Z dedykacją dla mojej mamy

Właśnie odbyłam długaśną rozmowę skype'ową z moją mamą. Ostatnio w naszym życiu sporo się dzieje. I niestety stres zaczyna się na nas odbijać. Niespokojne sny, niepokój. No właśnie od snów się zaczęło. Najpierw były żmije. Żmije jeszcze mogłam przeboleć. Ale ostatnio mojej mamie śniła się moja zmarła babcia. A sny z moją babcią zawsze stawiają mnie w pełnej gotowości. Babcia w naszych snach zawsze chce nam coś przekazać, czasem ostrzec, czasem jej wizyty w snach odkrywają jakąś tajemnicę. Jedno jest pewne - nadchodzą zmiany. Trzeba się tylko wsłuchać w głos intuicji.

Zapytałam Kart - moja mama - ogólny obraz sytuacji.

Wieża - 7 Kielichów - 7 Monet

Zmiany nadejdą, ich wynik bądź skutki nie od razu będą jasne. Wieża w otoczeniu tych kart też może symbolizować, że to, co długo zostawało ukryte w końcu ujrzy światło dzienne.
Te dwie 7, które stoją za Wieżą mówią, że będziemy mieli trochę czasu, aby dojść do siebie po małym trzęsieniu ziemi, które nam zafunduje ta karta. Czy trzeba bać się Wieży...? Wieża nam sygnalizuje, że nadszedł czas zmian. Należy uwolnić się od tego, co nie funkcjonuje. Nigdy nie wiemy, co przyniesie nam życie, dlatego często trzymamy się uparcie utartych stereotypów i wpojonych nam schematów. Wolimy tzw. piekło od nieznanego nieba.
Było ostatnio kilka przykrych doświadczeń w życiu mojej mamy. Zmarł mały wnuczek przyjaciółki naszej rodziny. Odejście Ani Przybylskiej. Na pewno te wydarzenia wywołały przykre wspomnienia u mojej mamy. Podejrzewam również, że mama po prostu wyczuwa moje emocje i stąd też jej niepokój. I tak się o to obie fantastycznie nakręcamy.
Więc na pomoc wezwałam Anioły:



Caressa - Desiree - Vanessa

Caressa - Jakiś cykl Twojego życia dobiegł końca. Proś swojego Anioła Stróża o wsparcie i pomoc w podejmowaniu nowych decyzji. Tylko wtedy czeka Cię radość! (Wieża)
Desiree - Nie, okoliczności nie są jeszcze sprzyjające. Poczekaj trochę lub rozważ inne możliwości. Proś Anioły o wsparcie i przewodnictwo
(7 Kielichów)
Vanessa - Podejmując ważne dla ciebie decyzje pytaj zawsze swojego serca: Która droga prowadzi mnie bliżej mojej życiowej misji? Która droga mnie od niej oddala? (7 Monet)

A teraz pragmatycznie - obawy mojej mamy.
Nadchodzi czas wyborów w Polsce. Zmiany dla wielu, a również dla niej.

Nie byłabym przecież sobą, gdybym nie rozłożyła Kart na przyszłość.

1. Obecna sytuacja
Kapłanka - Rycerz Kielichów - Papież
2. Przyszłość do 3 m-cy
As Monet - Cesarz - 10 Monet
3. Przyszłość do 6 m-cy
As Mieczy - 3 Monet - Król Kielichów

Obecnie trzeba się wsłuchać w głos intuicji, wyciszyć. Teraz jest dobry czas na przemyślenie wielu spraw, refleksję, odnalezienie harmonii wewnętrznej. Kapłanka jest naszą duchową przewodniczką. Ona stoi zawsze na straży, zawczasu ostrzega nas przed kłopotami, pomaga podjąć decyzje. Ona mówi - nie lękaj się, ja nie dam ciebie skrzywdzić!
Rycerz Kielichów pozwoli mamie jeszcze trochę pobujać w obłokach. Zrelaksować się, zająć się czymś, co sprawia przyjemność. Rycerz Kielichów może oznaczać spotkanie ze mną (moi rodzice planują mnie odwiedzić za 3 tygodnie) lub też spotkanie z kimś innym, równie miłym i kochanym:) Papież - władza - wybory.
Wydaje mi się, ale to przeczucie miałam już też wcześniej i bez kart, że zaproponują ci Droga Mamo bardzo dobre stanowisko.
Przyjmiesz je, choć będziesz rozważać wszystkie za i przeciw. Będziesz musiała podejmować wiele decyzji. Podnoszenie kwalifikacji też jest. Na końcu czeka Król Kielichów, więc trochę ciepła i serdeczności w życiu uczuciowym tez nie zabraknie.

Życzę Ci miłego tygodnia i spokojnych snów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada