Lipcowo bezuczuciowo


Z opóźnieniem, ale wklejam mój rozkład na uczucia w zeszłym miesiącu.
Tutaj wszystko się sprawdziło.                                                                                                                                                             Miłość wielka mnie w lipcu nie czeka, raczej lizanie ras i okres rekonwalescencji. Czasem trzeba swoje odczekać zanim drzwi otworzą się na nowe uczucie. 

1.       To ja – 8 Buław

2.       Moja obecna sytuacja uczuciowa – 7 Buław

3.       To wiem, to jest pewnik – 9 Mieczy

4.       To czuję/ podświadomość – Królowa Monet

5.       Przeszłość – 2 Monet

6.       Przyszłość – 8 Mieczy

7.       Moje podejście do uczuć – 7 Mieczy

8.       Otoczenie i jego wpływ na mnie- Umiarkowanie

9.       Moje lęki, obawy, nadzieje – 2 Kielichów

10.   Wynik – 5 Mieczy

Ja w 8 Buław – jest mnie wszędzie pełno, trochę niecierpliwa. Komórki nie wypuszczam z rąk, sprawdzam wiadomości, wyczekuje nowych wieści. Zalogowałam się na nowym czacie randkowym, koleżanka z pracy mi poleciła – więc tam pisanie, czatowanie, wysyłanie maili, itp.

Taka jestem trochę bojowa – od miłości do nienawiści. Z jednej skrajności w drugą. Sama sobie kładę kłody pod nogi. Nie ma żadnego zagrożenia, to co zostało, to już powoli przechodzi do przeszłości. A mój niepokój, to co jeszcze gdzieś drga, to sama stwarzam w głowie.

To wiem, to jest pewnik – 9 Mieczy. Złe sny, niepokój i lęk o przyszłość, niesmak na myśl o przeszłości. To tylko złudzenie, to tylko istnieje w mojej głowie. Sama projektuje złe i negatywne myśli. Odpowiedź na tą kartę jest – dlaczego tak siebie karzesz, sama siebie niszczysz. Weź głęboki oddech, to tylko senny koszmar, który znika po przebudzeniu. Rzeczywistość jest zupełnie inna.

Królowa Monet to kobieta spełniona zarówno w zawodowo i uczuciowo. Pewna siebie, zrównoważona. Doskonała partnerka, wyrozumiała, która potrafi zarówno dawać i brać. Ona ma kontrolę nad swoim życiem. Ale przy swoim boku potrzebuje mężczyzny z „jajami”, który dotrzyma jej kroku, który tak samo jak ona wie, czego chce i ma jasno sprecyzowane cele i marzenia. Królowa Monet dla swojej rodziny potrafi przejść przez piekło, ale nie toleruje kłamstwa, zdrady i obłudy. Czuję, że niedługo odzyskam pełną równowagę nad moim życiem. Najpierw muszę stanąć na nogi. Wiem, że zasługuję na mężczyznę, na mężczyznę, a nie na dzieciaka, którego próbowałam zmusić do związku.

2 Buław – to czekanie, tylko na co? Zraniona duma, podchody, trzymanie się z boku i ukradkiem obserwowanie drugiej osoby. To tkwienie w sytuacji, gdzie nikt z partnerów nie chce pierwszy wyciągnąć ręki i czeka na pierwszy krok drugiej osoby. Przeszłość u mnie wypisz, wymaluj.

Przyszłość niesie mi 8 Mieczy – zalękniona, zaszczuta nie będę wiedzieć co zrobić dalej. Ale ja wcale nie chcę żeby tak było. Jedyne co chcę wziąć z energii 8 Mieczy to czas na przemyślenie, dojście do siebie. Zostawienie za sobą złych wspomnień i czarnych myśli. One będą mnie trochę prześladowały, pokazuje to też 9 Mieczy. Będę się bała otworzyć na nowe uczucie. Karty też pokazują, że nie do końca też jestem na to gotowa. Najpierw wylizać rany, a potem z czystą kartą otworzyć się na nową miłość. Nic nie da „na siłę” szukanie męskiego antidotum na złamane serce.

Moje podejście do uczuć to 7 Mieczy – a więc czuję się zdradzona, oszukana. Ktoś (Eks Ukochany) wbił mi nóż w plecy, kiedy się tego nie spodziewałam. Jak zapomnieć, wybaczyć, znów kochać i zaufać, gdy osoba, której wierzyliśmy naprawdę, nas tak oszukała.

Otoczenie będzie mi dawało potrzebne wsparcie. Będzie na mnie działało kojąco. Gdy będę wpadała w paranoję rodzina i przyjaciele będą przy mnie, będę przywracać mi równowagę, będę na trzeźwo i racjonalnie wszystko tłumaczyć. Na pewno nie pozwolą mi sfiksować. Jedno zdanie przychodzi mi teraz do głowy – Zostaw, zostaw to.

Moje lęki i nadzieje – czy miłość jeszcze przyjdzie… czy mam jeszcze szansę na uczucie…

Wynik – 5 Mieczy. Jak ja nienawidzę tej karty. Cóż nie szukaj miłości na siłę i na dodatek tam gdzie jej nie ma. Możesz robić co zechcesz, w lipcu miłości nie znajdziesz – ja ci to pokazuję 5 Mieczy. I na dodatek nie powinnam robić nic na złość Manuelowi, to nie przyniesie nic dobrego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 Mieczy - bo co nas nie zabije, to nas wzmocni

Smutna historia o 8 Kielichów

Zdrada