnie teraz, czy ty nie jesteś od niego zależna finansowo. Jak żartują moje przyjaciółki - wspólny kredyt wiąże bardziej niż przysięga małżeńska. Zdrada uderzy w Rycerza Monet jako solidny punkt waszego związku. Może się boisz, że jak on odejdzie, to stracisz grunt pod nogami. Twój partner dawał ci poczucie bezpieczeństwa, a bez niego twoja równowaga zostanie mocno zachwiana. Twój szlachetny rycerz na białym koniu okazuje się na raz zwykłym babiarzem.

On będzie szukał sprawiedliwości. Jesteście małżeństwem? Konfrontacja, próba wyjaśnienia, rekompensaty czy podjęcie kroków prawnych... ...
W waszym związku jest tajemnica, jest brak wzajemnego zaufania. Księżyc pokazał się w odpowiedzi na pytanie, co jest złe w waszej relacji. Czy Księżyc to właśnie ta zdrada, ten romans twojego partnera. A może to jeszcze coś innego, coś, co ukrywasz, lub ukrywa on. Dlatego i ja zapytam, co jest nie tak w waszym związku, co doprowadziło do zdrady. Zawsze są znaki, to tylko my nie chcemy ich widzieć i zmierzyć się z rzeczywistością.
2 Mieczy pokazuje na wahanie, na rozterki, niepewność i strach. To jest dobre? Jaki wyciągnąć z tego morał. Pytasz mnie, czy to koniec, czy początek. Ja mówię ci, posłuchaj głosu swojego serca. Nie mogę ci powiedzieć, czy masz z nim zostać, czy odejść. Czy Tarot da ci gwarancję, że on ciebie więcej nie zdradzi. Nie, ani ja, ani Tarot nie możemy dać ci tej pewności. Ty musisz wsłuchać się w siebie. To jest twoje życie, ja nie przeżyję go za ciebie. Jeśli chcesz dać partnerowi szansę, zrób to. Ja mogę ci tylko poradzić, żebyś zastanowiła się, co w twoim związku jest nie tak, że twój partner obudził się u boku innej kobiety.
Co wiesz o tamtej kobiecie? Czy mężczyzna o którego pytasz to twój chłopak, mąż, partner?

Nie jesteście więc małżeństwem, ale parą z dłuższym stażem i jak się domyślam również mieszkacie już razem.
Jak pokazuje 8 Monet podejmiecie próbę odbudowy związku, będziecie się starać na nowo przywrócić złamane zaufanie. Nie będzie łatwo. Rycerza Nonet może symbolizować też twój partner, może będzie się chciał zmienić, dorosnąć, przejąć w końcu odpowiedzialność. Ja lubię tę kartę choć wielokrotnie mówi ona o pewnej stagnacji, kiedy w nasze życie wkrada się rutyna i szara codzienność. Może przez zdradę partnera będziecie próbować ożywić waszą relację. Choć tutaj także została pokazana zachwiane zaufanie, trudno ci będzie ponownie zaufać twojemu partnerowi.

Wydarzenia w przyszłości pokazują na pierwszym miejscu Gwiazdę, a więc jest realna szansa na uratowanie związku. Twój partner będzie się starał, odkryjecie siebie na nowo, będziesz czuła, że znowu wchodzicie na właściwą ścieżkę. Potem jest Cesarz - twój chłopak stanie na wysokości zadania, będzie się dwoił i troił, aby ci udowodnić, że jest godzien bycia z tobą. Może pojawią się nawet jakieś poważniejsze deklaracje. I wszystko niby byłoby pięknie, cudownie i prosto, ale.. Ale no właśnie, życie składa się ze wzlotów i upadków. Tak samo jest w związku, raz jest dobrze, a raz gorzej. I tutaj na twojej drodze znowu stanie Król Mieczy, zimny, nieczuły, bezlitosny. Czyżby po kolejnej kłótni wykrzyczycie sobie parę prawd za dużo i twój partner pokaże to swoje złe oblicze.
Dalej mamy Cesarzową, będziesz cierpiała jeszcze dziewczyno. Nie ważne, czy tutaj Cesarzowa pokazuje ciebie i twój smutek, czy też jakaś inna kobieta spowoduje u ciebie łzy.
Zadałam pytanie, czy twój partner zdradzi ponownie - wyszło Słońce. Jedna z najlepszych kart w Tarocie. Mogłabym powiedzieć, że twój mężczyzna pozostanie ci wierny. Będą deklaracje o ślubie i o dziecku.
No właśnie - ciąża... tylko czyja...
Jeśli to Słońce tak pięknie świeci i wszystko zakończy się Happy Endem, to dlaczego Cesarzowa będzie nieszczęśliwa.

Zrobiłam ci dodatkowo wczoraj jeszcze jeden krótki rozkład:
1. Obecna sytuacja - As monet
Szansa, na ratowanie związku. Trzeba się zastanowić, co jest dla nas ważne, jakie mamy wartości.
2. Czy doszło do zdrady - 9 Monet - Ta karta jest również nazywana kartą prostytucji. A więc wszystko jasne.
3. Dlaczego - Księżyc (ponownie ta sama karta)
4. Czy zdradzi ponownie - 2 Buław - miej go na oku
5. Co powinnaś zrobić - Qrólowa Mieczy - ustal zasady, nie daj sobą manipulować
6. Przyszłość - Rycerz Mieczy - parę razy dojdzie pomiędzy wami do ostrzejszej konfrontacji, możesz dowiedzieć się paru rzeczy, które trochę tobą potrząsną.

To pokazały mi karty. Życie zweryfikuje naturalnie wróżbę. Na dzień dzisiejszy karty mówią, że dasz mu szansę, ale czy wasz związek przetrwa, to zależy od was. Pracujcie nad Księżycem w waszej relacji. Nie jesteście do końca ze sobą szczerzy. Czy chodzi o seks i popęd seksualny... Aby być razem musicie parę rzeczy na pewno zmienić. Ty nie chciałaś z nim sypiać, on żeby sobie ulżyć poszedł do prostytutki. Pytasz mnie, czy to początek, czy koniec waszego życia. Szukasz winy u siebie... Nie rób proszę tego!!! Jeżeli zależy wam na tym związku, to daj mu tą szansę, jeżeli w danym momencie dla ciebie jest tak łatwiej. Ale wam potrzebna jest rozmowa.
Wiele kobiet pyta - jeżeli partner raz zdradził, to czy znowu zdradzi. Jeden będzie tego okrutnie żałował, drugi zrobi to po raz kolejny.
Ja należę do kobiet, które nie wybaczają. Ale wiele bliskich mi osób wybaczyło i jakoś stara się z tym żyć. Czy są szczęśliwe - to pytanie pozostawię bez odpowiedzi.

Komentarze

  1. Witaj.. Co do tej zdrady to on przyznał się, ze pojechał do laski i zrobiła mu ... dobrze za kasę..niby, że sexu nie było.. ale dla mnie to jest zdrada i nie ma co dyskutować i wielkie upokorzenie.. Mówi, że żałuje i prosi o szansę.. trudno mi patrzeć mu w oczy choć pierwszy raz widziałam, że miał łzy w oczach..jak prosił o szansę.. owszem miał powód, ja nie chciałam z nim sypiać, a jak coś to bardzo mało i o to miał żal.. Nie jesteśmy małżeństwem, ale już dość długo ze sobą. Nie jestem w żaden sposób uzależniona od niego finansowo, a wręcz to ja czasem muszę mu pomóc jak ma gorszy okres w pracy. Ale z wypłaty zawsze oddaje. Co do tamtej laski to nawet jej nie zna, poprostu jak to powiedział wybrał najtańszą.. Mamy trudny rok i płakałam wiele razy i zachwiało się zaufanie, ale wcześniej mieliśmy do siebie zaufanie i były dobre chwile. Oboje mamy trudne charaktery.. teraz dałam mu tydzień, żeby się zastanowić czy dać mu szansę.. I pierwszy raz od bardzo dawna potrafił mnie w nocy przytulić< tylko jak już śpię, bo inaczej nie wolno mu się do mnie zbliżać, całować> jak zawsze tego chciałam i wtedy czuję od niego miłość.. i mówi, że zawsze uważał, że jestem tą jedyną, ale poprostu brakuje mu seksu..i to przez to wszystko.. a karty co mówią w pkt 14-16, bo ja nie potrafię interpretować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzupełnię rozkład wieczorem, obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze będę czekać..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedź. Dużo się zgadza, bo on od niedzieli jakiś inny jest..ja w niedziele nic nie mówiłam, a on siedział i mówił rozmawiaj ze mną, powiedz mi co Ci we mnie nie pasuje.. że żałuje, że boi się mnie stracić i zapewnia, że nie mógłby tego więcej zrobić, no ale .. tej pewności nie będę nigdy mieć... a może temu będę nieszczęśliwa, bo nigdy nie będę miała już do niego pełnego zaufania, że każde nie odbieranie tel, czy brak kontaktu będzie we mnie wzbudzał strach, że znowu to samo? Trudne to dla mnie.. jeszcze nie dawno nie wyobrażałam sobie z nim rozmawiać,ale zaczął pokazywać inną twarz od niedzieli właśnie się zaczął starać..inny jest.. Ale strach mam ogromny w sobie i do końca nie wiem czy dobrze robię i czy się nie wycofam.. chociaż nie ukrywam chciałabym, aby się wreszcie ułożyło miedzy nami, abyśmy zaczęli wreszcie żyć razem, a nie każdy osobno...co powoduje wiele konfliktów.. mieć wspólne cele, marzenia..
    Jestem Ci ogromnie wdzięczny za poświęcony mi czas, z całego serca dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafilam tu przypadkowo nie przypakiem ;) jak wiadomo nie istnieja przeciez ;) czy mozesz mi postawic Tarota jak kolezance wyzej?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów